33 fejezet

447 16 2
                                    

Kedd 
Harry szemszöge 
Reggel azt se tudtam ,hogy hol vagyok . Éles fájdalom hasított a fejembe ,mire lassan kinyitottam a szemem . Mellettem egy szőkeség , épp békésen aludt . Basszus . Ekkor észbe kaptam . Az estéről elég halvány emlékeim vannak. Szállítottunk a fiúkkal egy buliba , ahol a ház vendégei lettünk . Jött az ingyen pia meg a drog is .Kellett az nekünk ...Aztán összeakadtam ezzel a bombázóval , és végül itt kötöttünk ki . Viki! Egyből beugrott ,hogy ő is itt volt . Mit tettem ?  Látott ,ahogy én is láttam homályosan , ahogy könny csordul le az arcán . Na most aztán elintézted magad Harry Styles . Gondolatban meg is tapsoltam magam .Azonnal magamra kaptam a cuccaim ,miközben a szőke is ébredezett .
-Húzz el innen,most .-utasítottam kicsit sem kedvesen . 
-De goromba vagy édes .Hisz az este olyan jó volt .-áradozott ,mire hozzá vágtam a ruháit , és ráordibáltam . 10 perc múlva el is tűnt . Én is hívtam egy taxit,mivel az autóm nem volt itt ,és 10 perc közben , már a közös ház ajtaján rontottam be .Reméltem ,hogy Viki itt van . Benyitva mindenki ott volt,sőt a fiúk is elég szarul néztek ki ,akár csak én ,de egy személlyel kevesebben voltak . 
-Harry Styles ! Mekkora egy balfasz vagy .-esett nekem Jess, és fel is pofozott . Megérdemeltem , az biztos .
-Normális vagy ?-akadt ki Perrie és Eleanor is egyszerre .
-Megmagyarázom .-védekeztem . -Hol van Viki ? 
-Őt már keresheted öreg .- szólalt meg Louis is a kanapén . 
-Hol van Viki?-kérdeztem újra egy kicsit idegesebben .
-Lelépett Harry !-mondta Liam és Zayn egyszerre . 
-Hol van ? A szüleinél ? Azonnal odamegyek .-indultam volna , de Niall is közbeszólt.
-Nem ott van .-mondta.
-Hogy micsoda ?-képedtem el .Basszus csak ezt ne !!Néma csend lett ,mire újra megszólaltam .
-A rohadt élet ! -üvöltöttem , majd beleütöttem a falba teljes erővel . 
-Harry állj le ! -jött oda Liam és Louis ,hogy lefogjanak .
-Az istenit! Itt hagyott ! Értitek ? Egy balfasz vagyok ,és ő elhagyott !-ordítottam tovább ,majd egy könnycsepp végig gördült az arcomon . Szerintem örökre elveszítettem őt . 
-Harry , gyere , bekötöm a kezed .Vérzik .-szólt Eleanor ,mire az elsősegély dobozért ment ,majd ellátott a kanapén .Tényleg szarul nézett ki a kezem.  Újra csend telepedett a társaságra .
-Visszajön ? -kérdeztem Jess-től reménykedve. 
-Idő kell neki .-mondta ,mire bólintottam . Azt hittem ,hogy közben a szívem szakad meg . Próbáltuk hívni,de ki volt kapcsolva . Reméltem ,hogy nem esik semmi baja . A szüleinél is érdeklődtem,de azt mondták ,hogy egy kis nyugalomra van szüksége ,de ennél többet nem mondhattak . A kurva élet . Komolyan gondoltam vele mindent ,erre jön egy szőkeség és úgy elcsavarta a fejem ,hogy az hihetetlen .Ha ne igyak és szívjak be ennyire,talán ez meg sem történik . A délutánt néma csendben töltöttük . A lányok főztek  kaját,hogy együnk ,de nekem egy falat sem ment le a torkomon .Viki sokkal több volt ,mint a többi lány .Erre fel én mit csinálok ? Hát elbaszom . Oscart nekem . 
-Jól vagy főnök ? Kávé ? -jött oda Louis a kanapéhoz egy bögre kávét nyújtva felém ,amit elfogadtam.
-Szerinted ? Köszönöm.-utaltam itt a kávéra.
-Nem kellett volna ennyire bebaszni .-sóhajtott Zayn ,mire leült mellém . Csak bólintani tudtam ,majd mikor megláttam Jess-t ,megszólaltam .  
-Jess! Tudom ,hogy tudod ,hogy hol van .Kérlek mondd el .-kérleltem a szerelmem barátnőjét . 
-Nem tudom Harry .De vissza jön,csak hagyj időt neki . Erre csak bólintottam , és felmentem a szobámba , ahol bezárkóztam . A ruhás szekrényt kinyitva ,kivettem egyik blúzát ,és mélyen beszippantottam az illatát . Viki parfümje csapta meg az orrom ,ami egyben a kedvencem is . Hiányzott. Rohadtul hiányzott , és nem tudtam,hogy hol van .Ha nem kerül elő , akkor bele fogok őrülni . 

Szerda 
Harry szemszöge 
Pontosan 1 hét telt el , és Vikinek semmi nyoma . Velem meg hogy mi van ? Zárt ajtó mögött voltam és csak néztem  ki a fejemből . Ha lementem  a konyhába is ,akkor max kávéért ,persze ezáltal alig aludtam, és néha ettem ,mivel Perrie szó szerint rám ordított ,hogy egyek már valamit .Melózni sem mentünk , mivel mondtuk apámnak,hogy mi a helyzet és mondta,hogy maradjunk addig itthon,míg előkerül . Kibaszottul hiányzott , és azt hittem ,hogy soha többé nem látom .Már este 7 óra volt ,mire  Jess jött be a nappaliba ,ahol a kis társaságunk kávézott . 
-Viki hívott . Mindjárt itt lesz .Erre a mondatra azonnal felkaptam a fejem .
-Jól van ?-kérdeztem,mire Jess bólintott . 
 A többikkel tűkön ülve vártuk ,hogy megérkezzen . Egyszer csak meghallottam a jól ismert Mustang motorját , és  azt is ahogyan leáll. Ajtó csapódás,majd hirtelen a bejárati ajtó is kinyílt .Viki lépett be rajta . Ő is meggyötörten nézett ki,akár csak én . Felálltam és azonnal odamentem hozzá ,mire lekevert egy akkora pofont ,hogy szerintem nyoma marad pár napig.De megérdemeltem . 
-Viki.-szólítottam meg ,mire a padlóra kapta a tekintetét . Még közelebb lépve hozzá ,álla alá nyúltam ,majd megemeltem,hogy a szemébe nézhessek ,amik könnyesek voltak .A szívem szakadt meg . 
-Kicsim.-szólítottam meg újból ,mire lecsapta a kezem , és szó nélkül felment az emeletre .
A többiek csak némán néztek ,mire Liam megszólalt .
-Menj utána öreg . Nem kellett több , egyből utána szaladtam. A szobánkba meg is találtam . Épp pakolt .
-Viki kérlek ! -mentem ismét közel hozzá,mire a szemembe nézve ,végre megszólalt.
-Megcsaltál Harry,nincs miért maradjak .
-Kérlek ! Megmagyarázom !
-Hallgatlak .-tette karba a kezeit és állta a pillantásom.
-A szállítás után a bulin , a ház vendégei voltunk .-kezdtem bele .-Csak épp egy pohár alkoholt akartunk meginni ,de szerintem bele volt keverve egy kis drog ,mert hanem nem maradtunk volna ott sokáig.Aztán jött sorba a pia és még drogok is  . Jött az a lány én meg annyira voltam már ,hogy nem tudtam kibújni előle . Azt se tudom,hogyan kerültünk a céghez .Viki , kérlek ! Sajnálom ! -néztem rá könyörgően . 
-Nem tudom Harry. Csalódtam benned .-mondta a szemembe nézve . 
-Kérlek ! Nem akarlak elveszíteni .-mondtam ,miközben közelebb léptem hozzá . Szemembe nézett,majd megszólalt. 
-Szeretlek .-mondta ,majd a táskáját megfogva ,lement a nappaliba . Egyből utána mentem . 
-Én is szeretlek ! -mondtam utolérve ,mire megfordult . A többiek ismét némán figyelték az eseményeket . 
-Kérlek ,ne menj el ! -könyörögtem .
-Viki!-szólt Jess is . -Ne menj .Barátnőm csak némán állt . 
-Kicsilány ,nehogy itt hagyj minket .-szólalt meg Louis is,mire a többiek is bólogattak . Viki csak tehetetlenül állt ,majd kis idő múlva megszólalt . 
-Jó legyen . De csak miattatok .-sóhajtott ,mire a többiekre nézett . Tudtam ,hogy most kerülni fog , és hogy sokat kell bizonyítanom,mert nem bízik már úgy bennem . 
-Alszok a kanapén .-mondta nekem ,mire azonnal ellenkezni kezdtem . 
-Dehogy. Majd alszok én . -mondtam ,mire bólintva visszament az emeletre , kezében a táskával. Kicsit megnyugodtam .  
-Haladunk .Legalább marad .De sokat kell tenned ,hogy újra bízzon benned .-ütögette meg a vállam Perrie ,mire bólintottam . Nem mondom,hogy nem fájt,hogy nem bízik bennem ,de legalább a közelembe maradt .
Lefekvés előtt még felmentem hozzá,majd bekopogtattam . 
-Gyere.-hallottam meg hangját,mire benyitottam. 
-Jó éjt . Szeretlek .-mondtam ,mire felült az ágyon , és a szemembe nézve válaszolt ő is .
-Neked is .És ...én is szeretlek .-mondta ki ,majd bólintva becsuktam az ajtót , és lementem a nappaliban lévő kanapéhoz. Nagy nehezen elnyomott az álom . 




♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora