Csütörtök
Reggel az ébresztőm csörgésére keltem,pontban 8-kor. Erős fény szűrődött be az ablakomon ,ez pedig arra utalt , hogy ma is szép időnk lesz , igaz hogy még nyár elején jártunk .
Hamar kipattantam az ágyból , elvégeztem a reggeli rutinom , kivasaltam a hajam , felkaptam egy fekete farmer rövidnadrágot egy sötétzöld ujjatlan pólóval , majd a telefonnal a kezembe lementem a konyhába . Anyuék nem voltak már sehol .Gondolom hamarabb be kellett menjenek melózni . Namindegy .
Gyorsan reggelit csináltam magamnak , ami tükörtojásból állt , majd gyorsan el is fogyasztottam , mire csengettek .
-Nyitva .- kiabáltam ki a konyhából .
-Jó reggelt szépségem .- köszöntött Harry , miután belépett az említett helyiségbe és egy puszit nyomott az arcomra .
-Neked is Styles.-köszöntem vissza .-Ma mit fogunk csinálni ?- érdeklődtem a mai program felől .
-Először is megyünk a céghez , ahol átveszed a saját fegyvered .- kezdett bele .
-Egy hét után kapok saját fegyvert ? - képedtem el .
-Ugyan kislány . Neked már születésedkor fegyvert adhattak volna , akkor is tudtad volna használni . - nevette el magát Harry .
-Vicces vagy .- néztem rá unottan .
-De komolyan Viki . Figyeltem az egy hét alatt , hogy hogyan bánsz a pisztollyal . És mit ne mondjak ,megleptél , szóval alap hogy hozzánk tartozol . A többiek 2 hétre rá kapták meg , és még emlékszem , hogy véletlenül Perrie szinte lelőtte Naill-t . Szóval elég vicces volt .- mondta mosolyogva . Erre muszáj volt felnevetnem . Szegény Naill.
-Amúgy te mióta is vagy benne ebbe az egészbe ? .-érdeklődtem , mivel erre a kérdésre nem került még sor .Eközben felhúztam a cipőm .
-18 éves korom óta . Persze én is egy hét után kaptam meg a saját fegyverem . Addig én is a cégnél gyakoroltam . Némán bólintottam , majd kilépve a házból bezártam az ajtót és követtem Harry-t a kocsiig , majd beszálltunk.
A céghez érve kipattantunk a Range Rover-ből és beléptünk az épületbe . Belépve az ottani dolgozók sürögtek forogtak , akikkel nagyjából megismerkedtem az egyhétben .25 ember volt a munkatársam és persze Harry-ék . Beszálltunk a liftbe , majd a 4. emeletre felérve , beléptünk a nagyterembe , ahol Harry apja már várt .
-Jó reggelt gyerekek .-köszöntött.
-Jó reggelt Des .-köszöntem vissza ,mire Harry csak biccentett .
-Nos , gondolom izgatott vagy . Harry is az volt , amikor megkapta a saját fegyverét .-mondta , miközben Harry-re pillantott , aki csak megforgatta a szemeit .
- Na de a legfontosabb az , hogy mindig olyan helyre rakd magadhoz , ahol nem tűnik fel könnyen , és otthon is relytsd el , mert apád kinyír ha meglássa .-folytatta Des .Némán bólintottam , mire előmbe rakott egy közepes fémdobozt.
-Nyisd csak ki .Ekkor Harry-re néztem , aki biztatóan rám nézett .
Felemelve a fémdoboz tetejét , elém tárult a fegyverem . Szürke volt , akár csak a többieké . Óvatosan kiemeltem . Hmm. Tetszett . Végre jobban megtudom védeni majd magam , ha véletlenül rám támadnának .
-Na , tetszik ? -kérdezte mosolyogva Harry . Csillogó szemmel bólintottam. Megköszöntem Des-nek , utána pedig elhagytuk a helyiséget és a közös ház fele vettük az irányt.
Megérkezve , mindenki autója ott állt . Belépve a házba köszöntünk , a most már közös barátainknak és egyben a munkatársainknak . Megpillantva Jess-t , nem gondoltam , hogy ilyen melóban leszünk munkatársak , de örülök , hogy így alakult. Amikor meglátott , felcsillantak a szemei.
-Na Harry , most kezdhetsz félni .- kezdett bele a csipkelődésbe Zayn.
-Miről beszélsz Malik ?- húzta mosolyra a száját Harry , de tudta mire gondol a barátja .Közben leültünk a nappaliban a társasághoz.
-Hát ha valamit rosszul csinálsz , az asszony le fog lőni . Láttam én is , hogy hogyan bánik a fegyverrel és , hogy milyen fürge , szóval egy jó tanács . Ne provokáld .- kacsintott Zayn Harry-re.
-Úgy jársz mint én.- csatlakozott be Naill is a beszélgetésbe . - Perrie engem is szinte kinyírt .
-Niall! Az véletlen volt .- szólt közbe Perrie is .Erre mindenki felnevetett .
-Amúgy Zayn ! -tértem vissza az említett személy megjegyzéséhez . -Nem járunk Harry-vel .
-Pedig kéne ! - mondta egyszerre Jess,Liam,Louis és Eleanor is .
-Idióták .- nevette el magát Harry.
-Nemáár . Látszik rajtatok , hogy oda vissza vagytok egymásért .- szólt oda nekünk Niall, aki megint zabált valamit . Pontosabban egy szendvicset. Kijelentésére kissé elpirultam , majd Harry-re néztem . Nem tudtam semmit sem leolvasni az arcáról . Fura volt. Látták a többiek is , hogy nem szólunk egymáshoz , ezért Louis megtörte a csendet .
-Mit szólnátok egy bulihoz ?
-Ez jó ötlet.- szállt be a tervbe Liam , mire a többiek is bólintottak.
-A cég hátánál lévő raktár tökéletes . Csak mi .Mit szólsz főnök? - folytatta Zayn , majd Harry-hez fordult , aki végre megszólalt .
-Csapassuk .- egyezett bele , mire mindenki éjenzésbe tört ki .
- Holnap este megfelel mindenkinek ?- nézett körbe Louis , mire egyenként bólintottunk .
-Akkor oszolj banda . - mondta Harry , majd rám pillantott . -Gyere , hazaviszlek .
Némán bólintottam , majd elköszöntünk a többiektől . Útközben azon gondolkodtam , hogy milyen lenne ha mégis összejönnék vele . Apu lehet nem díjazná , de nem érdekelne . Asszem kezdte elrabolni a szívem . Gondolataimból ő zökkentett ki , amikor leparkolt a házunk előtt .
-Tudod Viki, nem akarlak bántani , de régebb nagyot csalódtam egy lányba , ezért inkább felhagytam ezzel a szerelem dologgal. Szóval ne gondolj többet bele a kapcsolatunkba , ami most van köztünk . Barátok vagyunk , munkatársak és ez maradjon így - mondta , én meg az hittem nem hallok jól . Miért változott meg ennyire? Hisz ha alkalmunk volt rá , akkor csókolóztunk és egyik este engedtem , hogy hozzámérjen ott lent .Erre fel meg....Nem mondtam semmit , csak kiszálltam az autóból és még mielőtt bármit mondhatott volna , bevágtam a kocsiajtót és beviharoztam a házba . Hát oké ha ő így gondolja , legyen így akkor . Nem mondom , hogy nem csalódtam benne , de mit is várhatnék . Bárki mást megkaphatna aki szebb vagy jobb , akik csorgatják a nyálukat utána .Mi meg amúgy is csak munkatársak vagyunk meg barátok .
Felszaladva a szobámba zenét hallgattam , majd este lementem vacsorázni .
-Na milyen napod volt ? Ennyire jóba lettetek a többiekkel , hogy ennyit lógtok együtt ?-érdeklődött anyu . Na igen , elég jól titkoltam , hogy mibe is vágtam bele .
-Igen , persze , mind nagyon jó fejek .
-Csak vigyázz velük .-mondta apu , mire csak bólintottam .
Vacsi után átöltöztem és már nem volt kedvem semmihez , ezért lefeküdtem . Vártam , hogy Harry keressen , de nem tette . OKé , ha így játszunk , akkor tegyük azt .
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Ficção AdolescenteSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥