Péntek
Reggel Harry mocorgására ébredtem. Az órára pillantottam,amely 8 órát mutatott . Csendben felkászálódtam az ágyból ,majd a fürdőben elkészültem . Harry is közben megébredt , és amikor meglátott , édesen rám mosolygott.
-Jó reggelt . -mondta,mire közelebb mentem hozzá .
-Neked is .-mosolyodtam el én is . -Jobban vagy?
-Kicsivel igen .-válaszolt ,majd lehúzva magához megcsókolt ,amit viszonoztam . Ezután magamra kaptam egy bordó kapucnis felsőt , meg egy fekete futót . Harry is lassan elkészült,majd segítettem neki lejönni a lépcsőn ,le egészen a konyhába.
-A betegünk is megérkezett . -mondta Perrie mosolyogva ,mire Harry csak biccentett egyet . Leültünk mind reggelizni . Niall fura módon , elég gyorsan végzett és pattant is fel .
-Haver , hova ilyen sietősen ? -kérdezte értetlenül Zayn .
-Van egy kis dolgom .-vigyorodott el a kis ír barátunk. Aztán már el is viharzott .
-Tuti csaj van a dologban .-szólalt meg Eleanor .
-Jó lenne már neki is valaki .-mondta Louis is .
A nap hátralévő részében zenét hallgattunk meg beszélgettünk . Persze nyaggattam Harry-t ,hogy maradjon a szobába és pihenjen ,de ő a nappaliban akart maradni .Hát jó ,legyen .
Egyszer csak ajtó nyílásra lettünk figyelmesek ,mire odakaptuk a fejünket . Niall volt az , mellette meg egy barna hajú és szemű lány lépett be .
-Mertem volna fogadni ,hogy csajozni ment .-nevetett fel Eleanor .
-Sziasztok .-köszönt a lány ,mire Niall csak intett egyet ,majd megszólalt.
-Srácok .Beszeretném mutatni nektek Hailee-t . Ő az új barátnőm .-mondta kissé pirultan a barátunk.
-Sziasztok.-intett oda a lány nekünk ,mire feltápászkodtunk a kanapéról és üdvözöltük őt . Ezután leültünk kicsit a nappaliba és beszélgettünk,hogy jobban megismerjük . Niall persze nem avatta be a maffiás ügybe .Egyelőre jobb is .
Délután 6 óra volt ,mire Hailee indult is .Elköszönve tőle ,majd ajtó csukódás után , Niall egyből letámadott minket.
-Na srácok ? Hogy tetszik ? Úgy-e milyen kedves ?Szerintetek találunk együtt ? Vajon szeret engem ?-lepett el kérdésekkel izgatottan,mire mind felnevettünk .Liam megszólalt .
-Nyugi haver. Most már lóghat velünk , tökre összeilletek és biztos szeret .-nyugtatta meg a kis ír barátunkat ,mire Niall felsóhajtott . Szerelmes asszem :)) .
Utána a lányokkal vacsorát csináltunk ,mivel már éhesek voltunk ,majd vacsi után mindenki ment a szobájába.
-Kedves és szép lány .-szólaltam meg Hailee-re utalva,miközben megnéztem a közösségi oldalait . Harry is lassan leült mellém az ágyra .
-Szép , de meg sem közelít téged .-mondta egész közel hajolva hozzám . Ajkai már súrolták az enyémet. Kicsit várt ,majd lecsapott rám , és a csókunk átment szenvedélyesbe . Annyira hiányzott már ez. Levegő hiány miatt elváltunk ,mire megszólalt.
-Mehetnénk tovább is ,de még mindig fáj a lábam . -sóhajtott fel,mire beletúrtam a hajába .
-Legközelebb .-húztam óvatosan mosolyra a szám ,mire felcsillantak a szemei.
Ezután alvós cuccba öltöztünk ,majd összebújva elaludtunk .
Szombat
Az év utolsó hónapjaaa! Elröpült az idő.
Már egy hónap telt azóta,hogy Harry-t meglőtték .Azóta jobban van . Már egy hónapja ,hogy megismertük Hailee-t is .Nagyszerű lány , és elég sokat lógott velünk . Ami engem és Harry-t illet , nehezen de megbocsátottam neki .Tényleg odaállt mellém , és amikor csak tehette , kimutatta vagy éreztette ,hogy igen is engem akar , és hogy fontos vagyok neki ,meg hogy szeret. Szóval igen ,most szent a béke . Mindegyikünk párkapcsolata elég sínen ment .Persze a meló ugyan úgy ment ,de Harry akkor sem tágított mellőlem . Olyan helyre is szállítottunk ,ahol elég veszélyes volt a környék , ezért szinte lelőttek minket,de végül megúsztuk . És most itt vagyunk . Jó mi ?
Ma reggel úgy ébredtem ,hogy majdnem megfulladtam , ugyanis Harry rajtam feküdt .
-Szívem ? Megmozdulnál? -kérleltem ,majd mozdítottam rajta egy kicsit .
-Hmm ?-morgott egyet ,de nem volt hajlandó lemászni rólam.
-Harry , szét nyomsz .-nyöszörögtem ,mire kinyitotta a szemeit ,majd lemászott rólam .
-Jó de olyan puha párna vagy . Meg hasonlítasz egy plüssmacihoz .-mondta kicsit rekedtes , mégis édes hangon és kiskutya szemekkel pislogott rám ,miközben velem szemben ült .
-Édes vagy .-nevettem fel ,majd az ölébe ülve megcsókoltam .Persze viszonozta , mire a csókunk átment szexbe . Hát igen . Az elmúlt hónapban nagyon űztük . Mondjuk a többiek is . :))
Ezután gyorsan lezuhanyoztunk egyszerre (igen ,most már azt is kipipálhatjuk ) , felöltöztünk ,majd lementünk a konyhába .
-Itt a gerlepár .-szólalt meg Zayn ,amikor észre vett . A többiek is felénk kapták a fejüket.
-Na végre . Olyan jó így látni titeket .Meg hallani -nevette el magát Perrie,mire kissé elpirultam .
-Hiányoztak a Vikin lévő szívás nyomok .Nem mintha a múlt héten ,meg azelőtt nem lettek volna .-kezdett szívatni Louis . Harry játékosan rácsapott a barátja fejére ,mire mindenkiből kitört a röhögés .
-Havazik gyerekek !-tapsikolt boldogan Jess,mire mind kinéztünk az ablakon .Tényleg havazott , elég nagy pelyhekben.
-Kicsim mit vártál decemberben ? Sütni fog a nap ? -viccelte meg a barátnőjét Liam,mire Jess ráugrott ,de Liam nem tartott hozzá,így felborultak. Mi persze jót nevettünk . Niall és Hailee(aki még mindig nem tud a maffiás ügyről) is megérkeztek a reggeli vásárlásból ,persze tiszta havasak voltak ,így a csajokkal nekiláttunk reggelit készíteni . Reggeli után mindenki a jó melegbe gubbasztott a nappaliban . Anyu hívott ,hogy menjünk át kicsit Harry-vel , így jó melegen felöltözve ,elindultunk gyalog . 15-20 perc séta jót tesz . Közben Harry-vel hógolyóztunk ,és ha valaki látott ,akkor tuti elkönyvelt idiótáknak.Namindegy . 2 óra fele megérkeztünk anyuékhoz ,persze átfagyva és kicsit maradtunk . 4-kor indultunk vissza a házhoz (igen , még mindig ott laktam Harry-vel ,de félreértés ne essék , még nem költöztem oda :))) ).Mikor visszaértünk , még mindig havazott .Mielőtt beléptünk volna a jó meleg házba ,Harry visszahúzott .
-Csókolózni akarok veled a hóesésben ! - húzta édes mosolyra a száját,mire én is elvigyorodtam . Kezeim a nyaka köré kulcsoltam ,majd megcsókoltam .Szenvedélyes csókba forrtunk össze ,mire kinyílt az ajtó. Zayn volt az .
-Tubicáim ! Örülök a boldogságotoknak , de bejöttök a jó melegbe , vagy esetleg még fagyoskodtok ? -kérdezte nevetve ,mire elváltunk egymástól , és beszaladtunk a házba .Persze megfagytunk .
Utána filmeztünk egyet közösen ,majd vacsiztunk , és mindenki nyugovóra tért .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥