Azt hittem sokkot kapok .
-Van tovább is .- szólalt meg Zayn.
- Tovább is ?-döbbentem le .
-Lehet az elejétől kellett volna kezd .- szólalt meg Jess , Harry-re nézve . Van ennek eleje ?
-Oké.- sóhajtott Harry egyet .
-Tudod , mondtam hogy apád és az enyém rég ismerik egymást . Apád besegített a cégnél , volt , hogy együtt mentek apámmal árut átvenni meg ilyenek . Eldöntötték , hogy majd a gyerekeik fogják ezt folytatni , vagyis mi . Itt az volt a bökkenő , hogy apádék fiút vártak . Erre fel jöttél te , lányként . Charlie egy idő után kilépett a csapatból , mivel nem akart téged bele keverni ebbe az egészbe , és minél távolabb akart téged tudni ettől az egésztől . Persze én nem tudtam rólad , csak a buli előtt pár nappal kezdtem kutakodni , mivel elég gyanús voltál . És kiderült ki lánya is vagy . Muszáj volt megismernem téged . Viszont arra nem számítottam , hogy a bulin olyat is látsz amit nem kéne .Itt a fegyverekre utalok . Szóval , itt az a kérdés , hogy belépsz te is vagy inkább normális életet élsz .- fejezte be a mondandóját Harry . Nem tudtam szóhoz jutni , csak pislogtam .
Mi az hogy apám a maffiába tartozott ? És 18 évig hazudtak nekem ? Nem értettem ezt az egészet . Máskülönben mit nyerek azzal , hogy belépek ? Az életem forog kockán , ha veszélyesebben űzöm . De mi van ha tényleg tudomást szereznek rólam és elakarnak majd rabolni , vagy baja esik a szüleimnek miattam ? Aztán ott volt Jess, aki szintén benne volt ebben , mivel már Liam-el van . És hát Harry ? Alig ismerem , mégis szeretném megismerni az ő veszélyes világát . És hát szokták rám mondani , hogy a hülyeségben verhetetlen vagyok . Gondolkodásomat Liam zavarta meg .
-Na csajszi ? Tudod , hogy nem muszáj .Tekintetem összekapcsolódott Harry-ével .
-Akarom .-mondtam elszántan . Legbelül nem akartam azért ilyen unalmas életet élni mint ahogy a többi ember . Legbelül azért veszélyre is vágytam .Ezért vágtam bele . Milyen ha meg sem próbálom ?
-Biztos akarod ? - fürkészte az arcom Harry .Bólintottam .
-Ez az . Akkor kezdhetjük beavatni .- csapta össze a tenyerét Louis
-Beavatni miben ?-kérdeztem a többieket.
-Körbe vezetünk a cégnél , bemutatlak apámnak , majd jön a kiképzésed .-sorolta Harry .
-Kiképzés alatt kemény edzést és lőgyakorlatokat érts .- szólt mosolyogva Perrie .
-O vagy úgy . Én és egy fegyver ? És még lőjek is vele ? Na az kicsit vicces lesz . Gondoltam magamba .
-Viszont apádnak egy szót se , mert kinyír .- mondta Jess .
-Igaza van .- helyeseltek a többiek is .
-De nem hazudhatok nekik.
-Miért ? Talán ők 18 éve nem azt tették ? Csoda , hogy eddig nem kerültél veszélybe . Apád jól titkosított az biztos .- mondta Zayn .
Igaza volt . Nem szokásom hazudni , de most kissé a harag is vezérelt .
Ezután meséltek nekem erről a maffiás dologról ezt azt , közben meg pizzáztunk . Hamar elrepült az idő , már fél 8 volt , ezért Harry fel állt a kanapéról .
-Gyere Viki haza viszlek , mert hanem apád kinyír. Mondjuk előbb utóbb ki fog .-mondta eltöprengve . Nevetve bólintottam , majd elköszöntem a többiektől és beültem vele az autóba . A házunk előtt még kicsit maradtam .
-Úgy-e tudod , hogy nem muszáj ?-kérdezte kis hallgatás után .
-Harry ! Akarom ! Kell egy kis veszély is az életembe .
-De nem olyan amiben az életed forog kockán .-mondta majd közelebb hajolt hozzám .
-Nem félek .- néztem zöld íriszeiben magabiztosan .
-De lesz olyan pont amikor fogsz .- suttogta .
- Nem érdekel . - vágtam rá. Ekkor csak bólintott és közelebb hajolva hozzám megcsókolt .
-Ezt vártam egész nap .-morogta a csókunkba .
Elmosolyodtam , mert igazából én is vágytam rá . Ötlettől vezérelve átültem az ő ölébe , mire hátrébb tolta az ülést , hogy jobban férjünk . Nyelve bejutásért könyörgött , amit meg is adtam neki . Csak úgy tépte az ajkaim , majd apró csókokkal hintette be a nyakam . Fél kézzel belemarkolt az egyik mellembe , a másikkal meg a fenekembe . Jóleső sóhaj hagyta el a számat .Keze a mellemről levándorolt a blúzom aljára és az alatta lévő bőröm kezdte cirógatni . Automatikusan a hajába túrtam , mire felnyögött . Levegő hiány miatt elváltunk . Egy aranyos mosoly terült szét az arcán .
-Mennem kell .-szólaltam meg .
-Rendben . Holnap beszélünk .- mondta , majd búcsúzásképp adott a számra egy puszit . Kiszálltam az autóból , majd bementem a házba . Anyu épp vacsit csinált . Miután ettem , felmentem a szobámba , alvós cuccba öltöztem és lecsekkoltam a közösségi oldalaimat . Befeküdtem az ágyba , mire jött egy SMS-em .
Harry: Aludj jól szépségem ;)
Viki: Te is Harry :)
Miután visszaírtam , elnyomott az álom .
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥