41 fejezet

428 11 0
                                    


Hétfő 
Reggel 8-kor keltünk,majd gyorsan reggeliztünk . Mindegyik szobában egy fürdő volt,így végig kellett várnunk egymást pl. tusolásban .Ezután rendbe szedtük magunkat .Lófarokba kötöttem a hajam , majd vittem fel egy kis sminket is . A ruháim közül kiválasztottam egy fekete farmert , meg egy kék kockás inget, rá vettem a fekete kabátom,mert azért még itt sem volt annyira meleg,majd szettemet kiegészítettem a fekete bokacsizmámmal . Látszólag gyorsan elkészültünk .Magunkhoz rakva a fegyvert , összegyűltünk egyik szobába ,majd hívtam Paul-t ,hogy indulni készülünk. Egy kisbuszt küldött utánunk ,amit lent megvártunk . Beülve ,20 perc után megérkeztünk egy nagy épülethez . Kiszálltunk ,majd az ajtó fele vettük az irányt . Harry mindvégig fogta a kezem ,pedig nem szándékoztam elmenekülni tőle . :)) Beérve , Paul azonnal fogadott.
-Sziasztok.-köszöntött kedvesen .
-Szia.-köszöntünk mi is egyszerre. 
-Örülök ,hogy mind eljöttetek.Gyertek.-mondta ,majd követtük egy folyosón.Gyorsan körbemutatta az épület belsejét.Nem sokkal volt eltérő a miénktől. Ezután egy hátsó ajtón mentünk ki,ahol majd egy másik ajtón mentünk be , egy viszonylag , a cégtől kisebb épületbe. 
-A bal ajtó vezet a lőterembe .A jobb az edzőterembe .-magyarázta közbe ,mi pedig követtük egyenesen be az edzőterembe . Ott volt majdnem a teljes csapata .
-Srácok , gyertek ide .-intett a többieknek,mire azok leálltak ,majd odajöttek hozzánk .Volt 4 lány és 6 fiú. 
-Srácok , ő itt az unokahúgom, Viktória .-mutatott rám ,mire kicsit bénán odaintettem nekik ,mire ők csak biccentettek .Kicsit gorombák . 
-Ők meg a barátai , azon belül meg a munkatársai .-mondta a nagybátyám ,mire egy magas kékszemű ,szőke hajú fiú megszólalt. 
-Harry Styles vagy igaz ?-kérdezte a barátomtól ,mire ő bólintott ,majd ő is megszólalt .
-Honnan ismersz ? -érdeklődött Harry .
-Hallottam rólad. 
-Vagy úgy .-ráncolta össze a szemöldökét a göndör mellettem . 
-Akkor be is mutatlak egymásnak. Kezdjük a csapatommal .-mondta Paul mosolyogva ,majd felsorolta a neveket ,közben mutatta ki kicsoda : Lara ,Beki,Kitty,Diana ,Chris,Jack, Tom,Ben ,Paul és aki odaszólt Harry-nek , Stefan . Ezután  minket is bemutatott ,majd még kicsit társalogtunk  velük ,mivel hogy muszáj volt és  jó pofiznunk is kellett, de legbelül nem nagyon tetszett a kis csapat . Beszélgetés közben ,folyton éreztem Stefan tekintetét magamon , és keztem kényelmetlenül érezni magam . Harry észrevette ,hogy elvagyok és a hátamhoz állva (mivel még mindig az edzőteremben álltunk) ,hátulról megölelt . Stefan egy lenéző pillantással díjazta Harry cselekedetét,amit a barátom észre is vett . 
-Baj van ,haver ?-kérdezte felvont szemöldökkel. Ekkor mindenki ránk figyelt. 
-Csak nem a csajod?-kérdezte Stefan vigyorogva . Szívesen letöröltem volna a vigyort a képéről .Eléggé idegesített .
-De igen . Valami gond van vele ?-kérdezte a barátom ,miközben éreztem ,ahogy szorosabban ölel .
-Á semmi. Csak nem gondoltam ,hogy Harry Styles-nak lesz ilyen dögös barátnője ,aki nem csak egy éjszakás.Jó választás haver. Én is döngetném azért.-mondta Stefan ,miközben megnyalta az alsó ajkát . Harry-nek sem kellett több. Kilépve a hátam mögül ,lekevert egy akkora pofont a drága barátunknak ,hogy még az orra is vérzett.Paul azonnal közéjük állt ,mert Stefan is beakart húzni egyet Harry-nek .
-Fiúk , erre semmi szükség.-mondta a nagybátyám ,mire megfogva Harry kezét ,hátrébb húztam . 
-Menjünk .-javasolta Liam ,mire bólintottam , és magam után húzva Harry-t , a többiek kíséretével kiléptünk az edzőteremből , majd kimentünk az épületből is . 
-Kinyírom .-túrt idegesen a hajába Harry.
-Hé nyugi.Csak beszólt, nem csinált semmit.-próbáltam nyugtatni .Egy valamit tudni kell Styles-ról .Féltékeny típus .Ami az övé , az az övé .10 percbe telt ,mire lenyugtattam .Kint vártuk Pault , aki pár percen belül csatlakozott hozzánk. 
-Sajnálom.Stefan mindig ilyen provokáló személyiség. 
-Semmi baj .-mondtam ,majd még kicsit beszélgettünk . 
Lassan 5 óra volt, és mi is készültünk vissza a szállásra . Mielőtt beszálltunk volna a kisbuszba ami hozott,Paul még odaszólt nekem .
-Ha szükséged van rám , akkor hívj és bármikor szívesen látlak itt,de mielőtt mennétek haza ,majd benézek még.-mondta mosolyogva ,majd megölelt , és elköszönve egymástól , beszálltam a buszba . Fél 6 volt ,mire vissza értünk a szállásra . Kicsit beszélgettünk,persze közbe Harry-t még mindig kellett nyugtatnom,mert egyszer visszaakart menni,hogy behúzzon még Stefan-nak . Végül erélyesebben rászóltam ,minek hatására úgy ült mellettem,mint egy kis angyal.
Ezután még beszélgettünk kicsit,majd rendeltünk vacsit , utána meg mindenki eltette magát másnapra . 

Péntek 
A hetünk szinte elrepült . Persze a különlegesebb látnivalókat megnéztük és közben jól éreztük magunkat .A legjobb talán az állatkert volt. Közben csináltunk képeket , meg hülyéskedtünk is .Volt ,amelyikünket ott akartuk hagyni egy ketrecbe .Pl. Louis-t és Liam-et a majmoknál . Perrie a nyusziknál táborozott le Jess-el ,szóval igen , volt akit alig tudtunk elrángatni az állatoktól .Összességében nagyon jól telt.Legalább kicsit kikapcsolódtunk . 
A mai nap még Paul meglátogatott,aki persze megint foglalt egy kisbuszt ,ami kivisz a reptérre ,majd a nap hátralevő részében pakolásztunk ,rendet raktunk és pihentünk,mivel este 8-kor indult a repülőnk .
Fél 8-kor már lent várt a kis buszt ,ami a reptérre vitt .Felszállva a gépre elindultunk haza . 
Mivel Harry-nek a hónap elején volt szülinapja ,így haza fele azt tervezgettem még  .Tudom kicsit megkéstünk vele(10 napot ) ,de nagy volt a hajtás a melóban is + ez a kirándulás , így a többiekkel titokban megterveztük,hogy szombat este meglepjük. 
Éjjel 1 óra volt ,mire leszállt a gépünk ,Des pedig épp várt .A közös házhoz vitt ,ahol azonnal kiütöttük magunkat. 

Szombat 
Reggel pontban 11-kor keltem . Harry még aludt ,szóval összeszedtem magam és  levánszorogtam az emeletről .Mindenki lent volt már. Épp a konyhában voltunk,amikor Louis halkan megszólalt . 
-Akkor ma este lesz a meglepi úgy-e? -kérdezte  ,miközben kávét töltött nekem ,amit elfogadtam ,majd megköszöntem. 
-Igen . Én megyek majd a tortáért és ajándékért  .-szólaltam meg ,mire a többiek bólintottak.
-Én,Perrie ,Niall és Hailee , feldíszítjük a raktárt. -tette fel a kezét Zayn . 
-Akkor mi Jess-el és Louis-ékkal megyünk vásárolni .-ajánlotta fel Liam. 
-És közben ajándékot is tudunk venni.-szólalt meg Eleanor is. Mindenki bólintott ,majd leültünk a nappaliban .  Harry is kómásan levánszorgott a lépcsőn . 
-Ti már ilyen korán fent vagytok ? -kérdezte ,mire kávét töltött magának  és leülve mellém megcsókolt.
-Lassan dél van  Styles,úgyhogy igen .-nevettem el magam.
Ezután gyorsan ebédeltünk ,majd  a díszítő csapat nem feltűnően elhúzott . Addig a többiekkel elvoltunk .Filmeztünk egyet ,így az idő is gyorsabban telt . A díszítő csapat vissza ért olyan 4 körül ,így aztán Liam-ék is leléptek,mondván , hogy hoznak valami ropogtatni valót, persze a szülinaphoz is vásároltak,amit a raktárban lecuccoltak aztán . Fél 6 volt ,mire ők is visszaértek .Nekem is volt ám alibim .Harry-nek csak annyit mondtam ,hogy átugrom a szüleimhez .Persze mit sem sejtett arról,hogy igazából a tortáért megyek és ajándékért ,mivel azt még nem vettem .A többiek persze azt is gyorsan elintézték.Így hát gyorsan elintéztem a tortát ,majd a cég hűtőébe beraktam,hogy véletlen se olvadjon meg . Ajándéknak vettem egy nagyon vagány órát ,amit Harry nagyon akart,csak még nem vette meg ,így én megelőztem . Vettem King&Queen blúzokat ,mivel azt is szeretett volna ,hogy legyen közös cuccunk is  . Az ajándékot végül odaraktam a többiekéhez ,majd visszamentem a házhoz . 
Lassan 7 óra volt , így gyorsan vacsiztunk . Épp a kanapén ültünk ,amikor Niall megszólalt . Kezdetét vette a tervünk . 
-Srácok mi lenne ha mennénk egyet bulizni ? -kérdezte mindenkitől , persze ez csak elterelő szöveg volt. 
-Én benne vagyok .Rég nem buliztunk .-mondta Harry .Na ez könnyen ment . 
-Oké ,akkor kapjuk össze magunkat .-tapsolt kettőt Louis ,mire mindenki ment készülődni .
Gyorsan letusoltunk , én a hajamat begöndörítettem ,vittem fel egy kis sminket és mivel még mindig hűvös volt az időjárás ,így most hanyagoltam a ruhát , és felvettem  egy szexi fehérnemű szettet , rá meg egy világoskék farmert  egy kék kockás inggel. Szettemet kiegészítettem egy fekete bokacsizmával , és felvettem a fekete bőrdzsekim .
-Milyen gyönyörű valaki .-lépett oda mellém Harry egy perverz mosoly kíséretében ,miközben én a tükörben elégedetten néztem magamra .Ekkor odafordulva hozzá megcsókoltam ,amit viszonzott. Ezután lementünk a nappaliba , és mivel mindenki kész volt,el is indultunk. Louis és én mentünk az autókkal . Útközben Jess elkötötte Harry szemét ,aki megszólalt. 
-El akartok rabolni vagy mi?-nevette el magát ,mire Liam megnyugtatta ,hogy erről szó sincs . 
Hamar megérkeztünk, leparkoltunk,majd segítettem Harry-nek kiszállni az autóból ,aki ismét megszólalt. 
-Kicsim mi folyik itt ? 
-Nyugi Styles .-nevettem el magam ,miközben a többiek után vezettem a cég hátához ,egészen a raktárépületben .A többiek elővették az ajándékokat meg a tortát ,majd levéve a barátom szeméről a kendőt ,belekezdtünk a szokásos boldog szülinap című szám éneklésébe. Mondanom sem kell ,hogy Harry mennyire meglepődött .Szerintem a sok tennivalóban el is felejtette ,hogy szülinapja van . A dal végén a nyakába ugortam,majd hosszasan megcsókoltam ,amit viszonzott .Ezután jött a köszöngetés . Minden ajándéknak örült ,sőt az enyém is nagyon tetszett ,így megnyugodtam kicsit .Utána ,szokás szerint Niall nagy örömére jött a torta evés ,majd egy fergeteges buli . Persze Harry-vel később le is léptünk , szóval én voltam úgymond a másik ajándéka . Megmutattam a szettem ,amit a ruha alatt rejtegettem . Tetszett neki , sőt nagyon is . A buliba végül  nem mentünk vissza ,helyette kettesben maradtunk ,mivel nagyon ránk fért és még a kiránduláskor sem volt lehetőségünk,mert egy szobába többen is voltunk . Nem kell mondanom ,hogy csodás éjszakánk volt . 



♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now