47 fejezet

353 11 0
                                    


Szombat 
Hogy hamar eljött-e az augusztus ?Igen! Hogy egyre jobban görcsöltem-e? Igen! 
Reggel fél 7-kor pattantam ki az ágyból ,annak ellenére ,hogy alig aludtam valamit az éjjel. A tudat,hogy holnap haza repülök boldogsággal, ám kissé szorongással is eltöltött. Egyszerűen féltem ,vagy talán nem akartam Harry-vel találkozni.Eddig biztos kapott már valakit , aki majd elkíséri az esküvőre is. 
Összekapva magam , levánszorogtam a konyhába ,ahol Paul épp kávét töltött magának. 
-Jó reggelt !-köszöntött mosolyogva .
-Reggelt.-válaszoltam én is rámosolyogva ,majd töltöttem magamnak is egy  bögre kávét.
-Nem sokat aludhattál az éjjel.Kicsit nyúzott vagy.-fürkészett jókedvűen .
-Most arra célzol ,hogy szarul nézek ki ? Csak mert akkor igazad van.-nevettem fel .
-Pontosan,csak próbáltam szépíteni a dolgokat .-vigyorgott rám ,mire megráztam a fejem,majd  mindketten leültünk a nappaliban lévő tévé elé. Nem mentünk melózni ,sőt ha hívták , akkor sem ment be ,hisz ez az utolsó napom ,hogy itt vagyok és ezt kiakarta használni ,mivel reggel 7-kor indult a gépem (3-án).
A nap hátralévő részében tévéztünk,meg rendeltünk pizzát és beszélgettünk . Este vacsora után pakolni  kezdtem ,majd tusolás után egyből elaludtam . 

Vasárnap
Reggel 6-kor az ébresztőm hangjára keltem ,majd a fürdő fele véve az irányt megmosakodtam ,fogat mostam,majd felvittem egy leheletnyi sminket.Hajamat gyorsan kivasaltam ,majd visszamenve a szobába , felvettem egy fekete farmert ,egy fehér rövid ujjú blúzt ,meg a bőrdzsekim ,gyorsan megnéztem ,hogy mindent bepakoltam-e ,majd a telefonommal és a cuccaimmal együtt,lementem a nappaliba ,ahol Paul már várt . 
Háromnegyed 7-kor már a reptéren voltunk ,ahol épp indulni készültem becsekkolni,amikor Paul megszólalt. 
-Vigyázz magadra kicsilány .Ha probléma van Styles-al ,akkor hívj és lelövöm . -mondta vigyorogva .Felnevetve megöleltem,megköszöntem mindent  ,majd elbúcsúzva egymástól,mentem is a gép fele. Amikor felültem ,a fülesemet elővéve zenét hallgattam hazáig . Írtam közben anyuéknak,meg Jess-nek ,hogy elindultam . 

Harry szemszöge 
Ma reggel kicsit nyúzottan keltem a tegnap esti buli miatt . Összeszedve magam,lementem a nappaliba a többiekhez ,akikkel aztán reggeliztünk . Még mindig a konyhaasztalnál ültünk,amikor Jess telefonja megrezzent .SMS-e érkezett . 
-Ki az ?-kérdezte Liam a barátnője felé hajolva . 
-Viki az .Elindult a gépe. -mondta boldogan ,mire a többiek is éljenzésbe törtek ki .A név hallatán felkaptam a fejem ,miközben elöntöttek az emlékek .Újra láthatom őt,mivel Eleanor őt is meghívta az esküvőre. Remélni tudtam,hogy nem lesz majd kísérője.Ami engem illet ,háát...nem volt kedvem más lányokhoz ,ami tőlem ez elég meglepő,szóval egyedül készültem menni a nagy napra. 
A nap hátralevő részében benéztem apámhoz,hogy mi a helyzet a cégnél,mivel 1 hetet kihagytunk a melóból .Eddig elég keményen dolgoztunk ,szóval jól jött ez az egy hét . Mikor visszaértem a többiekhez ,utána a nappaliban lustálkodtunk,meg zenét hallgattunk ,közben meg a telefonokat nyomtuk.Mondanom sem kell ,hogy amikor meghallottam,hogy Viki haza fele repül ,egész nap a szívem hevesebben vert.

Viki szemszöge 
Késés miatt 1 órakor szálltunk a le géppel. Anyuék már a parkolóban vártak . Mikor odaértem ,mindketten megöleltek .Családi ölelééés. :))
-Annyira hiányoztál .-mondta anyu ,mire apu is mosolyogva ,  hevesen bólogatott.Elnevettem magam ,majd apu fogta a cuccaimat és berakta a csomagtartóba .Ezután beülve az autóba ,haza fele vettük az irányt. Útközben megszólaltam .
-Eleanor és Louis összeházasodnak .
-Tényleg?Hát ez fantasztikus .-tapsikolt anyu .
-Akkor te is hivatalos vagy ?-sandított  hátra apu egy fél percre . Hevesen bólogattam ,mire felnevettek. 
Haza érve ,gyorsan letusoltam ,majd kipakoltam és lementem anyuékhoz a konyhába ,hisz rengeteg mesélni valóm volt,amit örömmel hallgattak . 
Délután 5 óra volt , amikor egyszer csak csengettek . Gyorsan ajtót nyitottam,közben meg imádkoztam ,hogy ne pont Harry álljon a küszöbön . Kinyitva ,azonnal a nyakamba ugrott Jess , Eleanor ,Perrie és Hailee .Szinte visítva ugrottak rám egyszerre ,miközben majdnem fel is ütöttek. Nevetve viszonoztam az ölelést .
-Én is örülök nektek csajok.-szólaltam meg mosolyogva . 
-Úristen Viki! Annyira hiányoztáál!-mondta Jess ,mire újból megöleltem .
-Gyertek be .-invitáltam őket a nappaliba,mire köszöntek a szüleimnek ,majd onnan felmentünk a szobámba . 
-Mesélj ! -ugrott az ágyamra Perrie .
-Mit ? Semmi különös nem történt velem .Paul-nak segítettem be a melóba meg ilyenek .-vázoltam röviden a cselekvésem ,amíg távol voltam . 
-Uncsi .-mondta szem forgatva Hailee ,mire megdobtam egy párnával,miközben elröhögtük magunkat .
-Meséljetek ti .Mi volt ,amíg távol voltam ? A többiek jól vannak ? -érdeklődtem .
-Csak a szokásos .Meló 1000-el ,ahol szinte megint kinyírtak .-nevette el magát Perrie.
-Várható volt.-mosolyodtam el én is . 
-A fiúk szokás szerint szívatták egymást , voltunk néha buliba ,ami nélküled persze nem ugyan olyan és lényegében ennyi.Gyorsan el is repült az idő ,de a szülinapodat majd bepótoljuk.-mondta Jess ,mire hevesen bólogatni kezdtem . 
-Ami meg Harry-t illeti ..-kezdte Perrie ,mire közbe vágtam . 
-Mi ?
-Nagyon megváltozott vagy mi . Nem csajozik ,csakis a meló és mi . Buliba is visszafogottabb ,nem is iszik annyit és még hasonlók .-vázolta,mire ledöbbentem .
-Nem volt utánam senkije ?-kérdeztem még mindig sokkolva . A csajok egyszerre rázták a fejüket.Na ez fura . Harry Styles nem ilyen . 
-Na jó .Váltsunk témát .-szólalt meg  egy rövid csend után Eleanor . 
-Egy hét múlva ,az az szombaton férjhez megyek!-lóbálta meg a kezét  a levegőben ,mire felnevettünk. Ezután nekem is elmesélte,hogy mit hogyan terveztek.Persze mi a csajokkal koszorúslányok leszünk és holnap megyünk ruhapróbára,amit ki is kölcsönzünk a menyasszonyi ruhával együtt. . Izgatottan cseverésztünk még , végül este 8-kor mentek el . Megegyeztük ,hogy holnap értük megyek reggel 10-kor . 
Anyuékkal gyorsan vacsiztunk , majd 10 -kor ki is ütöttem magam . 

Hétfő 
Reggel 9-kor keltem . Gyorsan elkészültem a fürdőbe ,magamra kaptam egy fekete futót meg egy combközépig érő barna hosszú ujjú blúzt,magamra kaptam a bőrdzsekim ,majd elvéve a tárcám meg a telefonom ,lebaktattam a nappaliban ,ahol gyorsan reggeliztünk anyuékkal ,majd cipőt húzva együtt léptünk ki az ajtón,mivel nekik is meló volt ma . Elköszöntem tőlük ,majd beültem a Mustangba ,ami már nagyon hiányzott . Elindítva a motort ,a közös ház fele vettem az irányt és remélni tudtam,hogy nem futok majd össze Harry-vel. 
Mikor odaértem dudáltam,mire a csajok azonnal ki is léptek az ajtón ,őket meg a fiúk követték,kivéve Harry-t .Kiszállva az autóból ,köszöntem a fiúknak,akik szintén lerohantak ,akárcsak a csajok a tegnap este .
-Hiányoztál kicsilány .-ütögette meg a vállam Liam .
-Ti is nekem.-vallottam be őszintén ,mire Niall ismét a nyakamba ugrott .Cselekedetére mindenki felröhögött. 
-Na , milyen jövendőbeli férjnek lenni?-hecceltem Louis-t . 
-Hát , elég jó.Egyelőre .-mondta vigyorogva ,mire Eleanor mosolyogva bemutatott neki ,amit mi egy nevetéssel díjaztunk .
-Hová mentek ? -érdeklődtem tovább.
-A céghez .Harry ott van már ,szóval sietnünk kell. Ma még szállítunk ,aztán 1 hétig szabadság .-mondta Zayn is ,mire bólintottam.A név hallatán ismét összeszorult a mellkasom. Jess látva ezt,megszólalt. 
-Na indulás .Nem érünk rá egész nap .-tapsolt kettőt ,majd elköszönve a fiúktól a közelebbi esküvői és koszorúslány ruhakölcsönző fele vettük az irányt . 
Reggel fél 11-től 2-ig ruhákat próbáltunk ,Eleanor meg menyasszonyi ruhákat . Amikor felpróbálta az utolsót is,amit kiválaszolt, a többiekkel rá bólintottunk .Megtaláltuk a számára tökéletes és gyönyörű ruhát.Annyira csodásan nézett ki benne ,hogy egy percre könny gyűlt a szemünkbe .Igen.Csajok . :))
Ezalatt mi is kiválasztottunk pár koszorúslány ruhát ,persze Eleanor kérésére tűrkízt,majd felpróbálva azokat ,mindenki kapott magának való méretben és szerencsékre mindegyikünké egyforma volt:
 


Miután kikölcsönöztük a gyönyörű darabokat, után beültünk egy kávézóba ,végül 5 körül a csajok a közös házhoz mentek,míg én haza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután kikölcsönöztük a gyönyörű darabokat, után beültünk egy kávézóba ,végül 5 körül a csajok a közös házhoz mentek,míg én haza . A nap hátralevő részében zenét hallgattam,majd mikor este megjöttek anyuék , akkor vacsiztunk . Lassan már 10 óra volt ,így ki is ütöttem magam .

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now