Szombat
Reggel Harry hívására ébredtem :
-Jó reggelt . Kapd össze magad, fél óra múlva ott vagyok .- mondta , én meg azt se tudtam hányadán állok .
-Reggelt . Igenis főnök .-mondtam álmosan , mire hallottam , hogy halkan felnevet , majd kinyomta .
Az órámra pillantottam , ami 7 órát mutatott .Ez hülye . Nagy nehezen kimásztam az ágyból , majd gyorsan letusoltam , elvégeztem a reggeli rutinom , lófarokba kötöttem a hajam , majd felvettem egy sötétkék farmert egy bordó blúzzal , ami alá elrejtettem a fegyverem . Telefonom és a bőrdzsekimet magamhoz kapva , lementem a konyhába , ahol a szüleimet találtam .
-Jó reggelt Viki.Hát te hova ilyen korán? -kérdezte anyu döbbenten .
-Harry-vel van egy kis dolgunk .- mondtam , majd töltöttem magamnak kávét és leültem az asztalhoz. Apu furcsán méregetett , majd ő is helyet foglalt mellettem . Gyorsan reggeliztem , amikor dudáltak .
-Elmentem .- köszöntem el a szüleimtől , majd felhúzva a cipőm kiléptem az ajtón.
-Csodás reggelt.-köszönt Harry vidáman . Jól szórakozott azon , hogy fáradt vagyok .
-Már akinek .- morrogtam az orrom alatt .
-Tudtál pihenni ?
-Nem sokat . Te ?
-Szintén . Némán bólintottam , miközben a cég fele vettük az irányt.
Mikor megérkeztünk , utunk egyből a nagyterembe vezetett, ahol már mindenki ott volt .
-Na végre . Kezdhetjük is.- tapsolt kettőt Des , mire mi is leültünk .
-Nem véletlen hívtam ide mindenkit.-kezdett bele mondandójába . -Hétfőn új szállítmány érkezik a keleti raktárhoz . Nem igazán tudtam , hogy miről beszél , mivel nem voltam még terepen . Ezután folytatta.
-Mindenkire számítok , mert eléggé drága mulatság lesz . -itt végignézett rajtunk , mire mindenki bólintott.
-Fel leszünk osztva ?- szólalt meg elsőként Liam.
-Igen , de erre csak hétfőn kerül sor . Jess és Viki is velünk jön , mivel egy hét alatt elég sokat fejlődtek , amire nem számítottam . -mondta , mi meg Jess-el összenézve szélesen elvigyorodtunk .
-Nem veszélyes még ez nekik ?-kérdezte Harry .
-Nyugodj meg fiam . Ügyesek , és amúgy is ki kell vinni őket terepre előbb utóbb . Harry némán bólintott . Láttam rajta , hogy kissé megfeszül .
-Ma még kicsit gyakoroljatok , aztán holnap szabadnap van . Pihenjétek ki magatokat . Hétfő délután pontban 5-kor itt találkozunk .Oszolj banda .- tapsolt kettőt , majd kitessékelt minket a teremből .
Kilépve a teremből Jess , örvendezve a nyakamba ugrott .Felnevettem cselekedetén.
-Nyugi cica , ha meglőnek , nem fogsz így ugráni .- ijesztett rá Liam , mire Jess le sápadt.
-Nyugi, nem fogom hagyni .-nyugtatta meg Liam a barátnőjét , miközben megölelte.
Most , hogy belegondoltam , tényleg simán le is lőhetnek . Kicsit megrémített a tudat , de vissza út nincs.
Harry látta , hogy elbambultam , ezért meglökte a vállam.
-Minden oké ? -kérdezte.
Némán bólintottam , majd még kicsit beszélgettünk a többiekkel . Utána mindenki oszolt . Louis ,Eleanor, Niall,Jess és Liam mentek lőni , Harry,én , Perrie és Zayn pedig edzeni.
Edzőruhám a Perrie-éhez hasonlóan , fekete rövidnadrágból és fekete sportmelltartóból áll , amiket az ottani szekrényekben tároltunk.
Edzés közben , nem tudtam le venni a szemem Harry izmos felsőtestéről , mivel most csak egy melegítőnadrág volt rajta .Persze éreztem magamon az égető pillantását néha , de nem vettem figyelembe . 1 órás kemény edzés után , felváltottuk egymást Louis-ékal , így most mi mentünk lőni .
-Egyre ügyesebb vagy csajszi.-mondta közben Perrie , mire elmosolyodtam .
2 órakor léptünk ki az épületből hulla fáradtan . Asszem holnap lesz izomláz .
-Hazaviszlek.- szólt Harry .Bólintottam , majd elköszöntem a többiektől és beszálltam mellé az autóba.
Utoljára amikor hazavitt , rácsaptam az ajtót . Azótától nem is nagyon beszéltünk ,sőt csók sem volt . Igaza volt. Csak barátok és meló társak vagyunk .Gondolataimból hangja zökkentett ki.
-Nem akarom , hogy ott legyél hétfőn .
-Miért nem?-kérdeztem meglepődve.
-Nem bírnám ki ha bajod esne .-vallotta be őszintén .
-Ooo .Harry Styles aggódik miattam?-kérdeztem kissé gúnyosan .
-Mi van ha igen ?-kérdezett vissza és egy pillanatra rám emelte tekintetét , majd újra az útra figyelt .
-Nem értelek Harry . A hangulat ingadozásaidtól rosszul leszek . Egyszer csókolózunk , jól elvagyunk , a másik pillanatba magadba fordulsz és közlöd , hogy barátok meg meló társak vagyunk és alig szólsz hozzám .- mondtam, mert már nem bírtam magamba tartani . Amikor megérkeztünk a házunkhoz , leparkolt , majd megszólalt .
-Viki . Mondtam , hogy ez a szerelem téma nálam kicsit elnyomott . Idő kell nekem , de hidd el nem csak a barátok meg a meló társad akarok lenni .-mondta , majd mélyen a szemembe nézett. Felsóhajtottam,bár a válasza meglepett .
-Elmondod , hogy mi volt régen , amiért ennyire megváltozott benned ez az érzés ?
-Igen el , de nem ma .- kacsintott , majd közelebb hajolt és adott egy homlokpuszit. Cselekedetére elmosolyodtam , majd kiszálltam az autóból .
-Hé! -szólított meg , mire visszafordultam és kérdőn néztem rá.
-Ne hidd az , hogy nem dugnálak meg most azonnal .- mondta egy pimasz mosoly kíséretében , mire muszáj volt felnevetnem .
-Álmodba Styles.-kacsintottam , majd beléptem a házba .
Néha nem értem a viselkedését , de ennek ellenére kezdek bele szeretni , de nem tudom , hogy ez jó vagy rossz .
Ezután gyorsan letusoltam , majd csekkoltam a közösségi oldalaim. Anyuék is megérkeztek , mivel ma is melóztak , így hamarabb vacsoráztunk. Utána egyből befeküdtem az ágyba , mivel elég fárasztó napom volt .Hamar el is nyomott az álom .
Vasárnap
A mai nap hamar elrepült . Anyuék itthon voltak , ezért a kertben sütögettünk . Áthívtuk Jess-t és a szüleit is . Régebben is sokat ültünk össze velük , de mivel anyuék irodába kezdtek dolgozni , nagyon nem volt ilyesmire idő . Legjobb barátnőmmel kíváncsian vártuk a holnapi napot , mivel nekünk ez lesz az első , hogy terepre mehetünk . Azt is elbeszéltük , hogy titoktartásban elég jók vagyunk , hisz szüleink semmit sem sejtnek , hogy mibe is keveredtünk bele . Jobb is így .
A kis összejövetelnek délután 6-kor lett vége . A vacsiig zenét hallgattam , majd evés után 9 körül bedőltem az ágyba . Ki kellett pihennem magam . Hosszú nap elé néztünk . És akkor még nem is tudtam , hogy tényleg mi is vár rám ....
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥