Szerda
Pontosabban egy hét telt el azóta , hogy tagja lettem én is a maffiának . Álmomban sem gondoltam volna , de örülök neki . Des -el megegyeztünk , hogy nem kell munkát vállalnom máshol , mivel ő fizet ,hisz már az egyik embere vagyok én is .
Ebben az egy hétben is sokat tanultunk Jess-el . Az edzés fogalma nem volt ismeretlen számunkra , viszont , hogy hogyan védjük meg magunkat az igen . Megtanultunk pár ütés formát és hogy hogyan védjük ki azokat . Nagy meglepetésemre a lövés elég jól ment , ahhoz képest , hogy akkor fogtam fegyvert életemben először . Persze Harry segített , Jess-nek meg Liam . A bandával is jól összerázódtunk , aminek nagyon örültem .
-Hé,Viki , elbambultál .- szólított meg Harry , miközben újratöltötte nekem a fegyvert .
-Ja , bocsi .-pislogtam . Az igazat megvallva álmos voltam , mivel Harry -nek szokásává vállt , hogy fél 8-kor nyomja a házunk előtt a dudát , mint süket a csengőt .
-Rendben . Biztosítsd ki , célozz és lőjj .-utasított, miközben szorosan a hátamnak feszült és belepuszilt a nyakamba . Érintésétől kirázott a hideg , mire elmosolyodott .
-Imádom , hogy ezt váltom ki belőled .
-Én is imádlak Harry , de így nem tudok koncentrálni .- nevettem el magam , mire ellépett tőlem , én meg kihasználva az alkalmas céloztam , majd lőttem 3-szor . Telibe talált .
-Fürgébb és ügyesebb lettél már ezalatt az egy hét alatt is . Gyorsan tanulsz . Kell féljek , hogy lekörözöl ? - kérdezte , mire felnevettem , így neki is mosolyra húzódott a szája .
Ma egész nap majdnem megállás nélkül ment az edzés és a lövöldözés . A nap végén , este 8 körül elköszöntünk a többiektől , Harry meg hazadobott . Anyuék még nem voltak otthon , mivel a házban sötétség volt.
-Nincs kedved bejönni ?- kérdeztem Harry-t , mondjuk a kérdésemmel magamat is megleptem .
-De igen .-mondta mosolyogva , majd kiszállva az autóból beléptünk a házba , majd egyenesen fel a szobámba .
-Le tusolok , foglald el magad addig .- tanácsoltam Harry-nek .
-Szívesebben tusolnék veled .-mondta egy pimasz mosoly kíséretében .
-Álmodba Styles .- mondtam kacsintva , majd egy rövidnadrággal és egy ujjatlan felsővel bementem a fürdőbe . Jól esett a meleg zuhany egy ilyen fárasztó és izzasztó nap után . Miután végeztem , felöltöztem , hajamat hamar megszárítottam és visszamentem Harry -hez , aki ugyan úgy ült az ágyamon ahogy hagytam . Lekapcsoltam a villanyt csak épp az éjjeli lámpám fénye világította be a szobám. Közelebb menve hozzá egyből lehúzott magához . Az ölébe ültem , lábaimmal pedig átfontam a derekát és nyaka köré kulcsoltam a kezeim .Az egy hét alatt nem igazán volt időnk ennyire közel kerülni egymáshoz .
-Hiányoltam már ezt .- hajolt közelebb hozzám . Vad csókolózásba kezdtünk . Belemarkolt a fenekembe és enyhén ráharapott az alsó ajkamra , minek hatására egy nyögés hagyta el a szám . .Félre értés ne essék , csak barátok vagyunk . Akik időnként csókolóznak .
Levegőhiány miatt elváltunk , mire kihasználta az alkalmat és fordított a helyzetünkön . Az ágyra fektetett , majd fölém kerekedve csókolgatni kezdte a nyakam , miközben levette a felsőmet . Utána melleimet kezde el csókolgatni , majd áttért a nyakamra.Tudta , hogy ez a gyengepontom és ki is használta . Hogy fokozzam , én is beletúrtam a hajába , mire egy mély morgás tört ki belőle . Abban a percben nem tudom mi ütött belém de akartam őt , így a blúzához nyúltam . Sejtette mit akarok , ezért segítség képpen levette magáról a felsőt . Elém tárult kidolgozott felső teste és a többi tetoválása . Megbabonázott.
-Tetszik amit látsz ?- nyalta be alsó ajkát . Nevetve rácsaptam a mellkasára , mire újból lecsapott ajkaimra .
-Szeretnék kipróbálni valamit .-mondta a szemembe nézve , mire bólintottam . Megbíztam benne és képes voltam bármit megtenni vele .
Kezei levándoroltak egészen a nőiességemhez . Mivel rajtam volt a rövidnadrág egy laza mozdulattal lerántotta rólam , így már egy szál fehérneműben feküdtem előtte. Megnyalta az alsó ajkát , majd közelebb hajolt hozzám és a szemembe nézett . Közben az ujjai bevándoroltak a bugyimba , amiket pár másodperc alatt meg is éreztem nőiességemen . Végigsimított rajta , majd enyhén masszírozni kezdte . A levegő megakadt bennem . Szűz voltam , szóval ez új volt .
Egyszer csak megéreztem bennem az egyik ujját , mire halkan felnyögtem .
-Milyen nedves valaki .- húzta széles vigyorra a száját , majd lassan húzogatni kezdte ki-be az ujját . Szaporábban vettem a levegőt , amire felfigyelt .
-Szűz vagy még igaz ? Némán bólintottam . Erre megcsillantak zöld íriszei .Lassan betolta még egy ujját , így már kettővel izgatott ott lent . Egyre gyorsabban mozgatta ujjait , ezt még persze fokozta .Csókokkal hitette be a nyakam , egy helyen pedig megszívta a bőröm .Na ennek is nyoma lesz holnap . Mindezek hatására nyögések hagyták el a szám .Harry egyre jobban fokozta a tempót , minek hatására éles feszítő érzést éreztem a hasamban és egy halk sikoly kíséretében megvolt az első orgazmusom . Harry elégedetten pillantott rám , majd gyengéden megcsókolt . Ezután hagyta , hogy átöltözzek alvós cuccba , majd visszafeküdtem mellé az ágyba , mellkasára hajtva a fejem .
-Na? Hogy tetszett ?-kérdezte , miközben szorosan derekam köré fonta egyik karját .
-Csodás volt .- mondtam ki őszintén .
-Ha hagyod , lesz ez még sokkal jobb is . De tudnod kell , hogy nem erőltetek rád semmit . -mondta teljes őszinteséggel a hangjában , mire felnézve rá megcsókoltam .
Viszonozta a csókot , majd szorosabban magához ölelt . Feküdtünk még egy darabig , amikor megszólalt .
-Mennem kell szépségem .Holnap érted jövök . De csak 8-kor . -mondta , majd felállt az ágyról . Követtem a példáját.
-Aztaa . Harry Styles hagyja , hogy egy fél órával többet aludjak .- kezdtem szarkasztikusan , mire elnevette magát és megcsókolt .
Utána lekisértem , majd búcsúzás képpen mégegyszer megcsókoltam , amit viszonzott , majd néztem ahogy elhajt a Range Roverrel.
Anyuék is hazaértek ezidő alatt , de már aludtak , mivel 11 óra volt , így hamar visszasiettem a szobámba és kis idő múlva engem is elnyomott az álom .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥