25 fejezet(+18)

811 16 0
                                    

Szombat 
Reggel 8 órakor Harry erős szorítására ébredtem . Kezei szorosan átfogták a derekam , és nagyon úgy tűnt ,hogy nem akar elengedni . Lágyan beletúrtam göndör fürjeibe ,mire mocorogni kezdett . 
-Jó reggelt szépségem .-szólalt meg , kinyitva a szemeit .
-Jó reggelt .-mosolyogtam rá , majd megcsókoltam ,amit viszonzott is .
-Jobban vagy ? -érdeklődött. 
-Igen , csak éhes vagyok .-válaszoltam ,mire a hasam is jelezte ,hogy ideje enni.
-Oké , akkor menjünk le ,sütök neked palacsintát . -mondta egy édes mosoly kíséretében ,mire bólintottam és a tegnapi melegítőnadrágot magamra kaptam +a másik fekete rövid ujjú váltó blúzt .Amíg Harry öltözött , addig rendbe szedtem magam a fürdőbe ,majd ő is csatlakozott hozzám .Ezután levánszorogtunk a konyhába , ahol még nem volt senki . Harry gyorsan sütött palacsintát ,amit aztán közösen ettünk meg , majd leültünk a nappaliba kávézni . Lassan szédelegtek lefele a többiek is .
-Jó reggelt .-lépett be a konyhába Zayn Perrie-vel és Niall-el . Kávét töltve maguknak,csatlakoztak hozzánk . 
-Nektek is .-válaszoltuk Harry-vel.
-Á , már lent vagytok ?-érkezett le Liam is Jess társaságában.Bólintottunk ,mire ők is csatlakoztunk hozzánk. Legvégül Louis és Eleanor is megérkeztek ,így már a teljes csapat kávézott a nappaliban . 
-Ma mit csinálunk főnök? -kérdezte Liam Harry-től.
-Hát , egyelőre megkérdezem apámat ,hogy vissza adták-e azt a rohadt kulcsot .-kezdte Harry ,mire felállt és a telefonját a kezébe véve,tárcsázta az apja számát .Mi csak némán hallgattuk ahogy beszélnek,majd letették.
-Rendben .A kulcs a helyén .-mondta végül ,mire valamilyen szinten megnyugodtam .
-Akkor vége ? -kérdezte Louis és Perrie egyszerre .
-Igen .Reméljük .-mondta Harry is , majd tovább beszélgettünk .
-Viki akkor itt maradsz egy ideig?-kérdezte Jess ,mire felé kaptam a fejem és elgondolkodtam . Most nagyon nem volt kedvem a szüleimmel lenni .Ezt egy részt meg is értették , hisz nagyot hibáztak , de tudták , hogy Harry mellett nagyobb biztonságban vagyok.
-Hát ha nem zavarok .-szólaltam meg pirulva .
-Ugyan kicsim .Sőt ,így jobban szem előtt tudlak tartani.-húzott közel magához Harry.Elmosolyodtam . Most a fejébe vette,hogy tényleg nem tágít mellőlem , és úgy látszik be is tartja . 
-Soha nem zavarsz kicsilány .-mondta mosolyogva Louis is,mire a többiek is egyetértettek . 
-Akkor megyünk és elhozzuk pár cuccodat , és addig maradsz itt ameddig akarsz.-jelentette ki Harry ,mire bólintottam és felállva indulni készültünk .Közben hamar felsiettem a cuccaimért , hogy ,majd azok helyett hozok mást . 
-Nektek a mai nap szabad .-szólt vissza Harry ,miközben kiléptünk az ajtón , mire a többiek lepacsiztak egymással .
Ezután beültünk Harry autójába és a házunk fele vettük az irányt . Belépve anyuékat ott találtuk . 
-Sziasztok . Örülünk,hogy hazajöttél .- köszöntött anyu elsőként,majd megölelt ,amit viszonoztam.
-A cuccaimért jöttem.Egy ideg Harry-vel leszek . -mondtam ,mire apuval csak némán bólintottak.Nem tudtak volna megállítani úgy sem.
-Jobban vagy ?-kérdezte apu .
-Igen .-mondtam magabiztosan ,majd amíg beszélgettek Harry-vel , én addig felmentem a szobámba pakolni . Egy nagy sporttáskába raktam ruhát(fehérneműt is )  , kis smink felszerelést , parfüm , tisztálkodó szerek , a fegyverem(amit a táska aljára rejtettem) , majd magamhoz raktam a kocsikulcsot és a telefonomat.Átöltöztem egy világoskék farmerba meg egy csíkos blúzba , magamra kaptam a bőrdzsekim , és lecuccoltam a nappaliba, ám a lépcsőnél megálltam,elcsípve egy beszélgetést. 
-Vigyázol rá úgy-e fiam ?-kérdezte apa Harry-től , aki válaszolt is .
-Most már sokkal jobban . 
-És bármikor szívesen  látunk. Tudjuk ,hogy most kis időre van szüksége , mert nagyot csalódott bennünk .-mondta anyu szomorkásan ,mire Harry újból megszólalt.
-Szereti magukat , és visszajön .-nyugtatta őket. Csak nem sejtette ,hogy mennyire makacs tudok lenni .Ekkor beléptem én is a helyiségbe.
-Megvagy?-kérdezte mosolyogva a barátom ,mire bólintottam .
-Majd jövök.-köszöntem el anyuéktól ,mire szorosan megöleltek , de úgy , hogy azt hittem megfolytnak .
-Hé ! Vissza jövök még , nem a világvégére megyek . Itt leszek  kb 15 percre .-fulladoztam ,mire elengedtek.Ezután elköszöntünk tőlük és kiléptünk a házból .Szóltam Harry-nek , hogy az autómmal megyek , így aztán 15 perc múlva ,egymás mellett parkoltunk le a közös háznál. 
Beérve köszöntünk a többieknek , majd felcuccoltunk Harry szobájába . Kipakoltam , majd visszamentünk a nappaliban , ahol filmeztünk egyet a többiekkel. 
Lassan már este 8 óra volt addig filmeztünk, így csináltunk a lányokkal vacsit .Miután ettünk ,mindenki ment aludni . 
Miközben Harry tusolt , én is összeszedtem a cuccaimat ,mivel utána én következtem . A törölközőmbe becsempésztem egy szexi fehérnemű szettet , majd mikor Harry kijött a fürdőből és következtem.Gyorsan letusoltam ,felvettem a fehérneműt , megszárítottam a hajam és hagytam ,hogy úgy hullámosan terüljön el a hátamon . Aztán meg kiléptem a fürdőből .
Harry épp a telefonját nyomkodta az éjjeli lámpa fénye mellett , majd amikor meghallotta ,hogy visszajöttem,felém kapta a tekintetét .
-Hű. -ennyit tudott kinyögni ,mire felnevettem .
-Úgy-e tudod ,hogy most nagyon beindítottál? -folytatta,miközben odamentem hozzá  és  az ölébe húzott .Rajta is csak egy boxer volt. Lábaim  dereka köré fontam,majd lágyan megcsókoltam . Azonnal viszonozta,miközben belemarkolt a fenekembe .Akaratom ellenére is a csókunkba nyögtem .Levegő hiány miatt elváltunk ,mire beharaptam az alsó ajkam . Zöld íriszei felcsillantak.
-Ne csináld ezt .-mordult fel,miközben a nyakamhoz hajolva , csókokkal hintette be azt . 
-Akarlak .-suttogta ajkaimra egy perverz mosoly kíséretében ,mire felálltam az öléből , és lenyomtam az ágyra .Tetszett neki ,mivel megnyalta az alsó ajkát . Lovagló ülésbe ráültem és éreztem a már keményedő férfiasságát .Ekkor lehúzott magához egy szenvedélyes csókra,mire vonaglani kezdtem rajta és előre hátra mozgattam a csípőm. Cselekedetemre felmordult és azonnal váltott a helyzetünkön .Egyszer csak megéreztem ujjait nőiességemnél ,mire izgatni kezdett.
-Milyen nedves valaki .-mosolygott pimaszul , majd elővett az éjjeliszekrényből egy óvszert és feltekerte magára .Újra szenvedélyes csókba forrtunk össze,miközben helyet cseréltünk, hogy én legyek felül , majd lassan ráültem lovagló ülésbe .Kissé felszisszentem ,mire hagyta ,hogy újra szokjam a méretét,majd lassan elkezdtem mozogni rajta . Pár percet maradtam felül ,majd cseréltünk .Ezután újra belém hatolt . Közben vagy csókolgatta és szívta a nyakam , vagy pedig csókolóztunk.Egyre jobban gyorsított a tempón ,mire mindketten szaporábban kezdtük venni a levegőt és kisebb nyögések, vagy sóhajok hagyták el a szánkat . Egyre többet és többet akartam belőle ,így kértem , hogy gyorsítson. Átment kicsit durvába ,miközben én a lepedőt szorongatva ,egyre hangosabban nyögtem fel. Pár másodperc múlva sikoltva mentem el , mire ő is egy hangos nyögés kíséretében követett . Ezután az óvszert a kukába dobta és visszafeküdt mellém , felhúzva a boxerét .Én is felöltöztem és magamra kaptam egyik rövidujjú blúzát ,miközben befeküdtem mellé . Szorosan átölelt ,miközben megszólalt.
-Szeretlek .
-Én is szeretlek.-válaszoltam , majd hozzábújva elnyomott az álom . 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now