Hétfő
Reggel kicsit kómásan ébredtem .Asszem volt egy kis másnaposság .9 óra volt ,mire Harry is megébredt ,majd kicsit összeszedve magunkat lementünk reggelizni. A többiekről is ordított ,hogy másnaposak ,főleg a szülinaposak .
-Jó reggelt gerlepár ! Milyen éjszakátok volt? -kérdezte Louis vigyorogva.
-Elég jó.-nyalta meg az alsó ajkát Harry,mire én is elmosolyodtam .
-Azt hallottuk . Talán kétszer is ?-csipkelődött tovább Louis ,mire nyakon csaptam ,miközben kávét töltöttünk . Cselekedetemre felnevetett .
-De nem csak nekünk volt jó éjszakánk .-mondta Harry is vigyorogva ,itt meg Liam ,Zayn meg Louis-ékra nézett . A csajok belepirultak, szóval őket hallhattam .
Kávézás után reggeliztünk ,majd filmeztünk délután 5-ig . Eközben Des hívta a fiúkat ,hogy egy buliba kéne szállítani egy kis anyagot ,így ők aztán 6 óra körül le is léptek . Mi a csajokkal addig elfoglaltuk magunkat . Sütöttünk ,meg zenét hallgattunk és beszélgettünk . Épp anya is hívott.
-Szia kicsim .Hogy vagy ?Mit csináltok ?-kérdezte .
-Szia anyu.Jól vagyok , épp a lányokkal elvagyunk , a fiúk szállítanak .
-Értem . Nincs kedved átlépni kicsit ?
-De , persze . Fél óra és ott vagyok .-mondtam ,majd elköszönve egymástól leraktuk .
-Csajok baj ha lelépek kicsit a szüleimhez ? -kérdeztem,miközben beléptem a konyhába .
-Menj csak nyugodtan .Szólok ,ha a fiúk is megjöttek .-mondta Jess mosolyogva ,mire bólintottam .Gyorsan felmentem a szobába ,ahol átöltöztem. Melegítő nadrágomat egy világoskék farmerre cseréltem , toppomat meg egy hosszú ujjú fekete kapucnis blúzra ,mivel hideg volt , felvettem a bőrdzsekim ,magamhoz raktam a kocsikulcsom,majd visszasiettem a nappaliba .
-Sziasztok .-köszöntem a csajoknak ,mire intettek ,majd becsukva az ajtót ,beültem a Mustangba.
-Áá itt is van !-tapsikolt anyu ,amikor beléptem a házba .
-Sziasztok.-öleltem meg a szüleim,mire viszonozták .Leültünk a nappaliba beszélgetni. 9-kor jöttem el , és már fél 11 volt.Elrepült az idő . Későre járt ,így indultam .Elköszöntem a szüleimtől,majd beülve az autómba elhajtottam.Jess épp hívott.
-Itthon vannak a fiúk .Siess .Kicsit be vannak állva .De Harry nincs itt ...-folytatta volna ,de közbe vágtam.
-5 perc .-mondtam ,majd kinyomtam .
Mi az ,hogy be vannak állva ? Ennyire jól ment a szállítás ? És mi az ,hogy Harry nincs ott ?
Leparkolva azonnal kipattantam az autóból , és rohantam be a házba .
-Hol van ? -kérdeztem Jess-től ,mire Eleanor közbevágott.
-A fiúk ki vannak ütve ,ezért lefektettük őket. Louis-tól annyit megtudtam ,hogy Harry a cégnél van .
-Oda megyek .-mondtam ,mire ők bólintottak .
Ismét beülve a Mustangba , azonnal a céghez hajtottam . Leparkoltam,majd bementem .Tényleg nyitva volt az ajtó.Harry biztos itt lesz . Beszálltam a liftbe ,majd kiszálltam ,ahol a szobák voltak . Hangokat hallottam,ezért szaporábban vettem a lépteim . Amikor benyitottam az utolsó szobába ,azt hittem,hogy én is szívtam valamit ,hogy képzelődök . De ez a valóság volt . Az ágyon Harry feküdt , rajta meg egy szőke csaj , és ahogy kivettem a szituációból , a csaj már lassan a csúcson volt .A szemeim könnybe lábadtak. Most Harry komolyan megcsal ,vagy annyira beszívott,hogy nem tudja mit csinál ?Ez úgy-e nem velem történik meg ? A szívem majd meghasadt . Csak álltam az ajtóközt ,mire egy könnycsepp legördült az arcomon . Erre Harry észrevett .
-Viki! Megmagyarázom !-mondta kissé szaggatottan , és közben letolta magáról a csajt .
-Ugyan Harry ! -nevettem fel kínosan . -Megyek , had élvezzen el az új barátnőd .-mondtam gúnyosan ,mire Harry felállt volna ,de a csaj visszahúzta . Nem volt kedvem tovább nézni ,így sarkon fordulva ,azonnal rohantam be a liftbe ,majd onnan ki , és beültem az autómba . Ott aztán olyan szintű sírás lett úrrá rajtam,hogy alig kaptam levegőt . Fájt . Nagyon fájt .Megosztotta mással azt ,ami a miénk volt .Valahogy beindítottam az autóm , és visszavezettem a közös házhoz pár cuccért . Nem bírtam .Azonnal el kellett tűnnöm innen .
Leparkolva ,gyorsan letöröltem a könnyeim és bementem a házba . Már éjjel 12 volt , de a csajok még a nappaliban voltak .
-Viki ? Úristen mi a baj ? -ugrott fel a kanapéról Jess,mire Perrie és Eleanor is követték .
-Meg-csalt .-mondtam,mire újra eleredtek a könnyeim .
-Hogy micsoda ? Harry ? Téged ? -képedt el Perrie .
-A cégnél rajta kaptam őt egy szőke csajjal akció közben . -szipogtam tovább.
-Hát én kinyírom.-mondta Jess , és indult volna ,mire lefogtam .
-Hagyd .Befejeztem .Eltűnök .Pár cuccért jöttem .
-Mi ? Nem teheted .-szólt szomorúan Eleanor.
-De igen . Annyira bíztam benne ,hogy majd visszafogja magát mellettem ,de nem így lett .El kell mennem egy kis időre.
-De késő van .Hova akarsz menni ?-kérdezte Jess ,mire megindultam az emelet felé a cuccaimért. Nem válaszoltam , csak egyenesen bementem a "szobánkba " . Elővettem a kisebb sporttáskám ,majd beledobtam pár cuccot : 2 farmer nadrág, 3 hosszú ujjú blúz és 2 rövid ujjú , pénztárca(bankkártya és elegendő pénz , hogy ne kelljen rászoruljak a nagyiékra) , fegyver , telefontöltő , kis smink cucc (alapozó,szájbalzsam ,szempillaspirál ) ,majd összehúzva a cipzárt , lecuccoltam a nappaliban , ahol a lányok szomorúan néztek rám .
-Viki kérlek ! Késő van . Megoldjátok . -marasztalt Perrie , de nem sok eséllyel .
-Hová akarsz menni ?-kérdezte ismét Jess.
-Chelmsford-ba , a nagyiékhoz . Ne mondjátok meg, hogy hol vagyok ,ha keres .Anyuéknak szóltam ,hogy ott leszek .Majd jövök.-köszöntem el a csajoktól,akik szó nélkül bólintottak , hisz nem tudtak már megállítani.Ezután bepakolva az autómba beültem és elhajtottam . Nem hittem el,hogy ez megtörténhet . Pedig kezdtem komolyan gondolni ,de mindegy is . Vajon mi történt a szállításkor ,hogy ez lett a vége ? Namindegy . Jobbnak láttam elmenni .
Végre 4 órás út után megérkeztem a nagyiékhoz . Hajnali 6 volt , és már világosság volt a házban . Vagy vártak , vagy ilyenkor szoktak kelni . Leparkoltam a ház előtt ,kivettem a táskám , majd bementem a házba ,ahol a nagyiék már nagy szeretettel vártak.
-Jaj Viktória ! Végre megérkeztél ! Mekkorát nőttél . 15 éves korod óta nem láttunk . ( Igen , ritkán jövök hozzuk) . -mondta a nagyi ,majd megöleltek szerre .
-Sziasztok .-mosolyogtam rájuk.-Annyira hiányoztatok .
-Te is nekünk .-mondta nagyapa is .
-Biztos fáradt vagy . Menj tusolj le , és pihenj le a vendégszobába . Mindent előkészítettem ,miután édesanyáddal beszéltem .
-Oo köszönöm szépen .-mondtam ,majd felmentem az emeletre . Tusoltam,majd a táskában hagyva a többi cuccom , átvettem egy nagy combközépig érő szürke blúzt,majd ágyba bújtam,ahol egyből elnyomott az álom . A sok sírástól nem is csodálkozok.Jó volt ,hogy itt voltam a nagyiéknál . Nem tudom meddig maradok , de ezt most muszáj .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥