Kedd
1 órakor ébredt a kis csapatunk . Mindenki összeszedte magát valamennyire és levánszorgott a nappaliba,ahol kávéztunk .
-Jelentkezett az a hülye gyerek?-kérdezte tőlem Louis ásítva .
-Nem .-ráztam meg a fejem .
-Utána kellene nézni.-javasolta Harry ,mire mindenki beleegyezve bólintott. Még én és Jess is ,mivel nem gondoltunk ,hogy Márk ilyen lett.
Gyorsan ettünk,majd átöltöztünk , és indultunk is a cég fele . Mikor odaértünk ,Des meglepetten nézett ránk.
-Hát ti ? Ma sem kellett volna begyertek . -szólalt meg ,mire Harry közbe szólt.
-Utána kell néznünk valakinek . -mondta ,mire Des csak bólintani tudott ,majd követett minket egy iroda felé ,ahol könnyen utána lehet nézni bárkinek .
Harry azonnal leült a kép elé és pötyögni kezdett a számítógépbe .
-Teljes neve ?-kérdezte felém fordulva.
-Márk Baker . -mondtam,mire bepötyögte a nevét. Erre a gép minden lehető infót elődobott róla . Mondjuk nem mindent .
-Gimis osztálytársatok volt ?-vonta fel a barátom a szemöldökét ,mire Jess-el értetlenül néztünk rá .
-Igen.Miért? -szólalt meg Jess.
-A srác nem veletek egyidős . Jelenleg 21 éves , ti meg 19-ek vagytok .
-De az ,hogy lehet ?Nekünk azt mondta ,hogy velünk egyidős .-tűnődtem el.
-Akkor hamisították a papírjait ,amikor gimibe került.-szólalt meg Liam is .
-Gyerekek ! Kiről van szó,mert ebből egy szót sem értek.-mondta Des .
Harry röviden elmesélte ,hogy mi volt az este ,mire apja csak értetlenül nézett rám ,majd megszólalt.
-Minek kellenél neki ? Vagyis kiknek ? Nem értem.-tűnődött el.
-Des bá', ha mi is értenénk ,akkor elmondanánk.-mondta Niall is.
-Maffiás lehet ?-kérdezte Perrie Harry-től.
-Nem úgy néz ki .-gondolkodott el a barátom.
-Hol lakik most ? -kérdezte Jess.
-Ha hiszitek , ha nem ,de nincs megadva pontos cím . -keresgélt Harry az infók közt.
-Ez olyan mintha tűt keresnénk a szénakazalban.-sóhajtott fel Eleanor.
-Hagyjátok ,hátha jelentkezik még, de fiam , vigyázz azért Vikire .-mondta Des Harry felé fordulva .
-Rendben .-bólintott a barátom,majd nyom nélkül elhagytuk az irodát,majd visszamentünk a házhoz .
Épp kávéztunk a nappaliba ,amikor Des megjelent az ajtóban . Mit keres itt,hisz már van 2 órája ,hogy találkoztunk vele.
-Nyomás a keleti raktárhoz .-mondta ,mi meg értetlenül ugrottunk fel a kanapéról ,majd némán bólintva elvettük a fegyvereket és autóba szállva elindultunk a raktárhoz. Amikor odaértünk és leparkoltunk , egy helikoptert pillantottunk meg felénk repülni .
-Mi folyik itt ?-kérdezte Harry az apját feszülten ,miközben követtük Des-t az épületbe .
-Darcy beszélni szeretne velünk . Vagyis Vikivel.Na itt aztán ismét meglepődtünk .
-Az a Darcy?-kérdezte Louis,mire Des bólintott . Gőzöm sem volt ,hogy az kicsoda,de Harry gyorsan elmagyarázta ,hogy szintén a maffiához tartozik és veszélyes .
A helikopter leszállt ,majd belépett a raktárba egy normál testalkatú ,virágmintás ruhás nő ,magassarkúban és napszemüveggel a fején .Barna haja lófarokba volt kötve .Mögötte 4 fegyvere férfi állt + nagy meglepetésünkre Márk . Mit keres itt ezzel a nővel ?
-Des barátom.Örülök ,hogy látlak .-köszöntötte a nő kedvesen a főnököt ,mire az viszonozta a köszönést. Ekkor a nő felénk fordult.
-Sziasztok .Darcy vagyok.Van aki ismer ,van aki nem . -mondta kedvesen,mire mi biccentettünk .
-Mi járatba erre ?-kérdezte Des a vendégünktől,aki ismét felénk fordulva megszólalt .
-Gondolom megismerkedtetek már Márk-al .Jessica és Viktória elég jól ismerik . Elnézést szeretnék kérni Viktória ,hogy így rád ijesztett a fiam ,csak hát részegen sem azt csinálja amit kell. -mondta ,mire Jess-el ledöbbentünk.Darcy Márk anyja ??
-Azért küldtem érted ,hogy beszéljen veled ,de ezt úgy látszik én kell intéznem ,mivel ő nem képes rá ,így rá ment a délutánom ,pedig egyéb dolgom is lett volna. -nézett itt fiára szúrós pillantással,aki lesütött szemmel ácsorgott a többiek mellett.
-Miről van szó?-kérdeztem a szemébe nézve.
-Szeretném ,ha a csapatom része lennél .Ismertem az apád , és ha te is olyan tulajdonságokkal rendelkezel amilyennel ő ,akkor szívesen látnálak a csapatomba. Tudom,hogy itt szívesebben maradsz ,de többet tudnék neked ajánlani. Itt gondolj több pénzre .-mosolygott rám .
-Köszönöm ,de nem élek a lehetőséggel . -néztem rá,mire bólintott.
-Szinte gondoltam . Ha mégis meggondolnád magad ,akkor hívj bátran .-mondta,majd átnyújtott egy kis kártyát ,amin a neve és a telefonszáma állt. Elvettem,majd zsebre tettem .
-Amúgy Des.-mondta,majd itt az említett személyre nézett ,aki kérdőn pillogtatott.
-Holnap Márk és Kate szállítanak .-mondta,mire Des bólintott .Ekkor Darcy elköszönt tőlünk,majd az embereivel és Márk-al , visszament a géphez .Amikor elmentek megszólaltam .
-Már 2 személy is szívesen látna a csapatába.De miért? -néztem értetlenül Des-re.
-Azért mert látnak benned valamit.Örököltél ezt azt apádtól . Mondjuk megértem ,hogy a nagybátyádhoz csatlakoznál,akihez nem szívesen engedem át az egyik legjobb emberem , de Darcy-val vigyázz . -csipkelődött mosolyogva ,mire elnevettem magam .
Ezután mi visszamentünk a házhoz ,majd a csajokkal lassan vacsit csináltunk,mivel ott volt az idő .Ezután mindenki elhúzódott a szobákba . Mi is Harry-vel letusoltunk,utána meg az ágyon beszélgettünk kicsit . Persze azelőtt felvettem egy fekete francia csipkés bugyit egy toppal ,rá meg egy elnyúlt blúzt ,ami persze Harry tulajdona volt. Megszoktam,hogy ellőtte öltözök át .Miközben az ágyon ült , mindvégig nézte minden mozdulatomat .Mikor kész lettem , nevetve megszólaltam.
-Kinézelőtted magad? -kérdeztem ,miközben felé lépkedtem .Persze szemeit most sem vette le rólam .
-Szeretek ilyen műsorok szemtanúja lenni .-mondta egy perverz vigyor kíséretében ,mire lehúzott magához és megcsókolt .Természetesen viszonoztam . Kis idő múlva elváltunk ,mire újból megszólalt.
-Tudod úgy-e ,hogy én sem adnálak senkinek ? -nézett mélyen a szemeimbe.
-Nem is állt szándékomba elmenni innen .Főleg tőled nem .-mondtam őszintén,mire megkönnyebbülést láttam az arcán .
Ezután még kicsit beszélgettünk ,majd lassan egymás karjaiban elaludtunk. Arra viszont nem gondoltuk ,hogy holnap mi is fog történni ...
ESTÁS LEYENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Novela JuvenilSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥