36 fejezet

473 18 0
                                    

Vasárnap 
Ma reggel szokásosan keltünk , elkészültünk és reggeliztünk .Épp a kanapén ültünk Harry-vel,amikor megszólalt .
-Kicsim ,majd beszeretnék mutatni valakit .-mondta , én meg kérdőn néztem rá. 
-Kit ? -érdeklődtem .
-A nővéremet . -mondta mosolyogva , én meg ledöbbentem .Hogy hogy van egy nővére és eddig nem mondta ? Erre rá vágtam egy "oké"-t ,majd ebéd után Harry-ék házához mentünk . Közben elmesélte,hogy azért nem mutatta be eddig ,mert nem tartózkodott itthon , és mivel most hogy hazajött , ideje megismernem . Belépve a házba ,azonnal köszöntöttek Harry szülei ,majd helyet foglaltunk a nappaliban .
-Gemma ! Gyere le kicsim.-kiáltott fel Anne az emeletre. 5 perc múlva egy világos barna hajú lány jött le a lépcsőn .Hasonlítottak Harry-vel,szóval le sem tagadhatják ,hogy testvérek. 
-Á sziaa! .-köszöntött mosolyogva , és odalépve hozzám megölelt ,majd folytatta. 
-Gemma vagyok . Bizonyára te vagy Viktória ,aki elcsavarta az öcsikém fejét .-mondta elvigyorodva ,mire én is elmosolyodtam . 
-Igen én lennék.- pirultam el kissé. 
-Szebb vagy mint képeken .Sokat hallottam ám rólad . -kezdett bele a csevegésbe . Nagyon kedves és szimpatikus lány . Nagyon jól kijöttünk . 
-Harry , aztán nem elbaszni ! Végre van egy értelmes lány is az életedben .-mondta fenyegetően Gemma a barátomra nézve ,mire Harry megszólalt. 
-Miért mondja mindenki ,hogy ne basszam el ?Hisz nem is állt szándékomba . -tette fel a kezeit védekezően . 
-De szokásod elbaszni a dolgokat .-forgatta meg a szemét a nővére ,mire mind felnevettünk . Még kicsit beszélgettünk ,majd elindultunk , és közben  benéztünk anyuékhoz is . Este 7 óra volt ,mire haza keveredtünk a családlátogatósdiból . Vacsiztunk , majd mindenki nyugovóra tért . 

Hétfő 
Lassan teltek múltak a napok , és már csak 1 hét volt karácsonyig .Megbeszéltük ,hogy mindenki haza megy és a családtagjaival karácsonyozik . Mi Harry-ékkel töltöttük együtt az ünnepeket .A szülők is megismerték egymást jobban , és lényegében nagyon jól telt . Persze mint mindig ,azelőtt megvolt a lázas készülődés .
Lassan érkezett a szilveszter is . A szülők már hagyták,hogy ezt együtt ünnepeljük a barátainkkal ,így mindenki szilveszter előtt 1 nappal , visszament a közös házhoz. Elmeséltük egymásnak,hogy nagyjából hogyan telt a karácsony , és kezdtünk a szilveszteren is agyalni . 
Kicsit feldíszítettük a házat ,hogy legyen kissé hangulatosabb . Mire megvoltunk ,elégedetten ültünk le a nappaliba mindannyian egy egy bögre kávéval . 
-Imádom az ünnepeket  . Karácsony,szilveszter , és ott az újév , újabb megpróbáltatásokkal ,emlékekkel stb stb . -lelkesedett Perrie .
-Szerintem mindannyian így vagyunk ezzel .-helyeselt Harry is ,miközben megpuszilta a homlokom ,mire szorosan hozzábújtam . Mindenki körbenézett a kis társaságunkon ,mire Louis is megszólalt. 
-Tudjátok ,soha nem gondoltam,hogy majd ilyen csodás emberekkel töltöm majd a szilvesztert . -mondta ,mire megölelte Eleanor-t. 
-Szerintem sokan nem gondoltuk .Mindig mindenki otthon volt ,amikor zenéltünk is .Emlékeztek fiúk ? -kérdezte Zayn ,mire a fiúk mosolyogva bólintottak . 
Ezután kicsit nosztalgiáztunk még  ,beszélgettünk és nevettünk. Nem volt soha részem ilyenbe, hogy olyan emberekkel lépjek át az újévbe  majd ,akiket nem is ismertem előre személyesen(utalok itt Harry-ékre),meg hogy őket és a barátnőiket mondhatom a legjobb barátaimnak , persze Jess-el az élen . Melegség árasztott el  ,ahogy a kis társaságunkra néztem .
Lassan ott volt az idő , hogy vacsoráztunk,majd mindenki lefeküdt,mivel holnap az év utolsó napja , és kiakartuk élvezni. 

Kedd 
Reggel arra ébredtem ,hogy Harry a könyökére támaszkodva engem bámul.
-Tudod úgy-e , hogy ez ijesztő ? -kérdeztem ,miközben felültem az ágyon . 
-Jó de olyan édesen aludtál.-mondta ,miközben megcsókolt ,majd a homlokát az enyémnek támasztotta. 
-El sem hiszed menyire boldog vagyok ,hogy itt vagy nekem , és hogy idáig eljutottunk . -mondta mosolyogva ,mire én is megszólaltam .
-Én is hihetetlenül boldog vagyok  , és hidd el , én sem gondoltam,hogy idáig eljutunk. Mármint,hogy a One Direction frontembere lesz a pasim , és persze ott vannak a  barátaid ,akik az enyémek is lettek . -mondtam,miközben végig a szemébe néztem .Nem válaszolt , csak megcsókolt ,amit viszonoztam . Ezután elkészültünk.Felvettem egy barna kötött pulcsit egy fekete farmerrel ,hajamat hagytam kiengedve simán ,majd kezembe véve a telefont , leballagtunk Harry-vel az emeletről a nappaliba. 
-Na végre itt vagytok .Épp most írjuk össze estére a dolgokat. -kezdte Louis ,mire kíváncsian csatlakoztunk hozzájuk. 
-Rendben .Mi a fiúkkal veszünk tűzijátékot meg piát. Csajok , tiétek a nassolni való . -mondta Liam ,mire mindenki bólintott ,majd melegen felöltözve , elindultunk a zsákmány beszerzésre. 
Délután 6-ra ,meg is voltunk mindennel . Mindenki letusolt ,majd elkészültünk . Hajamat kivasaltam ,raktam egy kis szempillaspirált , felvettem egy sötétkék farmert ,meg egy mély dekoltázsú fehér hosszú ujjú blúzt .Szettem nem volt nagyon  kihívó,de pont illet a mai alkalomhoz. Miután elkészültünk Harry-vel, aki szintén kék farmert viselt egy fehér rövid ujjúval( nem fázós) ,így lementünk a nappaliban ,ahol mindenki ott volt. Sőt Niall barátnője is csatlakozott hozzánk,hiszen elég jól alakult a kapcsolatuk . Perrie és Eleanor előkészítette a poharakat az italoknak .Jess, én és Hailee pedig kiraktuk a nassolnivalókat egy egy tálba,majd visszatértünk a nappaliba a fiúkhoz. Ezután jöttek a sztorizgatások ,mint pl : hogyan is ismerkedtünk meg , mik történtek eddig velünk , stb stb . Végül addig beszélgettünk ,hogy fél 12 volt ,így lassan kabátokat vettünk ,majd a tűzijátékokkal együtt , kimentünk a ház elé . A fiúk elhelyezték őket ,mire Liam megszólalt ,mert lassan  ott volt az idő . 
-11! -kiáltotta elsőként.
-10!-szállt be Niall is. 
-9!-Eleanor .
-8!-Perrie.
-7!-Hailee.
-6!-Zayn.
-5!-Jess.
-4!-Louis.
-3!-én.
-2!-szólalt meg Harry is mellettem,majd meggyújtva a tűzijátékokat egyszerre felkiáltottunk .
-1!!  Ahogy ezt kimondtuk,a csillagos eget beborították a színes tűzijátékok . 
Harry azonnal odalépett elém ,majd mélyen a szemembe nézett .
-Boldog újévet kicsim!Szeretlek ! -mondta mosolyogva. 
-Boldog újévet Harry Styles ! És én is szeretlek ! -mondtam ,mire mind a ketten felnevettünk,majd megcsókoltuk egymást . A többi pár is hasonlóan tett ,majd mindenki mindenkit megölelt . Még néztük a távolból fellőtt tűzijátékokat  ,majd fél 1 fele bementünk a meleg házba. 
Ismét a nappaliban voltunk,de már egy egy poharat tartottunk a kezünkben . 
-Na gyerekek ! -kezdte Louis,majd folytatta. 
-Emelem a poharam erre a csodás társaságra , akiknek sokat köszönhetek .Szebbé tettétek a napjaimat amióta megismertelek titeket  , és remélem ez továbbra is így marad . Örülök,hogy veletek ünnepelhetek most .-emelte poharát ,mire mindenki éljenezve koccintott mindenkivel . Pezsgő ivás után  mindenki felhívta a szeretteit ,hogy boldog újévet kívánjon,ezután pedig csaptunk egy jó kis bulit ,ami aztán hajnal 5-kor ért véget .Utána mindenki ment aludni , vagyis előbb mindenki "felavatta" az újévet (+18) ,majd azután jött csak az alvás . :)) 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang