50 fejezet

423 12 0
                                    


Hétfő 
Reggel fura volt úgy ébredni,hogy Harry is ott van mellettem ,bár jó érzés volt és már hiányzott is .Gyorsan összekaptuk magunkat ,majd lementünk reggelizni anyuékhoz .Reggeli után autóba ülve ,a cég fele vettük az irányt. De rég nem jártam itt.
-Jössz ?-zökkentett ki a gondolataimból Harry,miközben bólintottam és  elindultunk az ajtó fele.Bemenve ,egyenesen a 4. emeletre mentünk,ahol a teremben már ott voltak a többiek is .Belépve köszöntünk nekik,mire Des kérdőn fordult felém .
-Hát te Viktória ?-döbbent le.Nem szóltam,hogy jövök ,mivel meglepetést akartam,ami úgy látszik sikerült is .
-Főnök .-biccentettem felé mosolyogva ,miközben Harry-vel leültünk. 
-Jó látni .-enyhült meg az arca .
-Magát is .-vigyorodtam el,mire felnevetett. 
-Remélem ,hogy maradsz ,mert elég kemény és veszélyes meló vár ma délután rátok .-kezdte rám nézve . 
-Maradok.-bólintottam . 
-Helyes .Akkor vissza is adnám a fegyvered.-mondta ,miközben felém nyújtotta a jól ismert tárgyat,amit elvéve megköszöntem. 
-Szállítani kell ? -kérdezte Louis érdeklődve elsőként .
-Igen,mivel én nem tudok menni .-folytatta Des ,mire mi bólintottunk .
-Kinek kell ?-szólalt meg Zayn is. 
-Jack-nek ,aki ugyebár elég messze van ,vagyis ha este fele elindultok ,akkor is hajnalba ha odaértek és az út is elég veszélyes lehet .Szóval jó lenne ,ha azelőtt vásárolnátok kaját meg innivalót az útra ,mert nem tanácsos a benzinkúton megállni és ha lehet ,akkor vezetés közben is váltsátok egymást ,de semmiképp ne álljatok meg hosszú időre ,mert bárki rátok támadhat .-vázolta fel a tudnivalókat Des ,mire mi némán bólintottunk .
-Miért pont este megyünk ?-kérdezte Jess ,mire választ is kapott.
-Azért,mert ilyenkor az út kevésbé forgalmas ,így egyrészt jobban is tudtok haladni . Most menjetek .5-kor itt találkozunk . -tapsolt kettőt ,mire mi felállva , elhagytuk a termet . 
Ezután utunk egy üzletbe vezetett ,ahol vásároltunk ezt azt,majd visszamentünk a közös házhoz és ebédeltünk.Utána kicsit lefeküdtünk,hogy éjjel ne legyünk annyira fáradtak . 
4 körül keltünk ,átöltöztünk ,majd elosztva a kaját és innivalót ,elvettük a fegyvereket ,telefont és a kocsikulcsokat,majd  háromnegyed 5 körül,a cég fele vettük az irányt,ahol Des az embereivel várt.
-Rendben .-kezdte ,miközben körbe álltuk ,majd folytatta . 
-Elől megy egy autóval 2 emberem ,utána mentek ti Liam-ékel .-nézett itt Harry-re ,mire én,Jess és Liam bólintottunk(Persze Harry autójával mentünk) . Des folytatta .
-Utána megy középen Louis,Eleanor és egy emberem a nagy teherautóval,utánuk Zayn-ék meg Niall-ék ,végül leghátul még 2 emberem .
Pontban 5-kor indultunk el .Kinézve az elsuhanó fákat néztem,miközben egy autópályán repesztettük .Néha éreztem Harry pillantását rajtam,mire Liam megszólalt. 
-Na jó ,én éhes vagyok .Valaki szenyát ?-kérdezte a kajás tasakba kutatva ,mire felnevettünk .
-Pont mint Niall .-mondta Jess még mindig nevetve ,mire mi is elvettünk egy egy szendvicset Jess el. 
Lassan este 11 volt ,mire megálltunk mind,hogy váltsuk a volánnál lévőket. Nálunk most én vezettem,hogy Harry is tudjon enni .Gyors csere után , újból elindultunk. 
Most már nem volt sok hátra az útból,mire a rádió megszólalt és Des egyik embere bele szólt,akik épp leghátul jöttek.Persze ezt mindenki hallhatta ,mivel össze voltak kapcsolva az adók.
-Gyerekek .Egy szürke Land Rover van a nyomunkba és nem szándékozik megelőzni minket .Kissé gyanús .Lépjetek a gázra .Vége.-mondta ,mire az előttem levő autó egyből gyorsított .Rátaposva én is a gázra ,mentünk már vagy 100-al .Szerencsére le kellett kanyarodnunk az útról ,amit elég ügyesen megoldottunk,így le is kopott az ismeretlen autó. Kint korom sötét volt ,csak az autók lámpái világítottak . Pontban éjjel 3 -ra érkeztünk meg egy nagy raktárhoz ,ahova le is parkoltunk .Jack azonnal kijött az épületből .
-Á sziasztok.Már vártalak .Tolassatok be .-köszöntött,majd utasította Louis-ékat,akik be is álltak a raktárba . Gyorsan kipakoltunk,aztán beszélgettünk kicsit Jack-el.
-Ide fele jövet követett egy szürke Land Rover.Tudsz róla valamit ?-kérdezte Harry Jack-től .
-Igen ,sejtem ki lehetett az .Egyik ellenségem .Csoda ,hogy nem voltak többen és hogy nem lőttek ki.-mondta lazán ,miközben átadta Harry-nek a pénzzel teli borítékot,mire mi elképedtünk .
-Ki is lőhettek volna ?-hülledezett Perrie ,mire barátunk bólintott . Na tessék .Az kellett volna nekünk .
Lassan hajnali 5 volt ,így elköszöntünk Jack-től,majd haza fele vettük az irányt .Ismét Harry vezetett ,miközben mi ettünk ,aztán Jess-el bealudtunk . 
Nem tudom,hogy hol járhattunk ,de megébredtünk ,mivel Harry és Liam káromkodott egyet .
-Mi történt ?-kérdeztük egyszerre barátnőmmel ,mire kipattant az álmosság is  a szemünkből.
-Az utolsó kocsit kiütötték .-hadarta Harry ,mire tövig nyomta a gázt . 
-Hogy micsoda ? -kérdeztem ,mire Liam gyorsan elmondta,hogy a leghátsó autónak neki ment ugyan az a Land Rover ,ami ide fele jövet követett és az autó felborult Des 2 emberével együtt ,majd lángra kapva felrobbant. Mikor ezt Liam elmondta,Jess-el tágra nyílt szemmel maradtunk. Ekkor Harry beleszólt a rádióba ,mivel még mindig követett az a titokzatos személy.
-Az autópálya után ismerős lesz a terep.Szóródjunk szét,úgy könnyebben lerázhatjuk.Vége .-utasította a többieket ,mire azok vissza jeleztek egy "oké"-val . 
200-al nyomtuk az autópályán .Ha valaki látott volna ,megmondta volna ,hogy ezek itt libasorba tiszta hülyék .Kis idő múlva a terv szerint haladva ,azonnal szétszéledtünk az ismerős terepre érve .Egy kicsit bolyongtunk ,mire sikerült lerázni az autót .Azonnal a cég fele mentünk ,ahol Des tűkön ülve várt.Lassan már délután 5 óra volt,mire megérkezve leparkoltunk, kipattantunk az autókból  és egyből fel,a 4- emeletre mentünk . 
-Mi a fene történt ?-csattant fel a főnök ,akinek időközben szóltunk,hogy mi a helyzet,mire Harry elmesélte a történteket ,majd átadta a borítékot.
-Mégis milyen ellensége lehetett Jack-nek ?-gondolkodott el.
-Nem tudom,de hogy őrült az is biztos .-hülledezett Jess . 
-Mindegy .Menjetek és pihenjetek  , én intézem a többit .-mondta,mire bólintottunk és visszamentünk a közös házhoz .
Beérve,azonnal megrohamoztuk a kávét,majd mindenki egy bögrével együtt , leült a nappaliba . 
-Ez azért durva volt .-szólalt meg Zayn .
-Nem is.-nézett rá szórakozottan Louis ,aki persze élvezi az ilyen akciókat .
-Na ne mondd haver.Nem a te seggedből lőttek ki egy autót .-forgatta a szemeit Zayn ,mire felnevettünk ,persze örültünk ,hogy ennyivel megúsztuk . 
-Itt maradsz ?-suttogta a fülembe Harry ,mire elgondolkodva  bólintottam . 
Ezután kicsit beszélgettünk,majd ettünk ,utána meg mindenki ment a szobájába ,mivel kicsit hullák voltunk .
-Jössz tusolni ?-kérdezte Harry ,mire rá emeltem a tekintetem .Elég rég volt ,amikor utoljára együtt fürödtünk .
-Ha  nem akarod nem muszáj .-szólalt meg ismét és láttam a szemeiben egy kis csalódottságot .Nagyon sóhajtva válaszoltam . 
-Megyek.-mondtam ,majd elvettem az alvós cuccom és egy tiszta fehérneműt ,majd bementem vele a fürdőbe . 
Tusolás után ágyba bújtunk . 
-Mindig is haragudni fogsz rám ?-kérdezte ,miközben a sötétben szembe fordult velem . 
-Nem haragszom Harry,csak fáj amit tettél,de a hibáid ellenére szeretlek .-válaszoltam ,mire megkönnyebbülten felsóhajtott. 
-Ígérem,hogy többé nem baszom el .-mondta ,majd megpuszilta a homlokom . Egy kis hallgatás után , muszáj volt feltennem azt a kérdést, amit az esküvő óta akarok .
-Amúgy tényleg komolyan gondoltad az esküvőt meg a gyereket és a közös házat ? 
-Teljesen komolyan .Te vagy az a nő ,akivel képes lennék mindezt véghez vinni és akivel nagyon is akarom .-mondta ,majd megcsókolt ,amit viszonoztam .
-Szeretlek.-szólaltam meg kissé megkönnyebbülve a csók után .
-Én is szeretlek.-válaszolt ő is,majd hozzábújva mellkasára hajtottam a fejem és beszívva jó mélyen az illatát ,elaludtam. 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora