46 fejezet

359 11 0
                                    


Csütörtök 
Reggel fél 6-kor az ébresztőm csörgésére keltem .Gyorsan elkészültem ,reggeliztem anyuékkal,akikkel majd negyed 7-kor elindultam a reptér fele.Út közben elgondolkodtam,hogy tényleg jó ötlet-e ,hogy elmegyek,de visszagondolva a tegnap estére , jobbnak láttam,ha eltűnök kicsit. Azt viszont  nem tudtam,hogy  mennyi időre .Kiérve a reptérre ,apu segített kipakolni . 
-Hiányozni fogsz .-mondta anyu szorosan megölelve.
-Ti is nekem ,de majd jövök.-viszonoztam az ölelését ,majd apu karjaiba ugrottam.Mindig is apás voltam ,és ez nem változott . Miután elköszöntem tőlük ,megfogtam a csomagjaim , majd mentem becsekkolni. Negyed 8-kor már a repülőn voltam . Írtam Jess-nek ,hogy elindultam , és hogy ne aggódjanak miattam . Elővettem a fülesemet és zenét hallgattam ,mivel volt rá 3 óra lehetőségem . 

Harry szemszöge 
Hogy elbasztam-e életem legjobb nőjét? Igen ! Elment. Itt hagyott .Kitudja ,hogy látom-e még az életben . De ez csak is az én hibám. 
Reggel otthon ébredtem .Amikor Viki elment ,egyből leráztam Kate-t és haza jöttem . Kinyitva a szemem , megnéztem hány óra . 10 óra volt.Észrevettem ,hogy van 2 nem fogadott hívásom Louis-tól. Jöhet az újabb lebaszás . Nagy nehezen felöltöztem,majd próbáltam hívni Vikit ,de semmi . Ürességet éreztem , és bántam,hogy hagytam a tegnap este elmenni . Mikor rendbe szedtem magam , lementem a konyhába kávéért. A szüleim döbbenten néztek rám,mire anyu megszólalt .
-Hát te ? Hogy hogy itthon?-érdeklődött .
-Rég voltam itthon.-ráztam le egy ennyivel . Furcsán méregettek ,miközben kávét töltöttem magamnak . Leülve a konyha asztalhoz , apám is megszólalt.
-Viki leadta a fegyverét .Tudsz valamit ,hogy miért?-kérdezte , én meg a név hallatán felkaptam a fejem . Hogy hogy leadta a fegyverét?
-Micsoda ?-kérdeztem döbbenten ,mire apám elmesélte ,hogy Niall vitte be a céghez a fegyvert és azt mondta ,hogy egy ideig Viki nem jön melózni.Na itt lesokkoltam .Most aztán tényleg elvesztettem. 
-Minden rendben veletek ?-érdeklődött anyu . Választ viszont nem kapott ,mert azonnal rohantam ,hogy beszéljek a többiekkel . Cipőt húzva ,elkaptam a kocsikulcsom ,majd azonnal az autómba pattantam .Tövig nyomtam a gázt,mire 5 perc múlva leparkoltam a közös ház előtt.Szerencs ,hogy nem futottam radarba .
Amikor berontottam az ajtón ,mindenki egyesével kapta felém a tekintetét .Mind ott voltak a nappaliban ,kivéve egy valakit . 
-Hol van ?-kérdeztem ,mire választ nem kaptam egyiktől sem . Helyette némán hallgattak. Ekkor Louis jött le az emeletről , aki behúzott egyet .Értetlenül néztem rá, viszont jogosan ütött meg.Megérdemeltem.Végül ő szólalt meg először. 
-Harry Styles! Mondd, te normális vagy ? -érdeklődött,mire lesütöttem a szemem. 
-Elbaszod a legjobb csajt az életedbe.-csatlakozott a beszélgetéshez Zayn.
-Tudom .-mondtam idegesen a hajamba túrva ,miközben követtem Louis-t a nappaliban .
-Amúgy bocs,de megérdemelted .-nézett rám .Némán bólintottam és még mindig fogtam a sajgó arcomat. 
-Hol van ?-kérdeztem Jess-től .
-Elment Harry .-válaszolt , és láttam rajta ,hogy nem szívesen mondja el ,hogy hol tartózkodik a barátnője. Egy részt megértettem. 
-Soha nem látom többé igaz ?-kérdeztem a többiektől ,akik gondterhelten néztek rám . Hallgatásuk választ adott a kérdésemre. 
Fájt ,hogy így alakult az egész és hogy ennyire elbasztam.Soha nem szerettem várni senkire,de most eldöntöttem,hogy várok .Várok,hátha újra egymásra találunk és hogy megbocsájt egyszer . Úgyhogy ettől a naptól kezdve nem csináltam a meló mellett semmit, csak vártam és  közben nem állt szándékomba más nőhöz érni ...

Viki szemszöge 
Pontosabban már 2 hét telt azóta,hogy itt tartózkodom Paul-nál .Azt mondta,hogy addig maradok ameddig csak akarok.Örültem azért,hogy ennyire mellém állt. Ami Harry-t illeti...keresett.Többször is,de nem voltam képes beszélni vele,pedig baromira hiányzott. Hogy eltereljem róla kicsit a gondolataimat ,besegítettem Paul-nak a cégnél .A melót eltekintve ,minden ugyan úgy ment ,mint ahogy Des cégénél,csak annyi különbséggel,hogy itt nem igazán jöttem ki jól a csapattal.Leginkább Paul-al voltam , bárhova is ment vagy valami . 
Tovább teltek a napok és a hetek.Közben májusból átléptünk júniusba , és végre lecserélhettem a kissé meleg ruhadarabokat valami vékonyabbra .Szüleimmel minden este beszéltem , persze a többiekkel is ,akikkel  videóhívásoztunk .Sokat meséltek és én is.Baromira hiányzott a társaság. Harry-t viszont egyszer sem láttam ,amikor beszéltem velük . Vajon már el is felejtett ? Kitudja. 
Lassan közelgett a szülinapom is ,amit aztán Paul-al ünnepeltem csak ,közben meg meséltünk egymásnak kicsit magunkról ,így többet megtudhattam róla . A többiek is küldtek Boldog szülinapot üzeneteket,anyuék felhívtak , csak egy személy nem írt .Harry . 

Péntek 
Megint teltek a napok és én még mindig itt voltam Paul-nál . Lassan átléptünk júliusba.
Ma reggel épp a nappaliban ültem és kávéztam ,amikor Paul bejött a bejárati ajtón , egy marék levéllel .
-Ez neked jött .-mondta ,miközben felém nyújtott egy kisebb borítékot ,amit elvettem tőle.Rajta csak a nevem áll és a cím . Kíváncsian kibontottam .Egy meghívó állt benne ,meg egy kis cetli .Előbb a cetlit olvastam el . Úristen, ez Eleanor-tól jött . 
                                      Kedves Viki ! 
Baromira hiányzol nekünk, még ha minden este beszélünk is . Viszont van egy hírem a számodra és remélem nem harapod majd le a fejem ,hogy így kell megtudnod . Remélem , ha elolvastad a meghívót , akkor azonnal felhívsz és igent mondasz . 
                                                              Puszillak.
Itt muszáj volt most már megnéznem a meghívott.Amikor megnéztem és elolvastam, könnyek szöktek a szemembe ,persze öröm könnyek . 
-Baj van ? -nézett rám aggódó tekintettel a nagybátyám . 
-Nem, nincsen .-töröltem meg a szemem . 
-Mi áll benne ?-érdeklődött kíváncsian .
-Louis eljegyezte Eleanort és jövő hónapban meg is lesz a lagzi ,amire hivatalos vagyok . -mondtam, és szerintem Paul látta rajtam,hogy mennyire őszintén örülök ennek a hírnek . Gyorsan elvettem a mobilom ,hisz alap hogy számíthat rám a nagy napon ,így gyorsan kimentem a teraszra  és hívtam is Eleanort . Azonnal felvette.
-Óriási igen !!-szóltam bele nagy örömmel ,mire felsikoltott .Muszáj volt felnevetnem .
-Úristen Vikiii! Annyira örülök neked !! -szólt bele vidáman és megkönnyebbülten .
-Mikor ?Hogyan ?Mesélj máár! -rivalltam rá vigyorogva ,mire bele kezdett a mesélésbe . Miután elmondta a tudnivalókat ,újból megkérdezte ,hogy akkor tényleg megyek -e ?
-Eleanor. Nyugi. Számíthatsz rám .-nyugtattam meg ,mire vagy 2-szer is megköszönte. 
-Amúgy Harry is ott lesz .Remélem nem baj .-mondta kissé félve a választól . Egy percre elgondolkoztam,hogy mi is lesz ha újra meglátom .Legszívesebben lemondtam volna ezt az egészet,de nem akartam a barátnőmet cserben hagyni . 5 perc néma csend után megszólaltam .
-Semmi baj . Amúgy van valakije ?-kérdeztem ,de egyből meg is bántam,hogy érdeklődtem felőle . 
-Ha hiszed ha nem , de nincs .Mióta elmentél,többször is keresett téged ,de hiába . Azt mondta,hogy addig vár ameddig csak kell és esze ágában sincs más nőhöz érni. Ezután csakis a melóra koncentrált ,és változott is ez idő alatt . Utánad akart menni,de nem hagytuk .Asszem ennyi.-mondta el egy szuszra . Sóhajtva válaszoltam .
-Jobb is így. Időre volt szükségem .
-Kibékültök ?
-Nem tudom .Baromira hiányzik,de most is fáj ,amit csinált .-mondtam egy sóhaj kíséretében . Ezután még kicsit beszéltünk,majd lassan elköszöntünk egymástól. 
-Akkor augusztusban találkozunk . -köszönt el ,mire viszonoztam a köszönést,majd letettük .
Ezután már görcsösen vártam az augusztust ,ami hamar el is jött... 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Onde histórias criam vida. Descubra agora