9 fejezet

909 20 0
                                    

Kedd
Reggel Harry hívására ébredtem .7 órakor . Na szép . Ezután nem hagyja hogy aludjak vagy mi ?Felvettem :
-Jó reggelt szépségem ,-szólt bele vidáman és sokkal frissebb volt a hangja mint az enyém .
-Mondd! -szóltam bele .
-Hogy te telefonban is milyen eszméletlenül kedves vagy .- nevetett a vonal túlsó végén .
-Harry , örülök , hogy jól szórakozol , de én még aludtam volna .
- Fél óra múlva ott vagyok érted . Kapd össze magad .-mondta , majd letette , anélkül , hogy bármit is fűzhettem volna hozzá .
Na ez a nap is jól kezdődik . Kimásztam az ágyból , elvégeztem a reggeli rutinom, enyhe sminket vittem fel ,hajamat hagytam hullámosan , a szekrényből pedig kikaptam egy fekete farmert egy fekete ujjatlan blúzzal. Telefont magamhoz téve lebaktattam a konyhába . Anyuék már készültek a melóba .
-Hova ilyen korán ? - kérdezték egyszerre meglepetten .
-Harry a fejébe vette , hogy nem hagy ma sokáig aludni , ezért együtt lógunk . Elég volt ha ennyit tudnak . Némán bólintottak , amikor dudáltak . Na végre . Nagy örömömre Styles is megérkezett . Felkaptam a fekete bőrdzsekim , elköszöntem anyuéktól , majd kiléptem a házból .
-Szia szépségem . - köszönt mosolyogva , majd egy puszit adott az arcomra .Végignézve rajta , ő is hasonlóan tiszta feketében volt .
-Hova megyünk ?-kíváncsiskodtam .
-A céghez .
-Máris ?-kérdeztem döbbenten .
-Jobb ha minél előbb bele vágunk . Ott lesznek a többiek is . Jess is . Ja és egy számodra ismerős személy is .Na itt megakadtam . Mégis ki jöhet a képbe ezek után ?
Fél óra kocsikázás után leparkoltunk egy baszott nagy épületnél .
-Gyere.- zökkentett ki bambulásomból , majd követtem őt a hatalmas épületbe .
Beszálltunk egy liftbe ami felvitt a 4. emeletre . Volt pár iroda és egy nagy ajtó a folyosó végén , ami gondolom valami nagy terembe vezethetett . Épp arra mentünk , amikor egy női hang szólított meg .Ismerős volt.
-Viki ? Erre megfordultam . Hogy kivel találtam szembe magam ? Hát a keresztanyámmal , Eva-val , akit vagy 3 éve hogy nem láttam . Lesokkolt .
-Eva? Mit keresel itt ? .-érdeklődtem , majd odamentem és megöleltem , amit viszonzott.
-Itt dolgozom . Én intézem a papírokat .
-Szóval tudsz erről a maffiás dologról ?
-Igen , tudok . De nem gondoltam , hogy te is .- itt pedig rosszallóan Harry-re nézett aki csak feltartott kézzel ácsorgott mellettem .
-Harry ! Nem meg mondtam , hogy ne rángassátok bele ?- támadta le.Harry válaszolt volna , de közbeszóltam .
-Én akartam .- mondtam , mire keresztanyám elmosolyodott .
-Tudtam , hogy szereted a veszélyt , de nem gondoltam , hogy bele is mennél ilyenbe. De apádnak egy szót se , mert mindenkit kinyír itt . Ami pedig téged illet , Harry . Van fegyverem , úgy-e tudod ?.-itt gondolom mire célzott . :))Harry pimasz mosollyal bólintott .
-Apád vár , menjetek !-mondta Eva , mi pedig a nagy ajtó fele vettük az irányt . Belépve mindenkit ott találtunk . Egy magas ember állt háttal nekünk . Érkezésünkre megfordult . Le se tagadhatná , hogy nem Harry apja . Ugyan olyan zöld szem , barna haj , magas , viszont Harry-nek a testalkata kigyúrtabb , mint az apjáé .A többieknek is gyorsan köszöntünk , majd leültünk a nagy asztalhoz .Jess eltátogott egy "szia"-t , egy nagy mosoly kíséretében . Viszonoztam .
-Lám , lám , kihez van szerencsénk .- szólalt meg az apja .
-Jó napot uram .-köszöntem neki .
-Tegeződjünk Viki . Nagy lány lettél . Des vagyok .-jött oda hozzám és kezet rázott velem .
-Szóval , belekeveredtél valamibe , amibe nem lett volna szabad . Harry mesélte , hogy egy töredéket láttál a bulin , de nekünk az épp elég . Ha tudomás szereznek rólad , veszélybe is kerülhetsz . Apád persze óvni akart , amit meg is értek . Gyönyörű lettél . Viszont nem gondoltam , hogy apád itt hagy és magamra maradok , de az egyesség az egyesség . Harry-re és rád marad ez az egész . Persze ezt közösön kell eldöntenetek , a többiek meg segítenek bármiben . Bólintottam , miközben megéreztem Harry kezét a combomon . Kissé elpirulhattam .
-Bizonyára tudni szeretnéd , hogy hogyan is rázódsz ebbe bele .Némán bólintottam .
-Először is ne szólj apádnak semmit.Egyelőre. Harry körbe vezet a helyiségbe . Sokat fogsz ide járni . Minden héten lesznek edzések , kiképzések , hogy hogyan védd meg magad stb . Lő gyakorlatokon is részt veszel majd , és ha már ügyesen bánsz a fegyverrel , akkor terepre is kiviszünk .- sorolta ami rám vár majd . -Utoljára megkérdezem , hogy szeretnél bele vágni ? Csak mert ha egyszer beállsz , nincs visszaút . Apád persze kivétel volt .
-Vállalom ezt az egészet .- egyeztem bele magabiztosan .Des elismerően bólintott .
-Rendben , akkor üdv a csapatban .-mondta , mire a többiek éjenzésbe törtek ki .Elnevettem magam , majd Harry-re néztem . Szemei csillogtak , akár egy kis gyereknek . Tudtam , hogy félt engem ettől az egésztől , de legbelül biztos voltam abban , hogy örül , hogy így alakult .
-Rendben , oszolj banda .- tapsolt kettőt Des , majd mindenki felpattant és kiszállingóztunk a teremből .
-Üdv a csapatban csajszii.- vigyorgott rám Jess . Lökött barátnőm .Megöleltem , amit viszonzott .
-Harry !-szólt oda Louis az említett személynek . - Vigyázz , hogy hogyan bánsz vele , mert a végén még rád lő .
-Mondjuk lehet az apja vagy a keresztanyja gyorsabb lesz .- fokozta Zayn a vicces beszélgetést . A többiek egyenként nevettek fel . Játékosan belebokszoltam Zayn karjába , mire újból felnevetett.
-Na gyere , körbe vezetlek .-fogta meg a kezem Harry és kihúzott a röhögő társaságból . Ujjait az enyémre kulcsolta . Fura , de jóleső érzés volt .
Beszálltunk a liftbe és lementünk vele a földszintre .Közbe Harry mondta , hogy a 3. emeleten vannak szobák , ha szükség esetén itt kéne aludni , a 2-on meg egy kisebb ebédlő , meg csocsóasztal .
Egy hosszú folyóson mentünk végig ,közben pedig benyitottunk egy ajtón , ahol elém tárult egy nagy edzőterem , minden felszereléssel .
-Itt fogunk edzeni majd .-mondta Harry .Bólintottam , majd tovább álltunk . A folyosó legvégén található ajtóhoz értünk . Egy terem volt , ahol bizonyára majd lőni fogunk . Legalábbis a bábukból ezt állapítottam meg .Utána kimentünk egy hátsó ajtón , ami a kertbe vezetett . Volt valami raktárféleség , de oda nem mentünk be .
-Ott lesznek kisebb bulik tartva majd .-mesélt tovább.
Mikor körbevezetett, visszamentünk a többiekhez , akiktől elköszöntünk , majd haza fele vettük az irányt .Lassan már délután 5 óra volt . Hamar elrepült az idő ismét .
A házunkhoz érve Harry kirakott , mivel volt még valami elintéznivalója .Elköszöntem tőle , majd beérve a házba felhívtam Jess-t. Miután kibeszélgettük magunkat , tovább zenét hallgattam , majd lementem vacsizni , mivel anyuék is hazaértek . Vacsi után egyből bedőltem az ágyba és elaludtam . Eseménydús napom volt az biztos . Mondjuk keresztanyámra pont nem számítottam . Namindegy.


♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon