20 fejezet

678 21 0
                                    

Péntek
Viki szemszöge 
Reggel 7-kor pattantam ki az ágyból .Gyorsan elkészültem , reggeliztem anyuékkal , majd indulásra készen álltam . Felhúztam a cipőm , magamhoz raktam a telefonom , elvettem a kocsikulcsot , majd elköszönve anyuéktól , beültem az autóba és a cég fele vettem az irányt. Leparkolva észrevettem , hogy Harry már itt van . A földszinten találkoztam keresztanyámmal . 
-Szia Viki .-szólított meg . 
-Áá , jó reggelt .-köszöntem én is .
-Elmegyek egy kis szabadságra , téged meg aközben vállon lőnek ?-kérdezte kicsit játékosan .
-Hát valahogy úgy .-nevettem el magam . -De jól vagyok most már.-nyugtattam meg , mire helyeslően bólintott .
Ezután beszállva a liftbe , felmentem a 4-re .Belépve a terembe mindenki ott volt , mire köszöntem a társaságnak . Leültem Harry mellé , aki csillogó szemmel nézett , majd megcsókolt , amit viszonoztam . A többiek vigyorogva néztek , mire Des megszólalt .
-Lám, lám . Csak nem egy újabb szerelmes pár ?-kérdezte egy ravasz mosoly kíséretébe . 
-De.- vallotta be Harry , mire ujjait az enyéimre kulcsolta .
-Helyes ! Harry , vigyázz rá !- fenyegette meg az apja . 
-Azon leszek .-mondta , majd felém kacsintott.
 Ezután Des folytatta .
-Először is , ma mindenki fizetést kap .-mondta , majd közben kiosztotta a borítékokat . -Másodszor : én és pár emberem szállítanunk kell a hétvégén egy kicsit messzebb  ,viszont rátok nem lesz szükség . Ezért jár nektek egy kis szabadság is . Hétvégére tiétek a hétvégi házunk .-mondta miközben Harry-re pillantott . 
-Ez komoly ?-kérdezte Liam elképedve .
-Persze gyerekek .Mindig jó munkát végeztek és még soha nem voltatok el semerre így együtt . Mivel kicsit megenyhűlt az áruátvételek sorozata , így kikapcsolódhattok .-mondta Des kedvesen .
-Ez király .-csapta össze a tenyerét Niall , mire a többiek is örülni kezdtek .
-Rendben .Akár ma is indulhattok .Oszolj banda.-tapsolt kettőt szokás szerint Des , majd kitessékelt minket a teremből . 
-Na , akkor mikor indulunk ?-kérdezte izgatottan Eleanor.
-Szerintem mindenki menjen és pakoljon össze . 2-kor találkozunk a közös háznál .-javasolta Harry .Mi többiek bólintottunk.
-Kik vezetnek ? -kérdezte Jess.
-Én.-tette fel a kezét elsőként Harry .
-Rendben .-szólt közben Liam is .-Akkor megyünk veled mi Jess-el , Niall-al meg Viki-vel .Harry bólintott.
-Akkor mi visszük Eleanor-al Zayn és Perrie-t .-mondta Louis , mire mindenki egyetértve bólintott , aztán mindenki oszolt .
-Fél 2-re érted megyek .-mondta Harry , miközben az autómhoz kísért és közben magához húzott.
-Rendben .-bólintottam , majd magamhoz húzva megcsókoltam . Viszonozta , majd beülve a Mustangba , hazafele vettem az irányt pakolni . 
-Sziasztok .-köszöntem a nappaliban ülő szüleimnek . Épp tévéztek . 
-Szia kicsim .-köszöntek egyszerre . 
-Van egy hírem .-kezdtem bele , mire kíváncsian fürkésztek . 
-Harry apja kölcsön adja a nyaralóját a hétvégére . Mehetek úgy-e?-kérdeztem izgatottan .
-Igen , ha vigyázol magadra .-mondta apu beleegyezően , mire anyu is jóváhagyta . 
-Köszönöm . Szeretlek titeket .-öleltem meg őket,majd felmentem a szobámba pakolni .
Elővettem a nagy sporttáskám, majd a kövi dolgokat raktam bele : 1 fehérneműt , zoknit , 2 farmer rövidnadrágot,mivel jó idő lesz  ( egy fekete meg egy világoskék ), egy csíkos és egy fekete rövidujjút , meg egy bordó pántos blúzt . Raktam a biztonság kedvéért  egy neonzöld fürdőruhát , kis smink felszerelést (alapozó,szempillaspirál , aljakbalzsam ), tisztálkodó szereket és a telefontöltőm . 
Magamra kaptam egy sötétkék szaggatott farmert egy szintén sötét pántos blúzzal ,majd a napszemüvegemet a fejemre raktam és elvettem a telefonomat . Ezután lecuccoltam a nappaliba , ettem egyet és lassan ott volt az idő , hogy Harry dudált is . Elköszöntem anyuéktól , majd gyorsan kiszaladtam Harry-hez és becuccoltam a csomagtartóba . Beültem Harry mellé  és felszedtük az emberkéket , akik velünk jöttek . 
-Mindenki megvan ?-kérdezte Perrie izgatottan . 
-Igen.-számolt össze minket Zayn .
-Akkor indulás .-tapsolt kettőt Harry ( ezt gondolom az apjától tanulta ) , majd beülve az autókba elindultunk . 2 órás kocsikázás várt ránk , amire megérkeztünk .Az útról letértünk és egy kisebb erdős rész alatt mentünk keresztül , mire megpillantottuk a házat.  Beálltunk a garázsba , majd körülnéztünk . 
A hétvégi ház , egy szép sima területen feküdt. Bementünk és körbenéztünk . Volt konyha , nappali , és lent egy fürdő .Az emeleten volt 5 vendég szoba , így párosan pont elfértünk + Niall egyedül . Visszamentünk a nappaliba , ami egy terasz fele vezetett ,majd elénk tárult egy medence is .
-Zsíír ! Van medence .-örvendezett Niall , mire felnevettünk . 
Gyorsan kipakoltunk a csomagtartókból , majd felcuccoltunk a szobákba . Harry-vel nem szedtünk ki semmit a táskákból , gondolván ha kell valami , majd kikapjuk onnan . Ezután lementünk a konyhába , ahol Zayn odaszólt Harry-hez .
-Hallod főnök ?  Bírom az öreged .Tele van a hűtő kajával . -mondta ,mire Harry is meglepődött . Persz Niall-nak egyből felcsillant a szeme , de rászóltunk , hogy azt vasárnapig be kell osztani . Kicsit bedurcizott , de amikor meghallotta Eleanor ötletét , újból felvidult .
-Menjünk csobbani srácok .- mondta az említett személy ,mire mindenki lelkes éljenzésbe kezdett .
Mindenki gyorsan átöltözött , majd a medencénél újból összegyűltűnk .
-Imádom rajtad ezt a fürdőruhát.-simított végig az oldalamon Harry , miközben a fülembe suttogott.Szembefordultam vele, mire megcsókolt .Végig simítottam csupasz , kidolgozott felsőtestén , mire gyengéden beharapta az alsó ajkam  csók közben.
-Menjetek szobára .-mondta Niall mellettünk , mire Harry egy laza mozdulattal meglökte és mivel közel voltunk a medencéhez , az ír barátunk pont beleesett . Nevetés tört ki mindenkiből.Ezután Harry-ék is csatlakoztak a medencébe . Mi lányok a napozó ágyakon ültünk és beszélgettünk . 
-Na szóval ! Milyen Harry Styles barátnőjének lenni ?-kérdezte tőlem Eleanor , megszakítva ezzel a csendet .Elgondolkodtam , majd válaszoltam . 
-Isteni  .- vigyorodtam el ,mire egyszerre felnevettünk. 
-Hát az hallottuk a szülinapi bulid estéjén .-húzta ördögi vigyorra a száját Jess .Erre megint muszáj volt felnevetnünk . 
-Mi olyan vicces hölgyeim ?-jött oda vizesen Harry .
-Ááá csak jól kiosztottunk .-mondta legyintve Perrie .
-Gondoltam.-drámázott a barátom , majd felkapva engem beledobott a medencébe .
-Harry , normális vagy ?-kérdeztem durcásan .
-Ááá , előkerült a régi szokásod .-mondta , miközben bejött hozzám a vízbe és megcsókolt .Ezután Jess-ék is bejöttek , majd 6 óráig áztattuk magunkat és hülyéskedtünk  . 
Utána bementünk a házba átöltözni és megszáritkozni , majd a nappaliba összeverődve filmet néztünk , mivel Liam hozott laptopot . 9 fele vacsoráztunk , majd mindenki nyugovóra tért .
Harry-vel kis kifli nagy kifli alakba aludtunk el . 


♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora