Harry szemszöge:
Miután haza vittem Vikit , visszamentem a közös házhoz . A lányok eltűntek , csak a fiúkat találtam ott.
-Hát te főnök ? Hogy hogy ilyen hamar visszaértél ?- kérdezte meglepetten Liam . Megvontam a vállam , majd leültem mellé a kanapéra .
-Harry visszajött?- jött le az emeletről Niall érdeklődve , majd később a konyhából csatlakozott Zayn és Louis is .
-Mi a helyzet öreg ?- kérdezte Zayn .
-Semmi .- válaszoltam röviden .
-Persze! Mondd annak , aki nem ismer .- vágta rá Niall.
-Mi történt ?-kérdezte újból Zayn .Sóhajtottam egyet, majd idegesen a hajamba túrtam .
-Meg sem kaptam , de érzem , hogy elfogom veszíteni .- kezdtem bele .
-Csak nem szerelmes vagy főnök ?- kérdezte vigyorogva Liam .
-Tudjátok ti is , hogy befejeztem a szerelemmel kapcsolatos dolgokat . - itt rájuk pillantottam . Pontosan tudták mi történt régen Kendall-el. Vele volt az utolsó kapcsolatom, ami alatt ki is használt rendesen , bár dugni jó volt , akár csak a többi lány , akikkel még szórakoztam , mind egytől egyig egy éjszakás kalandok voltak .
-De Viki más , ezt még te mondtad volt .- szólt közbe Louis .
-Igen , az, de nem akarom megbántani . De épp megtettem .
-Haver ! Azt a csajt nehogy elhibázd .- tanácsolta Zayn . És legbelül igaza volt . Viki tényleg más volt mint a többi .
-Tudod mi a bajod Harry ? Félsz újra szerelmes lenni.- mondta Louis , mire felé pillantottam .
-Ez nem igaz .- nevettem fel idegesen . Vagy mégis ?
-Beszélj vele , mert tuti érez irántad valamit .- javasolta Niall. A többiek is bólogattak .
-Nem hiszem , hogy szóba állna most velem .
-Holnap este lesz a buli , ott tudsz beszélni vele . - mondta Liam . Igaza volt.
-Meglátjuk .De most haza megyek . Holnap beszélünk .Sziasztok .- mondtam és gyorsan elköszönve tőlük elhúztam . Egyedül akartam lenni .
Hazafele beültem egy bárba . Ki kellett tisztítanom a fejem .
-A szokásos ?-kérdezte a pultos srác, mire bólintottam . Elém rakott egy üveg Jack-et , amit 20 perc alatt elpusztítottam . Rég nem ittam és ez pont elég volt ahhoz , hogy kiüssön rendesen . Kicsit felejteni akartam , de mégis Viki arca lebegett előttem .
Elköszöntem a pultostól , majd visszamentem az autómhoz . Otthon leparkoltam , de mielőtt kiszálltam volna , kivettem a kesztyűtartóból egy kis csomag drogot . Rég nem nyúltam hozzá , de úgy éreztem , hogy most muszáj . Bevettem amennyi volt . Mikor kiszálltam az autóból , erős szédülés tört rám , és ebből tudtam , hogy keményen beálltam , főleg , hogy rég nem csináltam ilyen . Csendbe beosontam a házba , majd fel a szobámba . Amikor benyitottam , egy nem várt vendég fogadott ott .
-Kendall .- ejtettem ki nehézkesen a nevét . -Mit keresel itt ?
-Szia Harry . Tán nem is örülsz , hogy újra látsz ? Londonban jártam és gondoltam meglátogatlak .- jött közelebb hozzám , majd kezeit végigsimította a mellkasomon .
-Nincs miről beszélnünk .-mondtam , majd nehézkesen leültem az ágyra .
-Ugyan Harry . Jókat szexeltünk és már hiányoztál is .-jött újra közelebb hozzám , majd lenyomott az ágyba és lovagló ülésbe ült rajtam . Mit ne mondjak tetszett, és ezt ott lent is éreztem . De eléggé be voltam állva ahhoz, hogy leállítsam .
Kendall egyből lecsapott ajkaimra én meg hagytam , pedig tudtam , hogy ennek következménye lesz ...
Péntek
Harry szemszöge .
Reggel alig bírtam kinyitani a szemem , sőt azt hittem , hogy a fejem szétrobban . Kellett nekem drog . Miután feleszméltem , hogy ki is fekszik mellettem meztelenül , leesett a tegnap este . Rohadt élet ! Ezt nem kellett volna . Tegnap este lefeküdtem Kendall-el , amit nem szabadott volna . Idegesen a hajamba túrtam , majd kipattanva az ágyból felöltöztem .
-Kendall ! Ébredj és húzz el innen .- költöttem fel , kicsit sem udvariasan .
-Mi bajod van Styles.Talán nem tetszett a tegnap este ? Pedig nagyon is élvezted .- mondta gúnnyal a hangjában , miközben öltözni kezdett.
-Húzz el innen , most azonnal .- utasítottam .
-Jól van már .- ripakodott rám .
Kis idő múlva eltűnt . Még az autóját sem vettem észre az este . Na szép . Ügyes vagy Harry . Apa már nem volt itthon , anyu pedig hagyott egy üzenetet , hogy vásárolni van . Felmentem a szobámba , majd rendbe szedtem magam . A fürdőben lévő tükörbe megpillantottam egy kisebb lila foltot a nyakamon . Bassza meg . Ez hiányzott . Idegesen a telefonomhoz kaptam , mert épp Louis hívott.
-Haver , mondd , hogy Kendall nem aludt ott az este .- kezdett bele mindenféle köszönés nélkül .
-Honnan tudsz róla ? -lepődtem meg .
-Apád mondta , hogy később jössz be melózni , mert ott van . Nahát ez egyre jobb . Gondoltam magamba
-Ha bejöttél akkor beszélünk .- mondta erélyesen , majd kinyomta a telefont .
Na ezért kapok egy nagy adag lebaszást az tuti .
Az órára pillantottam és már 10 óra volt . Késésben voltam , így beülve az autómba , tövig nyomtam a gázt .
Ahogy beléptem az épületbe , Louis azonnal letámadott.
-Harry Styles ! Neked elment a józan eszed ?
-Neki nem is volt .-intette le Liam .
-Fiúk megmagyarázom .- kezdtem el mentegetőzni.
-Arra semmi szükség főnök . A nyakadon lévő lila folt mindent elárul.- mondta Niall.
-De megnyugodhatsz .-folytatta Zayn . Lenyomoztuk a számát és már nem tartózkodik Londonban . Felhívtuk , hogy hagyjon békén téged , mert velünk gyűlik meg a baja .Szerintem vette az adást , mert kinyomta és utána el is húzott innen .- fejezte be Zayn .Hálásan pillantottam rájuk .
-De majd találd ki , hogy mit mondasz Vikinek .Nem tud róla szerencsére , de a nyakadon levő foltot hamar észre veszi .De ma nem jön be , állítólag rosszul érzi magát , de az esti bulira talán benéz - mondta Niall , majd leesett nekem is , hogy ebből egykönnyen nem magyarázom ki magam .
-Ja , és még egy kérdés .- fordult vissza Louis , mielőtt felment volna az ebédlőbe.-Miért nyúltál droghoz?
-Szükségem volt rá .- mondtam szűkszavúan .
-Azt mondtad , hogy felhagysz vele .- mondta Zayn .
-Úgy is volt , csak nagyon kellett az este .
Louis némán bólintott , majd szétszéledtünk . Én mentem edzeni , mivel valamivel le kellett vezetnem a feszültséget .
ESTÁS LEYENDO
♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴
Novela JuvenilSziasztok ! Aki olvasta már egyszer , az olvassa újra , mert átírtam kicsit és kijavítottam helyenként . Legelső történetem , szóval építő kritikákat szívesen elfogadok . Ha tetszik , szavazz . Előre is köszönöm . ♥