59 fejezet(+18)

450 11 0
                                    


Péntek
Reggel  7 körül megébredtem ,persze Harry úgy aludt mellettem ,mint a bunda .Csendben felkeltem ,mivel nem tudtam visszaaludni és lementem a konyhába ,hogy reggelit készítsek a többieknek. 
-Hát te Viki ? -jött le ásítozva az emeletről Niall. 
-Megébredtem és nem tudtam visszaaludni .Te ? -érdeklődtem ,mivel ritka amikor ilyenkor kel.
-Hasonló .-válaszolt ,majd töltött magának kávét . 
Segített a reggeli elkészítésében ,majd mikor kész lett ,hívtuk a többieket is ,mivel már 8 óra volt és fél 9-re a cégnél kellett ,hogy legyünk .
Mikor bementem a szobánkba ,hogy szóljak Harry-nek , persze ő még mindig húzta a lóbőrt . 
-Ébresztő Styles ! Reggeli .-suttogtam a fülébe ,mire szemei egyből kipattantak .
-Hát te ? -nézett rám értetlenül,mire elnevettem magam . Na igen , általában ő ébreszt vagy egyszerre kelünk ,de most beelőztem. 
-Nem tudtam aludni ,szóval felkeltem és Niall -el csináltunk reggelit . 
Válaszomra bólintott ,majd összeszedve kicsit jobban magunkat , csatlakoztunk a többiekhez a konyhába . Reggeli után ,persze egyből indultunk is a céghez ,ahol Des várt. 
Odaérve előbb segítettünk neki megpakolni egy kisebb teherautót némi áruval,mivel ő a hétvégén szállít ,majd ezután kicsit megpihentünk az ebédlőben , aztán pedig jött egy kiadós edzés és persze lőgyakorlat . 
Mondanom sem kell ,hogy holnap milyen izomlázunk lesz majd . Szó szerint 11-től fél 3 ig edzettünk +lőttünk párat .12-kor is csak azért álltunk meg ,hogy ebédeljünk ,aztán folytattuk tovább. Hát igen.Az edzésben verhetetlenek vagyunk. 
Pontban 3-kor aztán Des hazaküldött,mivel nem volt ránk szüksége ,így boldogan ,bár hulla fáradtan mentünk vissza a  közös házhoz . Gyorsan letusoltunk Harry-vel ,aki aztán megszárította a hajam ,majd magamra kaptam egy szürke futót meg egy lila pulcsit és lementünk a többiekhez a nappaliba . Persze coffee time volt  ,közben meg beszélgettünk ,bár feltűnt ,hogy Zayn nagyon is babrálja a telefonját  , végül aztán megszólalt .
-Srácok ?-nézett ránk,mire mi kérdőn figyeltük őt ,aztán meg folytatta.
-Nagy baj lenne ,ha Gigi holnap átjönne ? -kérdezte kicsit félve a válaszunktól . 
-Miért lenne baj ? Sőt , nyugodtan .-válaszolt Louis ,mire mi is belegyezően bólintottunk . 
Na végre megismerjük Gigi Hadid-ot személyesen .Eddig folyton a tévében vagy valami magazin oldalán láttam . Kíváncsi vagyok rá élőben is. 
A nap hátralévő részében lustálkodtunk ,aztán 6 óra fele átléptünk anyuékhoz Harry-vel,ahonnan 8 -kor jöttünk el . Végül jött a vacsi ,majd mindenki ment és dőlt is ki .

Szombat 
Hogy volt -e ma izomlázunk ? Nem is kicsi .
Reggel  9-kor , szó szerint úgy kellett felmásznunk Harry-vel az ágyból ,annyira fájtak a lábaink .Vajon tényleg ennyire elpuhultunk az ünnepek alatt ?Miután szerencsésen felmásztunk az ágyról , elkészültünk a fürdőbe ,majd magunkra kaptunk valami ruhát .Választásom egy fekete farmerre és egy kapucnis szürke blúzra esett , a hajamat pedig egy laza kontyba fogtam és hagytam elől pár tincset . 
-Gyönyörű vagy mint mindig .-mondta Harry ,miközben egy puszit nyomott a homlokomra . 
-Persze persze .-nevettem el magam ,mire rácsapott a fenekemre,én meg ugrottam egyet .Nem szereti ha ellenkezek , én meg nem szeretem ha ekkorát csap a fenekemre . :))
Ezután mentünk és reggeliztünk ,majd a nappaliban kávéztunk , mint mindig,amikor Eleanor megszólalt . 
-Mikor jön Gigi? -kérdezte Zayn-től ,aki persze azonnal válaszolt is.
-Fél 2 körül itt lesz .Nagyon szeretne megismerni titeket. 
-Mi is őt .-szólalt meg Jess és Liam egyszerre . 
Ezután ebédig filmet néztünk ,majd ettünk és izgatottan vártuk az új vendéget .Persze Zayn kicsit be volt zsongva .
Épp a nappaliban ücsörögtünk ,amikor pontban fél 2-kor kopogtak . 
-Nyitom.-pattant fel Niall mellől Zayn és azonnal az ajtó fele sietett.Mi persze már nagyon izgatottak voltunk . 
-Nos gyerekek .Bemutatom Gigi-t.-mondta Zayn ,miközben barátnőjével besétáltak a nappaliba hozzánk . 
Udvariasan köszöntünk a vendégnek ,majd leülve a helyiségbe, egy -egy csésze tea mellett elbeszélgettünk Gigi-vel. Tökre rendes csaj , vagyis nekem nem volt bajom vele. Szerintem tökre összeillenek Zayn-el ,úgyhogy én drukkolok nekik . 
Szó szerint este 7-kor ment el Gigi ,addig beszélgettünk és hülyéskedtünk . Könnyen be tudott illeszkedni közénk , hamar fel is oldódott ,így a beszélgetés is könnyen ment . Amikor elment ,Zayn azonnal felénk fordult . 
-Na srácok ? -nézett ránk ,mire egyszerre megszólaltunk .
-Maradhat .-nevettünk fel,mire barátunk megkönnyebbülten nézett ránk . 
Ezután a csajokkal összedobtunk valami vacsit,majd evés után mindenki húzott aludni .Alig bújtunk be Harry-vel az ágyba ,mire megszólalt.  
-Khm , nem akarok aludni...-bújt hozzám  hátulról ,mire éreztem ott lent valamit és már meg is kaptam arra a kérdésre a választ ,hogy "miért". 
-Igen érzem .-nevettem el magam ,majd szembefordultam vele,mire ő elkapta a karom és magára húzott .Én persze ráültem lovagló ülésbe ,mire egy morgással jelezte ,hogy igen is tetszik neki.Lehajolva hozzá lágyan megcsókoltam ,majd kissé megnyaltam ,aztán pedig beharaptam az alsó ajkát ,mire felnyögött .Perverzül elvigyorodtam ,mire megszólalt . 
-Muszáj ennyire kínoznod ? -nézett fel rám,mire pimaszul elnevettem magam . Erre viszont fordított a helyzetünkön és már ő volt felül. Bugyin keresztül kicsit izgatott ott lent és mondanom sem kell,hogy mennyire beindultam . 
Mikor látta,hogy végem van ,elővett egy óvszert,amit fel is tekert magára ,majd két csók között belém hatolt . Előre mindketten hangosan felnyögtünk ,aztán pedig elkezdett egy lassú tempót diktálni . Mondanom sem kell ,hogy a lepedőt markoltam ,miközben éreztem ,hogy lassan felérek a csúcsra .Kis idő múlva egy hangos nyögéssel mentünk el mindketten . Csak úgy kapkodtuk a levegőt .Eldobva az óvszert visszafeküdt mellém . 
-Most te leszel felül .-mondta egy perverz vigyor kíséretébe ,mire nevetve belebokszoltam a vállába . 
És igen .Kis pihi után ,ismét egymásnak estünk .Khm...:)))) Persze ,hogy én voltam felült . 
Mikor már a csúcsnál jártunk ,egyre lassabban kezdtem el mozogni rajtam ,amitől tudtam,hogy megőrült .
-Mit művelsz velem te nő ? -szólalt meg egy nyögés közepedte ,mire elnevettem magam,majd lehajolva hozzá megcsókoltam . Kis idő múlva ismét egy hangos nyögéssel mentünk el . Ismét eldobva az óvszert , befeküdt mellém és most már tényleg aludtunk,mivel már éjjel 1 óra volt :))

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora