52 fejezet

363 10 0
                                    


-Viki te normális vagy ?-akadt ki az úton hazafele Harry .
-Hé nyugi.Nem állt szándékomba odaadni .Kitalálunk valamit ,de először is kérdőre vonom Pault,hogy mégis miről van szó .Harry csak némán bólintott ,majd mikor odaértünk a közös házhoz, kiraktam őt és haza fele vettem az irányt,hogy megkeressem azt a nyakláncot. 
Anyuék épp nem voltak itthon.Utam egyből az emeleten lévő szobámba vezetett ,ahol az íróasztalom fiókjait  kezdtem el kutatni . Kis keresgélés után meg is találtam .Épp indulni készültem,amikor meghallottam,hogy anyuék is hazaértek .A nyaklánccal a kezembe ,lerohantam a nappaliba .
-Szia Viki .-köszöntött anyu mosolyogva ,majd megölelt ,amit viszonoztam.
-Hát te ?-kérdezte apu .
-Nagyon kellett valami ,szóval gyorsan hazaugrottam ,majd megyek is vissza a közös házhoz .
-Rendben .Amúgy hogy telt a kiruccanás Harry-vel?-érdeklődtek egyszerre .Na igen ,ők csak ennyit tudtak .
-Nagyon jó volt.-vágtam rá talán kicsit gyorsan ,mire bólintottak . 
-Maradsz vacsorára ?-kérdezte apu ,mire megráztam a fejem ,majd gyorsan elköszönve tőlük , mentem is a többiekhez . 
Este fél 9 volt ,mire leparkoltam a háznál,majd bementem .
-Sziasztok.-köszöntem a nappaliban lévő társaságnak,mire azok viszonozták a köszönésem.Harry felpattanva a kanapéről ,azonnal odajött hozzám .
-Megvan ?-kérdezte suttogva,hogy csak én halljam .Bólintottam,majd az emelet fele biccentettem ,ahová felmentünk,be egyenesen a szobába .
-Fel kéne hívnom Pault.-mondtam,miközben leültem az ágyra .
-Jó ötlet.-bólintott,mire ő is helyet foglalt mellettem . Elővéve a telefonom , tárcsáztam is a számát. 3. csörgésre vette fel .Kihangosítottam,hogy Harry is hallja. 
-Szia Paul.-szóltam bele kedvesen .
-Szia kicsilány .Mi a helyzet ?Ki kell nyírni Styles-t ?-kérdezte nevetve,mire muszáj volt elmosolyodnom .Persze mellettem Harry értetlenül nézet ,mire legyintettem egyet . 
-Amúgy nem .-szóltam vissza ,mire Paul újból felnevetett ,majd megszólalt.
-Baj van ? 
-Nem , dehogyis ,csak kérdezni akartam tőled valamit.-kezdtem bele. 
-Hallgatlak.-szólt vissza ,mire sóhajtottam egyet . 
-Kaptam tőled valaha nyakláncot ajándékba ?-érdeklődtem .
-Igen kaptál a 6. szülinapodra .Egy kék köves volt .Miért ?Elveszítetted ? -kérdezte ,mire hangja kicsit megremegett .Hoppá.Érzékeny helyre tapintottam .
-Nem , dehogy ,csak eszembe jutott és hirtelen el is felejtettem ,hogy kitől van .-játszodtam az értetlent.
-Viki az a nyaklánc nagyon értékes  ,úgyhogy ne veszítsd el .-szólalt meg egy kis hallgatás után. 
-Ne veszítsem el,mert valami fontosat tartalmaz ?-kérdeztem,mire úgy látszik ,hogy Paul-nak elakadt a lélegzete ,mert ismét nem szólalt meg egy kis ideig. 
-Honnan tudsz róla ?-kérdezte a néma csend után . Harry némán bólintott ,mire elmeséltem ,hogy mi is történt . Mikor befejeztem ,Paul azonnal megszólalt . 
-Nem szabad odaadnod .-szólt rám erélyesen . 
-Miért Paul?Mi van benne ?-kérdeztem kicsit feszülten . 
-Egy kis chip ,amin nagyon fontos dolgok vannak és nem szabadna a keze közé kerüljön .Azért rejtettem el a nyakláncba ,mert ott senki nem keresné és főleg nálad nem .Ezért is adtam neked ,bár gőzöm sincs ,hogy hogyan jött rá ,hogy abban van és hogy pont nálad. Jobb lesz ha holnap odarepülök és elveszem ,mert nem akarom,hogy bajod essen .-hadarta ,mire közbe vágtam . 
-Megtudnánk oldani .-magyarázkodtam ,mire most ő szakított félbe .
-Nem Viktória ! Ez Adam és az én dolgom .Elveszem a nyakláncot és elintézem vele amit kell . -zárta le a témát .
-Rendben .Akkor holnap várlak .
-Oké.12 körül a házatoknál leszek .-mondta ,majd elköszöntünk egymástól és letettük .
-Ez fura.-szólalt meg Harry a néma hallgatása után . 
-Igen az,de ha az ő dolguk ,akkor hagyjuk rájuk inkább . -javasoltam ,mire Harry bólintott.
Ezután lementünk a többiekhez vacsizni ,persze nekik is elmeséltük,hogy mi a helyzet ,de a terv szerint haladva ,visszaadom a nyakláncot Paul-nak . 
Vacsi után egyből kiütöttük magunkat ,mivel ez mára kicsit sok volt . 

Hétfő
Reggel 8-kor pattantunk ki az ágyból . Gyorsan elkészültünk a fürdőbe ,majd Harry kivasalta a hajam .Igen,mostanában nagyon rákapott arra ,hogy ő vasalhassa ki a hajam ,persze a göndörítést nem merem rábízni,mert lehet ,hogy lángra kapna a fejem . :))
Miután kifodrászkodta magát,felöltöztünk .Magamra kaptam egy fekete farmert és egy fehér kötött pulcsit ,mivel már lassan és észrevétlenül beléptünk a novemberbe ,így az időjárás is egyre hidegebb lett. Mikor kész lettünk ,lementünk a nappaliba ,ahol a többiek már szokás szerint kávéztak . Csatlakoztunk hozzuk ,majd együtt megreggeliztünk . 
-Ma mi lesz a program ?-kérdezte Zayn ,miután ettünk és leültünk a nappaliba . 
-Apám nem szólt,hogy be kéne menni ,szóval egyelőre semmi .-szólalt meg Harry ,mire a többiek megkönnyebbültek . 
-Mikor érkezik Paul ?-érdeklődött Louis .
-12-re a házunknál lesz kb.-válaszoltam ,mire bólintott . 
-Minek rejtette el nálad azt a chipet? -kérdezte felém fordulva Jess . 
-Ha tudnám ,akkor válaszolnék ,de nem tudom .Azt sem tudom,hogy mit tartalmaz ,de ha az ő dolguk ,akkor inkább nem szólok bele.-mondtam ,mire barátnőm helyeslően bólintott. 
Kicsit még beszélgettünk ,majd Harry-vel indulni készültünk hozzánk,hisz már fél 12 volt .Magamra kaptam a bőrdzsekim ,beleraktam a telefonom és a nyakláncom ,majd kimenve a házból , beültünk Harry autójába .Mikor megérkeztünk a házunkhoz,Paul már ott is volt , épp a ház előtt várt ,mivel zárva volt .Anyuék persze melóztak .
-Sziasztok .-köszöntött minket kedvesen ,miközben engem megölelt és Harry-vel kezet fogott .Viszonozva köszönését , bementünk a házba .
-Tessék .-nyújtottam át a nyakláncot Paul felé ,aki elvette tőlem . 
-Sajnálom,hogy el kell vennem .Kapsz helyette mást .-mondta együtt érzőn ,mire nevetve rácsaptam a vállára .
-Köszi .Kedves vagy .-mondta ,mire Harry-vel felnevettek .
-Vigyázz rá Styles.-mondta a barátomnak ,mire az válaszolt .
-Bármi áron megvédeném .
-Helyes.-bólintott a nagybátyám,majd kicsit még beszélgettünk,aztán indult is ,mert hamarosan a következő repülőre szállva ,indult is haza . 
Vissza érve a közös házhoz , kicsit megkönnyebbültem ,hogy nincs nálam a nyaklánc .Jobb volt ,hogy odaadtam . Mikor visszaértünk a házhoz ,ebédeltünk a többiekkel ,majd a nap hátralévő részében társasoztunk vagy épp filmet néztünk .Hát igen , a mai nap elég lazára sikerült . 
Este vacsi ,utána meg mindenki eltette magát másnapra. 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora