Csütörtök
Reggel 11-kor , Harry édes szuszogására ébredtem . Kinyitva a szemem , kisöpörtem egy kósza hajtincset a szeméből ,majd adtam a szájára egy puszit és felültem az ágyon , amikor hirtelen megszólalt .
-Mindig erre akarok kelni.-morogta , majd felült mellém és megcsókolt .-Ooo szép munkát végeztem .- utalt itt a kiszívott nyakamra .Erre elpirultam .
-Szeretlek.
-Én is szeretlek Harry.-mondtam, majd megcsókoltam és kikászálódtam az ágyból .Csak egy szál fehérneműben voltam ,amit az este visszakaptam magamra .Na igen.Egyből bevillant pár képkocka ,mire elpirultam és elmosolyodtam .
-Min mosolyogsz kicsim ?-kérdezte Harry , mire ő is felmászott az ágyból , majd a szekrény felé lépve , kivett egy blúzt és átadta nekem .
-Semmin .-mondtam még mindig elpirulva , majd elvéve tőle a blúzt , a szobájában lévő fürdő fele vettem az irányt , hogy letusolhassak és rendbe szedjem magam .A tükörbe észrevettem pár lila foltot a nyakamon , amihez biztos kommentálnak majd valamit a többiek . Miután végeztem , felkaptam a blúzt, amit Harry adott.Nekem combközépig ért .Ezután ő is letusolt , félig felöltözött , majd kézenfogva lesétáltunk a konyhába, ahol a társaság minden tagja épp ébredezett vagy épp kávézott.
-Megjött a szerelmes pár is.-köszöntött Liam , ahogy beléptünk a konyhába, mire mindenki felénk kapta a tekintetét .Az összekulcsolt kezünk alapján , szerintem sejtették , hogy összejöttünk . Ránézve Jess -re láttam , hogy elvigyorodik . Töltöttünk magunknak kávét , majd leültünk a nappaliban lévő kanapéra Perrie-ékhez .
-Remélem védekeztetek .-szólalt meg Louis , mire Eleanor kuncogni kezdett mellette .
-Nem is feküdtünk le .- szólt Harry mosolyogva , mire elpirultam .
-A tegnap esti nyögések és sikolyok egészen mást mondanak .-szállt be Zayn a szívatásunkba .
-És van bizonyíték is . Csak rá kell nézni Viki nyakára .-fokozta Niall , mire mindenki a nyakamra nézett .Nem kell mondanom , hogy ismét elvörösödtem .
-Hallod főnök ! Kiszívtad a vérét vagy mi?-folytatta Louis a csipkelődést .
-Elég lesz .- nézett Harry szúrós pillantással a társaságra , mire azok visszafojtott nevetéssel elhallgattak .
Ezután közösen ebédeltünk , majd beszélgettünk .Utána visszavettem az esti ruhám , majd kértem Eleanor-tól egy kis alapozót (mivel neki volt itt csak a csajok közül ) és valamennyire eltűntettem a nyakamon lévő foltokat , mielőtt hazavinne Harry és anyuék kiakadnának . Nem akartam , hogy megtudják , hogy lefeküdtem vele . Elég lesz beadagolni , hogy összejöttünk .Mondjuk anyu imádja Harry-t .Aput lesz kicsit nehéz megtörni . Ezután elköszöntünk a többiektől , majd elindultunk haza. Amikor leparkolt a házunk előtt , felé fordultam .
-Bejössz , hogy elmondjuk apáéknak ? -kérdeztem ,mire elmosolyodva bólintott .
Mikor beléptünk anyuék otthon voltak ,mivel jövőhétig nem kell menjenek melózni .
-Á sziasztok.-köszöntött anyu elsőként , majd apu is , miközben kilépett a konyhából .
-Jó napot .-köszönt Harry udvariasan , majd kezet rázott apuval .
-Elszeretnénk mondani valamit.-kezdtem bele , mire apu lélegzete elállt .Gondolom azt hitte , hogy a maffiás üggyel kapcsolatba van valami , aztán amikor meglátta , hogy Harry-vel összekulcsoljuk az ujjainkat , megkönnyebbülést láttam rajta . A maffiás ügy még várhat.
-Uram.-kezdte Harry.-Én és a lánya együtt vagyunk .-jelentette ki minden magyarázat nélkül .
Anyu boldogan tapsikolt , mire apu is bólintott .Azt hittem nehezebb lesz megtörni .
-Örülök nektek .-ölelt meg anyu szorosan .
-Rendben fiam , gratulálok .De vigyázz rá .-mondta , mire Harry bólintott .
-Az életem árán is megvédeném .-fűzte hozzá .
Még kicsit beszélgettünk együtt , aztán elköszöntem Harry-től , mert az apja hívta .Két csók után sikerült beülnie az autóba .
Miután elment , segítettem anyunak sütni .Már a vége fele jártunk , amikor anyu megszólalt.
-Rendes gyerek .
-Csak veszélyes.-kapcsolódott be apu is .
-Apa .-szólaltam meg , mire kérdőn rám emelte tekintetét. -Tudom kicsoda Harry.Nem bírtam magamba tartani , ezért is mondtam ki .Persze még azzal várok , hogy szembesítsem őket azzal , hogy bandatag vagyok .
-Hogy hogy ?-lepődött meg apu . Erre anyu is felfigyelt .
-Elmondta .-válaszoltam röviden .
-Ezt nem tőle kellett volna megtudnod .-szólt apu nyugodtan .
-De megtudtam . Legalább ő nem hazudott 18 éven keresztül .-mondtam kicsit csalódottan .Erre mindketten lesütték a szemüket .
-De most már tudod , és remélem nincs szándékodban beállni közéjük , amiért a barátnője lettél . -folytatta apu .
-Azt majd eldöntöm én .Kijelentésemre elhallgattak .
-De ha be is állsz , nincs vissza út . -mondta anyu is , mire bólintottam , ezután meg felmentem a szobámba és felhívtam Jess-t . Miután leraktuk , Harry-t is hívtam .
-Szia szépségem.-szólt bele , mire elmosolyodtam .Alig váltunk el és már hiányzott .
-Szia Harry .-köszöntem én is .
-Apám szólt , hogy holnap menjünk be .Látni szeretne , hogy hogy vagy a lövés után .
-Rendben .-akkor 8 -kor indulok és majd ott találkozunk .
-Rendben .-egyezett bele .-Fura , hogy nem kell érted menjek .-utalt arra , hogy most már van saját autóm .Felnevettem .
-Ez van Styles.-mondtam , mire ő is felnevetett .
-Amúgy elmondtam , hogy tudom , hogy ki is vagy valójában .-mondtam , mire Harry egy kis szünet után válaszolt .
-És mit mondtak ?-érdeklődött .
-Hát kicsit meglepődtek , meg minden , de végül elfogadták .Viszont azt hozzáfűzték , hogy úgy-e nem szándékozok beállni a bandába . Erre csak annyit válaszoltam , hogy majd én eldöntöm .Lényegében ennyi.-hadartam el.
-Hű .-Harry csak ennyit tudott kibökni , majd folytatta.-Még nem mondhatod el , hogy beálltál . Majd időközben kitalálunk valamit .-mondta.
-Szerintem is .-értettem egyet vele .
-Mennem kell .Szeretlek .-köszönt el .
-Én is szeretlek .-mondtam , majd kinyomtuk .
Lassan ott volt az idő , hogy lementem és vacsiztunk , majd visszamenve a szobámba , elnyomott az álom.
Harry szemszöge
Miután eljöttem délután Viki-éktől , visszamentem még a fiúkhoz , mielőtt hazamentem volna .
-Á főnök . Mi a helyzet ?-kérdezte Liam.
-Nem sok . Gondoltam még visszaugrok , mielőtt hazamennék.-mondtam , mire bólintottak és leültünk a konyhában lévő asztalhoz kávézni.
-Na mesélj , mi a helyzet a csajjal ?Az apja leharapta a fejed ? -érdeklődött Louis .
-Együtt vagyunk .És nem , nem harapta le a fejem , de majd lehet , hogy lefogja .-mondtam nevetve .
-Na végre összejöttetek . -mondták egyszerre , mire felnevettem .
-És milyen az ágyba?-érdeklődött tovább Zayn . Megosztottuk egymással az ilyen dolgokat , akárcsak a lányok .
-Tökéletes .-ennyit tudtam kinyögni ,mire beugrottak a tegnap estével kapcsolatos képkockák .Örültem , hogy én voltam neki az első és remélem az utolsó is . De talán az tett a legboldogabbá , hogy a barátnőm lett.
-Ááá csak nem szerelmes a híres Styles?-kérdezte Niall.
-De .-mondtam , mire belebokszoltam a vállába .
-Örülünk nektek , és ne próbáld meg elbaszni .-fenyegetett Louis .
-Azon leszek .-mondtam őszintén . Tényleg nem akartam elveszíteni .
Ezután még kicsit beszéltünk , majd elköszönve tőlük , hazamentem . Vacsi után hívott Viki , mire boldogan felvettem . Kicsit beszéltünk , majd letettük . Ezután elnyomott az álom .Reggelt amúgy is kelnem kellett .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥