40 fejezet

441 13 2
                                    

Szombat
Már egy hét telt el ,hogy utoljára találkoztam Paul-al . Egész héten keményen edzettünk ,az áru átvételek meg mindennaposak voltak(persze olyan helyzetbe is kerültünk,ahol majdnem felrobbantották a raktárépületet , Jess-t majdnem meglőtték , Liam-nek meg behúztak egyet, szóval igen . Nem ment valami zökkenőmentesen minden áru átvétel) ,emiatt már péntek este hulla fáradtan feküdtünk le. 
Reggel Harry mocorgására ébredtem . Megnéztem az órát ,ami 11-et mutatott. Kicsit elaludtunk. Kimászva az ágyból , elkészültem a fürdőbe . Mikor visszamentem , Harry épp felülve az ágyon , elnyomott egy ásítást .
-Jó reggelt .-mosolyogtam rá,majd odamenve hozzá megpusziltam a homlokát. 
-Neked is.-mosolyodott el édesen ,majd lassan felöltöztünk ,majd lementünk a nappaliban. A többiek épp kávéztak,mire mi is csatlakoztunk. 
-Ennyire soha  nem örültem a kávénak mint most.-mondta Louis ,miközben ásított egyet. Körbenézve a társaságon,mindenki ki volt ütve.
-Ebben igazad van tesó.-biccentett egyet Liam is,majd Jess-el leültek a kanapéra Eleanor ,Perrie, Niall és Zayn mellé. Mi is leültünk Harry-vel és Hailee-vel. 
-Kérlek mondjátok ,hogy ma nem kell semmit sem csinálni .-nézett könyörögve itt Harry-re Niall.
-Nyugi fiúk .Beszéltem apámmal és azt mondta ,hogy ma beugrik a fizetéssel .-mondta Harry,mire mindenki megkönnyebbült. 
-Tényleg Viki .Elutazol a nagybátyáddal,hogy megnézd ott is a terepet ? -kérdezte érdeklődve Jess ,mire elgondolkodtam .
-Nem tudom .Mindig is szerettem volna eljutni Amszterdam-ba . -válaszoltam még mindig elgondolkodva. 
-Akkor most itt az ideje .-kacsintott Louis . Elmosolyodtam ,mire Harry is megszólalt mellettem .
-Csak úgy mehetsz , ha én is veled mehetek .-nézett rám . Tudtam,hogy nem hagyja ,hogy egyedül menjek .Mondjuk nála nélkül nem is mentem volna. 
-Alap ,hogy jössz .-válaszoltam ,mire elvigyorodott . 
-Van egy ötletem.-szólalt meg Zayn is . Kérdőn néztünk rá ,mire folytatta. 
-Amúgy is kapunk fizetést. Mi lenne ha mi is mennénk?Kirándulnánk egyet . Kiveszünk valami szállodát ,majd megnézünk pár látnivalót, és közben ti elmentek Paul-hoz. -mondta el az ötletét .
-Ez jó ötlet .-mondta Harry .
-Ránk fér amúgy is egy kis lazulás .-folytatta Perrie is ,mire mindenki egyetértően bólintott. 
-Mikor indul a nagybátyád ?-kérdezte Eleanor .
-Nem tudom ,de fel is hívom , és tájékoztatom arról,hogy mind megyünk . -mondtam ,majd kezembe véve a telefonom , tárcsáztam Pault. Azonnal felvette. 
-Szia Viktória !-szólt bele vidáman.
-Szia Paul.-köszöntem én is , majd folytattam .
-Van egy ötletünk .
-Hallgatlak. 
-Jönnének a barátaim is ,mivel épp kirándulást terveztünk és  pont Amszterdamba. Közben meg oda is tudnék menni hozzád ,amíg ott tartózkodunk . -mondtam el a tervet .
-Ez remek ötlet.Szívesen látom őket is .-egyezett bele az ötletünkbe. 
-Rendben van .Mikor indulnánk ? -érdeklődtem az időpont felől. 
-Ma este 7-kor  indul a repülő . Találkozzunk a reptéren 6 órakor . -ajánlotta fel,mire beleegyeztünk. Elköszönve tőle , leraktuk . 
-Akkor ezt megbeszéltük .-bólintott Harry mosolyogva .Eközben épp csengettek. Des volt az . Épp a fizetésünket hozta , és elég szép összeget ,szóval ebből simán futja majd a kirándulásra. Elmondtuk neki is az ötletet,mire beleegyezett és azt mondta,hogy fél 6-kor itt lesz értünk és kivisz a reptére egy kisbusszal. Miután elment,szóltam anyuéknak is ,akik nehezen de beleegyeztek a kirándulásba .Persze Paul látogatását szóba sem hoztam . 
Ezután jött a lázas pakolászás . Minden szükséges cuccot bepakoltam ,ami egy hétre pont elég(+fegyver is )  . Ezután letusoltam ,majd összeszedve magam,Harry-vel lecuccoltunk a nappaliba.A többiek is nagy bőröndökkel álltak lent ,majd gyorsan ettünk egyet ,majd indultunk is ki,mert Des is megérkezett.Bezárva az ajtót , odaadtuk Des-nek a kulcsokat ,hogy vigyázzon rá,amíg távol vagyunk.Becuccoltunk a kisbuszba ,majd beülve , a reptér fele vettük az irányt,ami fél óra volt . 
Mikor odaértünk,elköszöntünk Des-től,majd a csomagokkal Paul fele mentünk ,aki épp felénk intett. 
-Á,na végre .Sziasztok.-köszöntött kedvesen ,majd gyorsan bemutattam őt a barátaimnak ,akikkel váltott pár szót . Ezután,már szálltunk is fel a gépre a csomagokkal .Útközben foglaltunk szállást , és eldöntöttük ,hogy majd milyen látnivalókat nézünk meg .Kiderült,hogy Paul cége , csak 20 percre lesz tőlünk ,így simán átugorhatunk. Pár órás repülés után leszállt a gépünk. Paul fogadott egy kisbuszt,amit megköszöntünk neki,majd elváltunk tőle .A  kisbusz egyenesen a szállásra vitt. Sokan voltunk ,így nem is volt drága  a két szoba egy hétre . A szobákba simán elfértünk,így hamar el is osztottuk ,hogy ki kivel lesz .  Egyikben voltunk mi Harry-vel +Liam ,Jess,Louis  és Eleanor. A kisebb szobában voltak Niall-ék Hailee-vel, Zayn-el meg Perrie-vel. Kipakolni nem volt erőnk ,mivel éjjel 3 óra volt,így gyorsan bedőltünk az ágyba .Azonnal elnyomott az álom ,miközben szorosan Harry-hez bújtam.  

Vasárnap 
Ma délután 4-kor ébredtünk meg .Igen , kicsit fáradtak voltunk . :))
A mai napot lazulással töltöttük ,majd kicsit kipakolásztunk. Egyik szobába összegyűlve átnéztük a hetes programot,hogy mikor hova megyünk . Közben Paul-t is felhívtam ,hogy holnap meglátogatjuk. 
A nap hátralévő részében lustálkodtunk , beszélgettünk .Csak szimplán elvoltunk. 
Este 7 fele , közösen rendeltünk kaját ,mivel ahol voltunk , ott a szobákba vitték a kaját.Puccos szálloda volt,mit ne mondjak . :)) A közös evés után mindenki a helyére ment ,majd ismét elnyomott az álom . Persze a holnapi napra nem gondoltunk,hogy mennyire is lesz zűrös,mivel Harry muszáj felpofozzon mindenkit ,aki egy kis pikánsabb megjegyzést fűz hozzám . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin