66 fejezet

323 12 0
                                    


Péntek 
Éééés dobpergééés ! Holnap Karácsoony !
Mondanom sem kell,hogy 1000-rel ment a készülődés .Harry-vel kicsit feldíszítettük a házat vagyis inkább a nappalit ,persze azelőtt besegített a takarításba is . Az első közös karácsonyfánkat is feldíszítettük ,ami alatt persze rengeteget nevettünk ,de az eredmény az csodás lett . Sütés -főzés  anyuval volt  ,mert Harry-vel úgy döntöttünk ,hogy áthívjuk holnap  estére a barátainkat és persze a szülőket is ,így kaja az kellett bőven . A melótól eltekintve pár napja  csak a fiúk mentek be melózni kicsit ,mivel az áru is  megcsökkent . Az időjárást nézve ,idén is gyönyörű fehér Karácsonynak örvendhettünk . Rátérve az ajándékokra is kicsit,meg beszéltük ,hogy nem kell ajándék ,elég ha együtt vagyunk mindannyian . Ám én mégis terveztem valamit a társaságnak,legfőképpen Harry-nek . Holnap este fogom neki és mindenkinek bejelenteni ,hogy terhes vagyok . Ami az állapotomat illeti ,nem buktam le még ,mivel csak néha néha émelyegtem . 

Szombat
Ma reggel pontban 8-kor keltem egyedül ,mivel Harry beugrott a céghez . Elkészültem ,majd lementem a konyhába egy bögre kávéért .Közben meglestem a hűtőben lévő muffinokat,hogy még épek-e a tegnapi sütés óta ,persze egyből felfigyeltem ,hogy 2 hiányzik . 
-Hmm.Harry.Cseles .-mondtam ki hangosan a gondolataimat  össze szűkűlt szemekkel,mire az emlegetett szamár megérkezett .
-Jó reggelt kicsim .-szólalt meg  mosolyogva amikor meglátott,közben pedig  lehúzta a bakancsát meg levette a kabátját.
-Jó reggelt manó.-köszöntem vissza én is ,majd elindulva felé egy csókkal köszöntöttem ,amit szokás szerint viszonzott. Szorosan tartott a karjai között ,még akkor is amikor elváltunk egymástól.
-Amúgy nem tudsz valamit a két eltűnt muffinról?-kérdeztem sejtelmesen ,közben pedig mosolyra húzódott a szám . Nem úszod meg Harry Styles!
-Nem igazán.Lehet ,hogy nem jól emlékeztél rá ,hogy mennyit is süttetek anyukáddal.Vagy lehet,hogy megléptek.-mondta úgy ,aki nem is tudja miről van szó,de a nevető ráncok mégis megjelentek a szája körül.
-Persze persze .-nevettem fel ,mire belőle is kitört a nevetés .
-Na jó , lehet ,hogy én voltam .-vallotta be kisfiús mosollyal .
-Azt gondoltam .- forgattam meg a szemeim ,majd puszit nyomtam a szájára . 
Ezután reggelizünk ,majd eldöntöttük ,hogy ma karácsonyi filmek maratont tartunk . Előszedtünk pár rágcsát meg kólát , Harry elvette a laptopot ,én hoztam a takarót ,majd a nappaliban lévő kanapéra letelepedve ,neki is láttunk a délutáni programnak . 
Hát hogy is mondjam ,kicsit bealudtunk asszem . Pontban este 7-kor ébresztett Harry . Persze volt szökés ,hisz 8-ra érkeztek a vendégek . Egyszerre letusoltunk és elkészültünk . A hajamat azt kicsit begöndörítettem ,majd felvettem egy enyhén szaggatott kék farmert egy bézs színű ,kicsit v nyakú blúzzal. Enyhe sminket tettem fel ,majd tükörbe nézve ,elégedetten biccentettem .Egy jó háromnegyed óra alatt készültünk el . 
-Segítsek teríteni ?-kérdezte.
-Igen jó lenne .-bólintottam .
Negyed óra alatt meg is volt terítve ,persze közben addig hülyéskedtünk ,hogy Harry egy tányért el is törött .Na nem baj na :))
A vendégeink pontban érkeztek . Először a szülők léptek be . 
-Vikii.Sziasztok!-köszöntöttek elsőként Harry szülei .
-Anne .Sziasztok.Örülök,hogy itt vagytok .-köszöntöttem őket egy öleléssel ,majd az utánuk bejövő anyuékat is . Utána persze jöttek a barátaink is .
-Boldog karácsonyt gyerekek .-üdvözölt hangosan Niall.
-Neked is tesó .-pacsizott le vele Harry ,majd miután mindenkit sorba köszöntöttünk ,beinvitáltuk őket a nappaliba ,ahol megterítve várta őket a nagy asztal .Miután mindenki helyet foglalt ,anyu segített tálalni ,Harry pedig mindenkinek töltött egy pohár pezsgőt . Miután hegyig volt az asztal kajával ,Harry felállt köszöntőt mondani . 
-Kedves szüleink és barátaink .Nagyon örülünk ,hogy eljöttetek és hogy együtt ünnepelhetünk . Sok mindent köszönhetünk nektek .Jó étvágyat mindenkinek . -mondta ,majd sorba koccintottunk egymással .Én persze épp csak egy kortyot ittam a pezsgőből ,mert most már vissza kell fognom magam az alkohol terén .
Az este elég jól telt . Ettünk ,beszélgettünk ,nevettünk . Lassan már éjfél volt ,amikor feláltam az asztal mellől .
-Mindjárt jövök.-mondtam Harry-nek ,miközben egy puszit nyomtam az arcára.
Utam a szobánkba vezetett .Egy kis rejtekhelyről elővettem egy kis dobozkát . Benne lapult rózsaszirmok közt a pozitív terhességi tesztem . Lehet kicsit béna összeállítás ,de hát na ,legalább nézzen ki valahogy :))
Amikor visszatértem a kis társasághoz ,mindenki felém nézett ,mivel hogy nem ültem le ,hanem megálltam Harry mellett a dobozkát szorongatva . Kis idő múlva megszólaltam Harry-re nézve .
-Tudom,hogy azt beszéltük ,hogy nincs ajándék,de én mégis szerettem volna neked valamit .Remélem ,hogy majd örülni fogsz neki . -mondtam ,miközben a csajokban megállt a levegő,hisz ők tudták mire készülök,Harry meg kíváncsian vette el tőlem a kis dobozt ,majd kinyitotta . Pórbáltam kivenni az arcából,hogy mit is gondol ,de nem igazán tudtam .Kicsit azért megijedtem ,ám könnyes szemmel rám nézett ,majd megszólalt.
-Istenem Viki! Igaz ?
-Igen .-mondtam ki boldog ,mire nekem is könnybe lábadt a szemem . Ekkor két dolog történt egyszerre . Harry elkiáltotta magát ,hogy "APA LESZEK" , majd felugorva a székből ,azonnal felkapott és megpörgetett ,erre muszáj volt felsikoltanom ,majd nevetésbe törtem ki,a többiek pedig hatalmas tapsviharba és éljenzésbe törtek ki . 
-Örülsz ?-kérdeztem ,miközben letett a földre .
-Hogy örülök-e ? Egy álmom válik valóra .-nézet rám büszkén ,majd hosszasan megcsókolt .Mikor elszakadtunk egymástól , először a szülők jöttek gratulálni.Mondanom sem kell ,hogy mennyire meglepődtek,persze nagyon nagyon örültek .
-Végre nagyszülők leszünk .-ábrándoztak együtt anyuék Harry szüleivel.
 A barátaink szó szerint lerohantak .
-Na végreeee tesó .-pacsizott le Liam Harry-vel .
-Vigyázz ,mert az asszony egy veszélyes fenevaddá válik .Tapasztalatból mondom .-figyelmeztette Louis Harry-t ,mire mindenki nevetésbe tört ki ,persze Eleanor lágyan rácsapott férje fejére. Persze neki  kezdett lassan  gömbölyödni a pocakja és a baba neme is meg van már.Kisfiú.
-Majd megszelídítem .-nézett rám ,mire nevetve megráztam a fejem .
-Nos Viki .Vége a vodka világnak .-mondta Jess mosolyogva .Ezzel arra utalt,hogy  régebb mennyit is vodkáztunk . Régi szép idők :))
-Hát , most igen .-bicentettem nevetve . 
-Leszünk a keresztszülei .-tette fel a kezét Zayn .
-Szegény gyerek.-csatlakozott fejét ingatva Niall ,mire  újból felnevetett a társaság .Még szép ,hogy mentek a szívatások . Ezután még kicsit beszélgettünk a témáról , meg találgattunk ,hogy milyen nemű lesz majd stb .
Végül a társaság éjjel 3 -kor ment el .Mondanom sem kell ,hogy hullák voltunk Harry-vel.Épp elaludtam volna ,amikor megszólalt .
-Annyira  szeretlek .-mondta miközben megcsókolt . 
-Én is szeretlek.-válaszoltam ,majd ahogy hozzá bújtam ,úgy el is nyomott az álom . Asszem ,hogy jól sikerült ez a nap .Másnap  viszont egy halom mosogatni és takarítani való várt rám . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora