56 fejezet

330 13 0
                                    

Sziasztok! 
Bocsánat,hogy ennyire eltűntem ,csak nem igazán volt időm az utóbbi időben írni néhány dolog miatt ,de most már itt vagyok . Hoztam is egy új részt ,ami picit rövidre sikerült ,de a következő ígérem,hogy hosszabb lesz és ha minden jól megy , este hozom is . Ha tetszik ,akkor kérlek szavazz . ❤


Vasárnap
És igen !Ismét itt a szilveszter . Hihetetlen igaz ? Úgy repül az idő ,hogy az nem igaz . 
Reggel 9 körül ébredt a kis társaságunk . Gyorsan elkészültünk Harry-vel a fürdőbe ,majd magamra kaptam egy  fekete melegítőnadrágot  meg egy  kék rövid ujjú blúzt ,aztán Harry-vel lesétáltunk a konyhába . 
-Reggelt.-köszöntünk a nappaliban ülőknek . 
-Reggelt.-köszöntek vissza egyszerre.Kávét töltve magunknak ,mi is csatlakoztunk a kanapén ülő Liam-hez és Jess-hez ,a többiek meg vagy a földön vagy a fotelben ültek . 
Kávé után reggeliztünk egyet ,majd a nap hátralévő részében filmet néztünk ,természetesen karácsonyosat . A filmezéssel nagyon elment az idő ,mire észbe kapva néztük ,hogy már 8 óra.
Ekkor mindenki ment és összeszedte magát ,mivel ezután jött a nap legjobb része . Igaz ,hogy csak evésről meg egy kisebb buliról volt szó ,de akkor is ,hiszen szilveszter van . 
Harry-vel felérve a szobánkba egyszerre letusoltunk ,majd felajánlotta,hogy majd ő megszárítja és kivasalja a hajam . Én persze rábólintottam ,aminek nagyon is örült .Imád fodrászkodni . 
Miután kifodrászkodta magát , ment öltözni (fekete farmer ,bordó blúz) ,amíg én feltettem magamra egy kis sminket,ami enyhén bordós volt ,így majd az alapján választottam ruhát is. .Mikor már késznek tituláltam a sminkem , én is a ruhás szekrényem elé álltam és gondolkodtam ,hogy mit is vehetnék fel . Persze még mindig egy szál törölközőben voltam ,ami Harry-nek igen csak kedvezett . Lassan a hátamhoz osont,majd a fülembe suttogott,amitől szokás szerint kirázott a hideg.
-Khmm.Tetszik a törülköződ .-lehelete nagyon is csiklandozta a bőröm.
-Szinte gondoltam .-forgattam meg a szemeim pimaszul ,majd szembefordulva vele , felnéztem rá . Ekkor lehajolva hozzám megcsókolt ,amit természetesen viszonoztam .Rövid csókcsatánk után ,segített kiválasztani ,hogy mit vegyek fel . A választás végül egy enyhén szaggatott ,világoskék farmerre és egy ejtett vállú , bordó blúzra esett ,ami passzolt a sminkemhez is.Jó választás Styles. Persze a szettemhez illő ,egy  bordó fehérneműt is a kezembe nyomott ,amit elmondása szerint a buli után ,szívesen segít levenni.Khmm...ki gondolta volna . :))  
Miután teljesen kész voltunk ,lementünk a többiekhez a nappaliba . A csajokkal megterítettünk a konyhába ,majd kipakolva a kaját , nekifogtunk enni ,mivel már 9 óra volt és természetesen Niall éhes volt. Ez persze várható volt. :)) 
Evés után Zayn rakott zenét , én ,Perrie és Eleanor hoztunk poharakat az italnak + Hailee tálat a rágcsához. Hailee és Jess megtöltötték a tálakat ,majd Louis és Liam mindenkinek töltött egy kis bort a poharakba .Persze a pezsgő maradt éjfélre. 
Mivel hogy volt már pia,zene ,rágcsa ,így jöttek a játék ötletek ,ami alatt egy kis társasjátékot és üvegezést értek . Az utóbbival nagyon elszórakoztunk .Jöttek az őrültebbnél őrültebb ötletek , mígnem azon kaptuk magunkat ,hogy 5 perc múlva háromnegyed 12 . 
A kabátokért és cipőkért nyúlva , kimentünk a ház elé .A fiúk hozták a tűzijátékot ,amit aztán fel is állítottak . Lassan már ott volt az idő ,mire Niall megszólalt ,miközben Liam-el és Zayn-el a tűzijátékokhoz léptek .
-11!-kiáltotta el magát a kis ír barátunk . 
-10!-folytatta Hailee.
-9!-ugrált Eleanor .
-8!-Perrie .
-7!-Jess.
-6!-Louis .
-5!-Liam.
-4!-szólalt meg mellettem Harry is ,miközben szorosan fogta a kezem . 
-3!- kiáltottam én is . 
-2!-szólalt meg Zayn is a tűzijáték mellett ,amit aztán Niall-el és Liam-el meggyújtottak .
-1!-kiáltottuk egyszerre ,aztán már pár másodperc múlva , már az eget néztünk ,ami csillagos volt és nagyon szépen látszódtak a tűzijátékok , sőt a távolabbiak is . 
-Boldog újévet kicsim .-húzott Harry közelebb magához ,majd megcsókolt. 
-Neked is szívem.-válaszoltam két csók között ,mire egyszer csak Louis ránk ugrott .
-Boldog újévet gyerekek .-mondta vigyorogva .Hoppácska .Louis-nál megint beütött a pia . 
Ezután mindenki mindenkinek boldog újévet kívánt ,felhívtuk a családtagjainkat ,majd még kicsit kint maradva ,néztük még a fénylő eget. Utána persze visszamentünk a házba ,mert : 1 kezdtünk megfagyni és  2 Niall elakarta temetni Louis-t a hóba .Ez is az alkohol miatt. 
Miután bementünk  azonnal pezsgőt nyitottunk ,majd jött a szokásos koccintás . 
-Na gyerekek ,ismét itt , együtt. Csak annyit ,hogy örülök nektek .-szólalt meg Liam,mire Harry megszólalt . 
-Kölcsönös az érzés .-emelte meg a poharát ,mire jött a koccintás .Ezután persze jött egy kisebb buli ,végül hajnali 4 kor kiütöttük magunkat .Persze megengedtem Harry-nek ,hogy segítsen levenni a fehérneműm és hát ezután gondoljátok mi történt ... :)) 


♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora