58 fejezet

333 10 2
                                    


Szerda 
Reggel Harry ébresztésére keltem . Az igazat megvallva , semmi kedvem nem volt bemenni ma a céghez ,így inkább a takaró alá temetkeztem.
-Kicsim .8 óra .-szólított meg Harry ,persze én még mindig félálomba voltam ,így mozdított rajtam egyet . 
-Vikii!-szólt rám erélyesebben,mire kibújtam a takaró alól . 
-Mi van ? -kérdeztem durcásan ,mire elnevette magát . Persze ő ilyenkor nagyon is jól szórakozik rajtam . 
-Gyere szépen készülődni .-nyaggatott tovább édesen,mire erőt véve magamon feltápászkodtam az ágyról . Egy nagy nyújtozódás közepedte , Harry felkapott és szó szerint a fürdőbe cipelt . Cselekedetére nevetni kezdtem és ütöttem ahol értem , csak hogy végre letegyen . Persze ő is felnevetett ,de végül letett .
-Segítesz felöltözni is ?-kérdeztem pimaszul,mire neki nyomott a hideg csempének ,majd mélyen a szemembe nézett . 
-Tudod ,hogy a vetkőzéshez jobban értek . Az öltöztetés nem az én pályám .-mondta perverzül elvigyorodva ,mire elnevettem magam és szemforgatva kezdtem el készülődni a fürdőbe .Ezután gyorsan felöltöztünk ,majd lementünk a többiekhez ,akik javában reggeliztek mi meg csatlakoztunk hozzájuk.
Reggeli után autókba ültünk és a cég fele vettük az irányt. Mikor odaértünk ,utunk egyből a nagyterembe vezetett,de azelőtt gyorsan váltottam pár szót a keresztanyámmal,vagyis Eva-val . 
-Reggelt .-köszöntünk egyszerre a főnöknek ,miközben beléptünk a helyiségbe . 
-Jó reggelt gyerekek .Üdv az újévben . -köszöntött ő is kedvesen ,mire mi helyet foglaltunk . 
-Hogy vagy Zayn ?-szegezte kérdését a barátunkhoz ,mivel tudta ,hogy mi történt közte és Perrie közt . Persze sajnálta,hogy kilépett ,de ez az ő döntése volt. 
-Köszönöm a kérdést Des bá' ,de jól vagyok .Vagyis jól leszek .-válaszolt Zayn kimérten ,mire a főnök csak bólintott .Jobbnak látta , ha nem érdeklődik többet,aztán  folytatta a mondanivalóját. 
-Ebben az évben is teljes gőzerővel megy majd a meló. Arra kérlek titeket ,hogy az edzés legyen minden napos ,mivel ahogy látom , kicsit elpuhultatok az ünnepek alatt .-mosolyodott el kedvesen ,mire Harry megszólalt .
-Apa ! -szólt rá apjára,mire az nevetve legyintett egyet ,majd folytatta .
-Na szóval .Ebben az évben lesz 2 új szállítónk ,szóval ez plusz meló és persze veszélyesebb is . Holnap már is találkoztok az egyikkel , mivel kokaint fog szállítani és pontban 12-kor a keleti raktárnál lesz . Úgyhogy mára egy kiadós edzést ajánlok ,holnap meg 11-kor itt találkozunk.Öltözzetek melegen. -mondta ,mire mi némán bólintottunk . Ezután oszolt és utunk egyenesen az edzőterembe vezetett+a lőterembe ,mivel elég rég nem lövőldöztünk és hát kicsit kiestünk a szakmából :)) 
Szó szerint délután 6-ra értünk vissza a közös házhoz  hulla fáradtan . Gyorsan letusoltunk ,majd még erőt véve magamon összeszedtem magam és átugrottam anyuékhoz . Onnan 8 -kor jöttem el ,majd a többiekkel vacsiztunk ,majd ki is ütöttük magunkat . Asszem holnap lesz izomláz . 

Csütörtök 
Reggel fél 10 -kor kelt a kis bagázsunk. Megvolt a szokásos készülődés,reggeli és a kávé . Lassan már háromnegyed 11 volt ,így indultunk is . Persze így még január elején , nagyon is hideg volt és havazott is ,így szó szerint , mint egy egy eszkimó, úgy érkeztünk a cég elé. Des persze jót szórakozott rajtunk ,de legalább golyóálló mellény nem kellett. :))
Gyorsan váltottunk pár szót, majd húztunk is a raktárhoz. Nem is kell mondanom ,hogy azon a területen milyen hóvihar tombolt,mivel javarészt sík volt a terep . Persze Des emberei kint maradtak az autókba ,mi meg bementünk a raktárba . Mondanom sem kellet ,hogy olyan hideg volt ott ,mint a kútban . 
Sokat nem is kellett várnunk ,mivel meg is érkezett a szállítmány . Egy kisebb teherautó állt be a raktárba + még 2 autó leparkolt kint és bejött 4 ember . 
-Szervusz Des barátom .-szállt ki és köszöntötte a főnököt egy magas ,kigyúrt ,tetovált (tipikus rosszfiú ) , barna hajú és szemű , viszonylag jó képű , 30-as éveiben járó férfi . 
-Üdvözöllek Frederico .Bemutatlak a kis csapatomnak.-kezdett bele Des a csevegésbe ,mire ránk mutatott ,mi meg odaintettünk neki .
-Szép kis csapat és a fiad is milyen nagy .-cseverészett Frederico a főnökkel ,miközben az emberei +Zayn ,Liam , én és Jess hátramentünk ,hogy segítsünk kipakolni . Persze Harry nem szívesen engedett hátra ,de ő a biztonság kedvéért elől kellett maradjon . Elképedtem ,hogy mennyi kox volt hátul,szóval elkélt a segítség a kipakolásban . 
Miután kész voltunk ,még kicsit cseverésztünk Frederico-val.Elég jó fejnek tűnt ,szóval remélem ,hogy nem kell tartanunk  majd tőle. Des gyorsan átadta a borítékot ,majd azzal el is húztak .
-Ez simán ment .-tűnődött el Louis ,mire Des megszólalt . 
-Ez még semmi.-mondta ,mi meg összeráncolt szemöldökkel néztünk rá . Akkor most féljünk vagy ? 
Ezután mi is húztunk,mivel jó formán átfagytunk .Elköszöntünk Des-től,majd a közös házhoz mentünk .Gyorsan átöltöztünk valami kényelmesebbe (melegítő cucc),majd az elmaradt ebédet kezdtük el bepótolni . A nap hátra lévő részében pedig jött a pihi. Épp a nappaliban gubbasztottunk ,amikor megszólalt Zayn telefonja .Gyorsan felkapta ,majd kirohant vele a konyhába .Mi persze furcsán méregettük ,mire vissza is tért közénk mosolyogva .
-Srácok kapás van .Találkozom Gigi-vel .-mondta és látszott ,hogy izgatott .
-Ez az haver .-csapott a vállára Louis ,mire mi is tapsikolni kezdtünk . Csak is a jót akartuk Zayn-nek ,szóval drukkoltunk neki és az első randijához Gigi-vel . 
Mondanom sem kell ,hogy tűkön ülve , kíváncsian vártuk a barátunkat ,hogy hazaérjen .Pontban 9-kor be is lépett az ajtón,mi meg lebonbáztuk őt a kérdéseinkkel ,amikből kiderült,hogy lesz még radijuk . 
-Majd bemutatod nekünk ? -kérdezte Eleanor izgatottan .
-Amint úgy alakul természetesen .-mosolyodott el Zayn .Jó volt így látni őt ,persze tudtuk ,hogy legbelül még mindig Perrie -t szereti.
Ezután gyorsan vacsiztunk ,majd mindenki eltette magát holnapra . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Onde histórias criam vida. Descubra agora