Szombat
Reggel arra az elhatározásra jutottam,hogy tényleg kérdőre vonom a szüleim . Harry-vel elkészültünk,majd csatlakozva a többiekhez reggeliztünk, aztán pedig beülve az autómba , a házunk fele vettem az irányt . Harry útközben megszólalt.
-Le fogod támadni őket ?-kérdezte féloldalas mosoly kíséretében .Erre felnevettem.
-Nem állt szándékomban . -mondtam ,majd leparkoltam ,mivel meg is érkeztünk . Anyuék már vártak , szóval gyorsan bementünk a jó melegbe , hisz akár átléptünk februárba ,akár nem , még azért hideg volt kint.
-Sziasztok.-üdvözöltek anyuék,majd megöleltek.
-Jó látni titeket.-mondta apu,miközben leültünk a nappaliban . Közben anyu hozott kávét ,majd leülve hozzánk megszólalt.
-Meséljetek . Mi a helyzet ? Jól vagytok ?
-Igen jól .-mosolyogtam el .-De van valami .
-Micsoda ? -lepődött meg apu ?
-Nem mondtátok ,hogy van egy nagybátyám .-kezdtem bele a kínos beszélgetésbe. Itt anyuék elakadtak. Szinte gondoltam. Apu szólalt meg elsőként .
-Honnan tudsz Paul-ról ? -kérdezte még mindig döbbenten .
-Mondhatjuk úgy,hogy ő keresett fel.-mondtam a szemükbe nézve ,mire Harry a combomra helyezte a kezét.Gondolom próbált nyugtatni ,mielőtt kitörnék.
-Hogyan talált meg ?-kérdezte anya is .
-Nem ez a lényeg, hanem az ,hogy miért titkoltátok el előlem őt is . -mondtam kicsit csalódottan .
-Veszélyes körbe tartozik,akárcsak Harry és ...-mondta apa ,de közbevágtam.
-És ezért próbáltatok védeni tőle.-bólintottam ,majd rövid hallgatás után ismét megszólaltam .
-De nem veszélyes, és igen is szeretnèm jobban megismerni .-mondtam ,mire szüleim csak bólintani tudtak .
-Csak vigyázz vele. -kèrlelt apu ,mire bólintottam . Ezután kicsit beszèlgettünk mèg ,majd 2 óra fele elindultunk Harry-vel. Anyuèk bevallották,hogy tènyleg rossz ötlet volt így eltitkolni a nagybátyám , de végül megèrtettem őket,hisz védeni akartak . Én viszont továbbra is a tervem szerint haladtam , miszerint igen is jobban megismerem Pault . Persze nagy nehezen beleegyeztek,mivel igen is jogomban áll megismerni őt.
Visszaérve a közös házhoz , kicsit beszélgettünk a többiekkel ,majd úgy döntöttem , hogy írok egy SMS-t Paul-nak ,hogy szeretnék találkozni vele.
Én:Szia.Benne vagy egy találkába?Szokott helyen .5 órakor.
Paul:Reméltem ,hogy keresel még. :) Igen ,persze.Ott találkozunk .
Üzenetére elmosolyodtam .Mindenképp megakarom ismerni jobban . Lassan 4 óra volt,amikor Harry-vel felmentünk a szobánkba .
-Találkozom Paul-al .-mondtam neki,mire elmosolyodott.
-Nem hagyod annyiba igaz ?-kérdezte ,mire nevetve megráztam a fejem .
-Veled megyek.
-Szeretnék egyedül menni.Ígérem ,hogy vigyázok magamra .-néztem rá kiskutya szemekkel. Közelebb lépve hozzám , megölelt ,majd egy puszit nyomott a hajamba .
-Nem szívesen engedlek el egyedül. -mondta egy sóhaj kíséretében ,mire felnéztem rá .
-Fegyvert is viszik és tudom , hogy hova kell ütni ,ha esetleg rám támadna.-vigyorodtam el.Erre felnevetett.
-Az én csajom . -mondta mosolyogva ,majd megcsókolt ,amit viszonoztam .
Ezután vettem egy meleg zuhanyt ,hajamat kivasaltam , majd magamra kaptam egy sötétkék farmert egy bézs színű kötött pulcsival ,mivel még kissé hűvös volt az időjárás ,majd magamhoz raktam a fegyverem és a telefonom . Felvéve a fekete kabátom ,felhúztam egy térdig érő fekete csizmát ,majd elvéve a kocsikulcsom ,Harry-vel kisétáltunk az autómhoz . Mielőtt beültem volna ,visszahúzott.
-Vigyázz magadra , és ha bármi van csak hívj . -mondta ,majd megcsókolt,amit szokás szerint viszonoztam .
-Igen is Harry Styles. -mondtam mosolyogva ,majd beültem a Mustangba .
15 perc múlva ,leparkoltam a kávézó előtt . 5 perccel hamarabb érkeztem,de amikor beléptem , Paul vidáman felém intett. Pontos ember .Ezt szeretem .Nekem is mosolyra húzódott a szám ,mire felé indultam ,majd leültem vele szemben .
-Szia .Örülök,hogy újra látlak.-mondta kedvesen .
-Szia.Én is örülök .
-Rendeltem neked forró csokit,mivel a múltkor is azt ittad.
-Oo köszönöm szépen .-pirultam el .A pincérnő nyomban ott is termett egy bögre forró csokival , meg egy fekete kávéval .Megköszönve azt , megszólaltam .
-Örülök ,hogy eljöttél .-mondtam ,miközben beleittam a bögrébe.
-Ugyan .Rád mindig van időm .Gondolom jobban megszeretnél ismerni .-húzta mosolyra a száját . Gondolat olvasó vagy mi ?
-Hát , jó lenne .-nevettem fel kínosan .
-Rendben .Játszunk kérdezz-felelek-et.Bólintottam. Én kezdtem.
-Hány éves vagy ?
-35. Te bizonyára 19 .-mondta ,mire bólintottam . Ő jött .
-Hogy kerültél bele ebbe az egész maffiás dologba ?
-Hosszú történet .-nevettem el magam . -Persze anyuék kicsit kiakadtak ,de el kellett fogadják ,mivel hazudtak nekem .Persze Harry mindenben segített . Bólintott,majd beleivott a kávéjába .
-Te mióta tartozol a maffiába ?-érdeklődtem tovább.
-18 éves voltam én is , amikor beálltam apám mellé. 20 voltam ,amikor a nevemre íratta a céget ,így aztán most az én kezem alatt mozog az. Elég jól megy,nem panaszkodhatok.Van kedved eljönni és körbenézni ott? -tette fel a kérdést. Elgondolkodtam picit .
-Majd igen .-válaszoltam,majd újra én kérdeztem .
-Hol van a céged , és hogy hogy idejöttél ?Hisz te vagy a főnök ott nem ?
-Azért jöttem ide,hogy megismerjelek .Van egy emberem ,akire nyugodt szívvel rábíztam most kis időre az ottani dolgokat,ami Hollandiában van ,pontosabban Amszterdam-ban .Elképedtem .Titkon arra vágytam ,hogy majd egyszer elmehessek oda.
-Mindig is elakartam oda jutni.-mondtam ki hangosan is a gondolataim.
-Most van rá lehetőséged.-mosolyodott el a nagybátyám .
Ezután még beszélgettünk, és lassan már 7 óra is volt ,így indulni készültünk.Kint a kocsiknál elköszöntünk egymástól,majd mielőtt beültünk volna az autókba,megszólalt.
-A jövő hétvégén vissza kell mennem Amszterdam-ban. Addig még úgy is beszélünk,de szeretném ha velem jönnél .
-Meggondolom .-mondtam mosolyogva ,majd beülve az autóba , elindultam vissza .Harry eddig biztos ketyegett .
Mikor leparkoltam és kiszálltam a Mustang-ból ,Harry azonnal kijött a házból és megölelt .Hirtelen nem tudtam,hogy mi ez a lerohanás .
-Baj van ?-kérdeztem ,mire a szemembe nézett .
-Nem , csak hiányoztál és féltettelek . Erre muszáj volt elmosolyodnom ,majd megcsókolva őt , utána beléptünk a házba . Gyorsan elmeséltem a többieknek ,hogy mit tudtam meg eddig Paul-ról .Ezután a csajokkal csináltunk vacsit , evés után pedig mindenki nyugovóra tért ,miközben nem is sejtettük ,hogy milyen hét vár majd ránk...
ESTÁS LEYENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Novela JuvenilSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥