Szerda
Hogy ma össze vesztem-e Harry-vel? Az nem is kérdés .
Reggelt 10 körül keltünk .Összeszedtük magunkat a fürdőbe ,majd felöltöztünk . Magamra kaptam egy világoskék farmert ,meg egy fekete ejtett vállú blúzt,hajamat meg hagytam kiengedve .Mikor Harry is kész volt,lementünk a többiekhez.
-Jó reggelt .-köszöntünk a többieknek ,akik szintén visszaköszöntek . Szokás szerint leültünk a nappaliba kávézni.Asszem ez már hagyomány lett :)) .
-Ma akkor Márk és Kate szállít ?-kérdezte Louis ,mire Harry bólintott.
-Utálom azt a ribancot.Mindenkire rámászik.-szólalt meg Perrie is . Mi persze Jess-el nem tudtuk,hogy ki az ,így Niall elmesélte ,hogy ő Márk nővére ,aki rámászik minden pasira és nem számít ,hogy van-e annak barátnője,vagy éppen nincs . Na de jó . Lehet ,hogy ma le kell lőjjem , vagy hasonlók .
-Mikor jönnek ?-kérdezte Louis Harry-től.
-Délután 5 körül .-jött a válasz .
A nap hátralévő részét azzal töltöttük,hogy elmentünk kicsit edzeni meg lőni ,majd visszaérve a házhoz , mindenki letusolt ,majd filmeztünk egyet közösen . Lassan már fél 5 volt ,így átöltöztünk a szokásos fekete cuccokba ,majd kocsiba ülve a cég fele hajtottunk ,ahol nem szálltunk ki,mivel Des kint várt ,majd tájékoztatott arról,hogy ő nem tud velünk jönni , de 4 emberét utánunk küldi . A raktárhoz érve Des emberei kint maradtak,mi többiek pedig bementünk a raktárba .Most kivételesen nem kellett úgy szétszóródunk ,mivel ez most nem volt veszélyes "akció".
10 perc elteltével ,megjelent egy kisebb teherautó meg 2 terepjáró . Megpillantva Márk-ot , még most sem hittem el,hogy ő is maffiás . A gimiben mindig is az a visszahúzódó fiú volt , most meg ...Na mindegy .Az élet okoz néha meglepetéseket.
Lassan beálltak ,majd az egyik terepjáróban lévő 3 személy is bejött a raktárba ,a többi meg kint maradt . Márk kiszállt az autóból,majd rászólt az embereikre ,hogy kezdjenek kipakolni.Persze Niall és Zayn is segített nekik. Az autóból Márk nővére,vagyis Kate is kiszállt és oda sétált az öcsikéje mellé. Végig néztem rajtuk és mit ne mondjak , nem volt hasonlóság köztük,pedig testvérek. Kate-t jobban szemügyre vettem. Fekete , hátközépig érő haja ,kék szeme és normális testalkata volt . Öltözékét eltekintve ,hogy is mondjam ...Jobban hasonlított egy kurvához ,mint egy rendesebb lányhoz .Pedig az anyja ,vagyis Darcy elég csinos nőnek bizonyult. Hát a lánya egész másfele ütött az biztos , és tuti ,hogy a sminkpalettát is lefejelte. Szóval ennyit Kate -ről . :))
-Sziasztok drága barátaim.-köszöntött minket nyálas hangon .
-Sziasztok.-mormogtunk el egy köszönés félét . Ekkor Harry odalépett Márk-hoz és átnyújtott egy borítékot ,amiben a pénz volt.Márk elfogadta,majd megköszönte. Ekkor Harry visszalépett hozzám, vagyis akart ,mert épp Kate visszafogta a karjától. Na itt aztán kicsit felment bennem a pompa . Harry felvont szemöldökkel nézett a lányra és eléggé megbámulta a melleit ,mivel kivoltak pakolva rendesen ,akár csak egy kurvának .Ez azért kicsit idegesített ,hogy így megbámulta .
-Drága Harry Styles.-kezdett bele nyájas beszélgetésébe Kate ,mire megforgattam a szemem . Ha most flörtölni szeretne vele,akkor mindjárt lecsapom valamivel.
-Mit akarsz Kate ?-kérdezte a barátom ,mire a lány felnevetett ,majd folytatta.
-Milyen kis butus vagy Styles,hisz pontosan tudod ,hogy mit akarok .-mondta ,majd elkezdte Harry kezét simogatni . Louis szerintem látta rajtam,hogy mindjárt felképelem a csajt ,ezért odaállt mellém és megbökte az oldalam,majd a fülembe suttogott .
-Nyugi Viki.Nem fogod bántani .-mondta.
-Nem ígérek semmit .-suttogtam vissza ,mire vigyorogva megforgatta a szemeit .Ekkor Harry is megszólalt.
-Nem akarok sem tőled ,sem senkitől semmit . -mondta kissé feszülten .A lány újból felnevetett ,majd megszólalt .
-Ugyan ! Hisz milyen jól elszórakoztunk régebb is.Na ekkor ledöbbentem .Vajon még hány olyan lánnyal találkozok ,akikkel Harry szórakozott?Kezd kicsit sok lenni . Némán hallgattuk őket tovább ,miközben Niall és Zayn is csatlakoztak,mivel már lepakolták az árut .
-Az rég volt Kate.-szólalt meg ismét Harry ,majd újból lenézett a melleire .Most nem tudtam eldönteni ,hogy Kate-t csapjam le ,mert flörtöl a pasimmal, vagy Harry-t , aki ennyire megbámulja. Mondjuk jogos ,hisz neki nagyobb mellei vannak mint nekem .
-Mi lenne ha folytatnánk ?-tette fel az újabb kérdést Kate .
-Már van egy olyan lány az életemben ,aki mellett leálltam és nem szándékozom őt elhagyni .-mondta Harry ,mire itt rám mosolygott .Persze Kate ezt azonnal észrevette .
-Oo szóval megkomolyodtál?-kérdezte gúnyosan ,mire barátom bólintott .
-Kár.Pedig isteni voltál az ágyban .-mondta elhúzva a száját .Na ekkor robbantam .
-Na jó .Száll le a pasimról .-léptem oda ,mire Kate elengedte Harry karját , az meg visszafogott engem ,mivel már akkora lendületben voltam,hogy simán betudtam volna húzni egyet a csajnak .
-De harcias valaki . Az ágyban is ilyen vagy ? Harry azt szereti .-folytatta gúnyosan Kate ,mire Harry szorosabban fogott ,majd megszólalt .
-Kate ! Elég legyen !-szólt oda az említett személynek ,mire az feltéve a kezeit hátrébb lépett .
-Jól van .Nem akarunk összecsapni , úgy-e drága Viktória .-mondta , miközben nekem még mindig viszketett a tenyerem ,hogy odacsapjak neki .
-Kate .Menjünk.-szólalt meg Márk is ,mire nővére bólintott .
-Örültem a találkozásnak .Sziasztok .-köszönt el gúnyosan a kis barátnőm,majd beült a teherautóba.
-Sajnálom ,hogy ilyen .Elnézést .-magyarázkodott Márk,mire leintettem őt , majd elköszönve tőle , elindultak.Mikor elmentek Louis megszólalt .
-Viki lenyugodtál ?-kérdezte tőlem ,miközben Harry még mindig fogott .
-Őszintén ? -néztem rá felvont szemöldökkel . Erre Louis felnevetett ,mire mindenki mosolyogni kezdett .Szerintem gondolták,hogy simán kicsináltam volna a csajt .
Ezután visszamentünk a céghez , átadtuk a pénzt Des-nek,majd a ház fele vettük az irányt . Út közben még mindig nem tudtam kiverni a fejemből Kate szavait , és azt sem , hogy vajon Harry hány éjszakás kurváival futok még össze . Mikor megérkeztünk ,Jess hangja zökkentett ki a gondolataimból .
-Jól vagy ? -kérdezte ,mire egy erőltetett mosoly kíséretében bólintottam .Bementünk a házba ,majd Harry-vel felmentünk az emeletre ,majd be a szobánkba .Épp egy fekete melegítőt vettem át egy sötétzöld rövid ujjú blúzzal ,amikor Harry megszólalt .
-Kinyírtad volna Kate-t ha hagyjam igaz ?-lépett hozzám mosolyogva ,mire felnéztem rá .
-Igen.-tűnődtem el ,mire folytatta.
-De rég volt ,ami volt vele . És tudod jól ,hogy nem kell más . -mondta ,miközben az arcom két tenyere közé fogta . Ránéztem,miközben tekintetét az enyéimbe fúrta. Nem bírtam tovább ,így rákérdeztem .
-Hány egy éjszakás kalandoddal fogok találkozni még ? -erre a kérdésre meglepődött ,majd némi csend után válaszolt .
-Ezek régen történtek,jóval előtted és nem állt szándékomba folytatni egyikkel sem , amit elkezdtem .
-Akkor miért bámultad meg annyira Kate-t ?-tettem fel az újabb kérdést .
-Szóval ez a baj ,hogy megbámultam ?Hisz a nyomodba sem érhet .-mondta kissé élesen beszívva a levegőt .
-Hát én nem ezt láttam .-löktem el a kezeit az arcomtól ,majd a telefonomat betettem a töltőbe .
-Viki , kérlek ne csináld !-mondta ,majd újból odalépett hozzám .
-Mit Harry ? Neked nem lenne kicsit sem idegesítő ,ha folyton találkoznál az egy éjszakás kalandjaimmal ? De ettől nem kell tartanod ,mivel te voltál az első ,aki "úgy" ért hozzám .Az oké ,hogy azelőtt volt 2 kapcsolatom ,de közel sem olyanok mint a tiéd.-mondtam kissé magasabb hangnemben .Egyszerűen nem bírtam.
-De én ilyen voltam Viki.-tárta szét a karját.
-Én ezt megértem ,de talán nem kellett volna a képbe kerüljek és akkor nem kellett volna abba hagyd a kurvázást . -mondtam ,és hát igen.Kicsit kiakadtam .
-Pont jókor kerültél a képbe .-mondta ,majd újból közelebb állt hozzám . Majdnem megcsókolt ,amikor a telefonja megszólalt . Morgással jelezte ,hogy nem tetszik,hogy valaki épp ilyenkor hívja . Elővéve a telefonját , a kijelzőn Kate neve jelent meg . Na itt muszáj volt idegességemben felnevessek.
-Mi a francnak hívogat ez téged ?-csattantam fel,mire Harry megvonva a vállát kiment az ajtón,miközben felvette a még mindig csörgő telefonját. Nem hittem a szememnek ,hogy mégis beszélt vele . Még mindig sokkolva álltam a szoba közepén ,mire visszajött.
-Most el kell mennem .-mondta ,majd puszit nyomva a homlokomra kilépett a szobából .Utána menve idegesen odaszóltam még neki .
-Menj csak.Biztos újabb menet kell neki . -mondtam ismét magasabb hangnemben ,mire egy pillanatra visszanézve rám megrázta a fejét ,majd kilépett az ajtón bevágva azt .Épp a lépcsőn álltam és a sírás határán voltam ,amikor Zayn megszólalt .
-Mi a baj kicsilány ?Összevesztetek ?-kérdezte ,mire megvontam a vállam. Leültem a nappaliba és kávéztam egyet a többiekkel,akik persze nem mertek kérdezni semmit ,hogy mi történt .
Lassan már 8 óra volt és a vacsorához készültünk . Persze Harry sehol nem volt . Hívtam 2-szer ,de nem vette fel . Az agyamban átfutott ,hogy nem-e újra megcsal mint múltkor , és ha utána mennék , akkor vajon ismét egy ágyban találnám egy kurvával?Vacsora után eldöntöttem,hogy megkeresem ..
YOU ARE READING
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Teen FictionSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥