Vasárnap
Harry szemszöge
Na ez nem igazán úgy alakult , ahogy terveztem.Azt hittem Kendall nem keres többé,erre fel bumm. Mikor Viki kilépett az ajtón , utána akartam menni ,de Jess visszahúzott.
-Hagyd . Ismerem .Amikor mérges , folyton kiszellőzteti a fejét,mielőtt rosszat cselekedne .Vissza fog jönni .-nyugtatott meg . Bólintottam ,hisz bíztam abban ,amit mondott .19 éve ismeri . Hívta is,de nem vette fel . Megint az az érzés kerülgetett ,hogy elveszítem .
Feszült volt a légkör a helyiségben . Liam törte meg a csendet .
-Lehet szólnod kellett volna .-húzta el a száját .
-Igazad van .-túrtam idegesen a hajamba . -Mikor jön vissza ?-kérdeztem Jess-t .
-Estére tuti visszajön .-nyugtatott tovább .Megint néma csend telepedett közénk.
-Na jó ,nem bírom .Valaki kávét?-kérdezte Niall ,mire a társaság minden tagja bólintott , még én is . Továbbra is némán ültünk ,amikor Perrie megszólalt.
-Kicsinálom azt a csajt .
-Nyugi kicsim.Viki megelőz , abban biztos lehetsz .-nyugtatta Zayn a barátnőjét.Valamilyen szinten igaza volt . Remélem nem futnak össze többször .Valahogy el kell tüntetnem az életemből az exem .
Amíg én tűkön ülve vártam,hogy visszajöjjön az életem értelme (mivel Jess másodszor se hagyta ,hogy utána menjek ) , addig a társaság fele a mobilját nyomkodta, a lányok mosogattak és takarítottak a konyhába , Niall meg bealudt a kanapén.
Este 8 volt ,amikor egy autó leparkolt.Kinézve az ablakon megpillantottam a várva várt fekete Mustangot.Ekkor Viki kiszállt és az ajtó felé indult. Belépve láttam,hogy nyugodtabb ,mint mikor elment .
-Sziasztok.-köszönt ,mire mindenki felé kapta a tekintetét ,sőt Niall is felriadt álmából .
-Tudtam ,hogy vissza jössz .-szaladt oda Jess és megölelte barátnőjét ,aki válaszolt.
-Hisz ismersz .-mosolygott rá . Ekkor rám emelte a tekintetét .
-Harry ,beszélhetünk odafent ? -biccentett az emelet fele ,mire azonnal bólintottam és követtem őt . A szobámba beérve megszólalt .
-Figyelj .-kezdte .-Sajnálom,hogy ennyire kiakadtam , de nem igazán volt jogom,hisz nem azalatt történt,miközben jártunk.Csak rátett egy lapáttal,hogy drogoztál is,meg ,hogy Kendall is milyen . -mondta el egy szuszra .Nagy kő esett le a szívemről,mire megszólaltam én is .
-Jogos,hogy kiakadtál kicsim .Szólnom kellett volna .De tudd,hogy soha nem csalnálak meg.-léptem közelebb hozzá és arcát a tenyerem közé fogtam.Némán bólintott .
-Akkor szent a béke ?-kérdeztem félve ,mire elmosolyodott.
-Szent a béke.-mondta,mire megcsókoltam ,amit viszonzott is .
-De Kendall-el jó lenne elbeszélgetni.-mondta ,mielőtt lementünk volna a többiekhez .
-Meglesz .-mondtam ,mire bólintott .
Ezután csatlakoztunk a társasághoz ,akik boldogan néztek ránk . Vacsoráztunk , majd mindenki ment aludni .
Hétfő
Viki szemszöge
Reggel 8-kor keltünk ,elkészültünk és lementünk reggelit készíteni . Mindenki már lent volt.Reggeli után megbeszéltük Harry -vel,hogy felhívjuk Kendall-t telefonon ,mert kedvünk nem volt találkozni vele . Tisztázni akartuk vele,hogy mi merre hány méter . Fél óra telefonálás után,végre sikerült lerázni őt az életünkből . Persze ha előttem állt volna ,akkor szívesen lecsaptam volna , így szerencséje volt ,hogy felhívtuk . Reméljük többet nem látjuk majd .
A nap hátralévő részében én,Harry,Jess ,Liam és Niall ,bementünk a cég edzőtermébe ,mivel rég jártunk oda . Utána Harry-vel elmentünk anyáékhoz , és mindenki beleegyezése által úgy döntöttünk ,hogy megmondjuk nekik ,hogy én is a csapat része vagyok .Belépve a házunkba ,épp vártak ,mivel szóltunk,hogy megyünk .
-Megjöttünk.-szóltam be a konyhába ,ahonnan előbukkantak a szüleim .
-Na végre itt vagytok.-köszöntött mosolyogva anyu , majd mindkettőnket megölelt .Apu is csatlakozott hozzánk , aki engem szintén megölelt,Harry-vel meg kezet fogott .
-Üljetek le .-tessékelt be a nappaliba minket ,ahol leültünk , miközben anyu egy sütis tállal tért vissza a konyhából .
-Hogy vagy kicsikém ?-kérdezte anyu érdeklődve .
-Jól .-mosolyogtam rá.
-Minden jól megy köztetek ? Nem zavarod a többieket ,hogy ott vagy te is ?-kérdezte aggódóan apa . Jól esett,hogy érdeklődnek . Harry válaszolt helyettem .
-Igen ,minden jól megy , és a többiek is szívesen látják . Olyanok vagyunk ,mint egy nagy család .-mondta a barátom mosolyogva , mire a szüleimnek is mosolyra húzódott a szájuk .
-Annak örülünk .-mondták egyszerre.
-Igazából azért jöttünk ,mert szeretnénk elmondani valamit.-kezdtem bele ,mire Harry az ujjait rákulcsolta az enyéimre.
-Úristen Viki , terhes vagy ?-döbbent le anyu .Persze tudtam ,hogy örülne , ha ezt mondanám , de nem voltam az.
-Anyaa ! Neem ! -nevettem el magam ,mire láttam,hogy apu is kicsit megkönnyebbült .
-Akkor ?-fürkésztek tovább . Erre Harry folytatta .
-A lányuk ,már a maffia csapat tagja .-mondta ki,mire szüleim ledöbbentek .
-Hogy micsoda ?-kérdezte anya még mindig döbbenten .Hát igen ,kicsit megleptem őket.
-Az nem lehet .-kezdett tiltakozni apa .-Nem hagyom,hogy része legyél ennek .-szólt rám nézve ,mire közbevágtam .
-Én akartam . Nem kényszerített senki .
-De kislányom ez veszélyes neked .-szólalt meg anyu is .
-Nem vagyok már kicsi .El kell fogadnotok . És amúgy is tudjátok ,hogy a hülyeségben verhetetlen vagyok . Erre bólintottak,mivel igazam volt.
-Mióta vagy a részese ?-szólt újból apa ,mire Harry válaszolt.
-Egy ideje . Fizetést is kap nálunk szóval . Én pedig segítek neki mindenben , és mellettem biztonságban van .Nem hagyom,hogy bárki is bántsa .-mondta , én meg hálás voltam neki,hogy nem beszélt arról,hogy már egyszer meglőttek . Anyuék csak bólintottak . Ismertek már annyira,hogy tudták,nem fogok kilépni ,főleg,hogy már Harry-vel vagyok .
-Rendben, legyen .-egyezett bele apa nagy nehezen.
-Amúgy is én lennék a másik örökös .-mondtam,mire gondterhelten bólintottak .
-Csak vigyázzatok egymásra .-szólalt meg anyu is. Harry-vel bólintottunk , majd még egy kicsit beszélgettünk.Délután 4-ig cseverésztünk,majd felmentem még pár ruhámért (félre értés ne essék nem költözök még) . Ezután elköszöntünk tőlük , és a közös házhoz mentünk .
Perrie-nek eszébe jutott ,hogy mehetnénk vásárolni , csak csajokul,mire rábólintottunk , és a fiúkat magukra hagyva , beültünk a Mustangba és egy pláza fele vettük az irányt . 7-ig biztos ott voltunk ,mire mindenki vett magának pár cuccot ,majd visszamentünk a fiúkhoz . Jól elvoltak .Zenét hallgattak és pár számukat gitár segítségével elénekelték .Fent a szobába lecuccoltam ,mire Harry is bejött .
-Na mit vettél ?-kérdezte édesen ,mire kiürítette a 3 szatyor tartalmát . Kicsit meglepődött ,hogy mennyi mindent vettem,de nem is volt drága és hát nő vagyok .Ruha az mindig kell.Ja és cipő is . Cipőből vettem két magassarkút , pár farmert , fehérneműt és pár blúzt . Harry azonnal kiszúrta a fehérneműk közt a piros csipkés szettet ,miközben kézbe vette .
-Hmm.Ez legyen rajtad ma este .-nyalta meg az alsó ajkát ,majd perverzen rám vigyorgott .
-Hülye .-dobtam meg egy blúzzal nevetve . Ezután elpakoltam , majd lementünk a többiekhez a nappaliba, és a csajokkal vacsit csináltunk . Utána mindenki ment és letusolt ,majd elrakta magát holnapra . Hát igen . Mi lehet ma este is kicsit hangosak voltunk . :)))
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥