2 fejezet

1.6K 41 0
                                    


Péntek
Reggel szokásosan keltem , elvégeztem a reggeli rutinom , felvettem egy sötétkék farmert egy fekete toppal , hajamat hagytam kiengedve , majd a telefont a kezembe véve lementem a konyhába . Megreggeliztünk anyuékkal , majd ők el is indultak a munkahelyre .
- Hagyok költőpénzt , ha valamit venni szeretnél és esetleg ha buliba is mennétek .- nyomta apu a pénzt a kezembe ami biztos elég lesz , még ha buliba is megyek . És hát igen , gondolják hogy buli is lesz a hétvégén , mivel ez már hagyomány :))
-Köszönöm szépen . - vigyorodtam el , majd elköszöntem tőlük.
Miután elmentek , 15 percre rá csengettek . Jess volt .
-Szevasz csajszi .-ölelt meg , majd egy nagy sporttáska cuccal belépett a házba úgy , mintha csak otthon lenne és levágta magát a nappaliban az egyik fotelbe .
-Neked is szia . - nevettem el magam és becsuktam az ajtót .
-Amikor azt mondtam cuccolj át , nem arra gondoltam , hogy költözz át . Itt laksz a szomszédba.-mosolyodtam el . Erre csak legyintett egyet , majd megszólalt .
- Hallod , van egy jó hírem . Buliba megyünk . És képzeld csak kik lesznek ott a bulin .- kezdett bele a szövegelésbe izgatottan .
-Milyen buliba és kik lesznek ott ?- kérdeztem kicsit unottan , majd leültem a mellette lévő fotelbe .
-Nagyobb lelkesedést vártam .Legyintettem egyet , mire folytatta .
-Az One Direction tagjai .Tudod akik felhagytak egy ideje a zenéléssel és eltűntek az idő alatt . Senki nem tudja mi lett velük azután . Most bukkantak fel a napokban és Kitty ( Jess unokatestvére ) elcsípte azt a hírt hogy hétvégén valami bulin ott lesznek .
-Igen Jess , tudom kik azok .-forgattam meg a szemeim .
-És pontosan mikor is lesz ez ? -kérdeztem kicsit  izgatottan . Még szép hogy megyünk, hisz szeretném élőben is látni a fiúkat .
-Tudtam én, hogy érdekel ez az egész .-kacsintott . -Amúgy ma este lesz 9 órától . Kitty fél 9-kor itt lesz .
-Rendben . Akkor filmezzünk addig és majd elkészülünk . Kijelentésemre bólintott , majd felmentünk a szobámba és filmet néztünk. Hamar elrepült az idő és már fél 8 volt .
Szerre lezuhanyoztunk és nekiálltunk készülődni . Én Jess haját kivasaltam , míg ő az enyémet begöndörítette . Saját magunknak elkészítettük a sminkünket . Én egy kis alapozót vittem fel , szemeimre pedig enyhén füstös fekete árnyalatú sminket varázsoltam ﹢ szempillaspirál . Szerettem ezt a sminket mivel kiemelte a kék szemem . Rúzsnak pedig csak egy aljak balzsamot használtam , mivel így is enyhén pirossas telt ajkaim voltak . Mikor Jess is elkészült a sminkével , a ruhák közt válogattunk .Mindketten egy nagyon tapadós combközépig érő koktél ruhát választottunk , kicsit mély dekoltázzsal . Jess-é fekete volt , amit egy fehér magassarkúval párosított . Az enyém pedig sötétkék volt , amihez egy fekete magassarkút húztam . A tükörbe nézve elégedetten pillantottunk egymásra . Öltözékünket kiegészítettünk egy egy fekete bőrdzsekivel, aminek zsebébe bele raktam a telefonom , rágót , zsepit és pénzt .
Miután már teljesen kész voltunk , levonultunk a nappaliba mivel már fél 9 volt( fél órás pedig az út ) és Kitty már dudált is .
Kiléptünk a házból , bezártam magunk után az ajtót , és a kulcsot a kinti virágos vázába tettem , ahol mindig is tartjuk .
-Sziasztok csajok . De dögösek vagytok.-köszöntött Kitty széles mosollyal . Ő is kitett magáért . Hasonlóan szőke hajjal rendelkezett mint Jess , csak zöld szemmel és piros ruhát viselt .
-Szia . -köszöntünk Jess-el , majd beültünk Kitty fehér audiába . Fél óra kocsikázás után megérkeztünk egy kibaszott nagy házhoz . Igaz kicsit távolabb tudtunk leparkolni , mivel elég sok autó állt még itt .
-Hallod Kitty itt ki lakik ? -kérdeztem elképedve , miközben kiszálltunk az autóból .
- Nos Viki , itt lakik a híres Louis Tomlinson , és igazából ő is szervezte a bulit . -mesélte Kitty , én meg azt hittem leszakad a pofám .
-Na jössz vagy itt álldogálsz egész este ? - kérdezte vigyorogva Jess .
Erőt véve magamon utánuk indultam . Mikor közelebb értünk a házhoz hangosabb volt már a zene és az ajtóból már 2-3 emberke szédelgett kifele . Na szép . Alig kezdődik meg a buli, de egyesek már jól berúgtak .Valahogy bejutottunk mi is a házba és egy hatalmas nappali tárult elénk , teli s tele emberrel . A konyha is jól látható volt ami bárpulttal volt kiegészítve és egy lépcső felfele vezetett , gondolom az emeletre . Kitty valahova felszívódott , ezért mi Jess-el a bárpult fele vettük az irányt .
-Na igyunk valami erőset és bulizzunk . - tanácsolta a barátnőm , mire kezébe vett egy vodkás üveget és bele húzott .
Nevetve követtem én is a példáját , és én is meghúztam az üveg tartalmát . Hangulat alapozásnak megteszi . Ezután előkerült pár barátunk is, akikkel koccintottunk egyet , majd a táncparket fele vettük az irányt . Ez nem más volt mint a nappali . Nem ittam még sokat de az a kicsi is jól esett és hamar feloldódtam ezáltal . Eközben persze 5 percenként jöttek a vodkás shot-ok , mire egyre jobban kezdtünk felszabadulni . Táncolás közben éreztem , hogy valaki folyamatosan engem néz . Egy percre megálltam és körülnéztem a nagy tömegben . A tekintetem megakadt rajta . Pár méterre ott állt velem szembe Harry Styles és engem nézett , majd egy hirtelen mozdulattal elkezdett közeledni felém ....

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora