60 fejezet

348 11 0
                                    


Vasárnap 
A mai napot szó szerint ellustálkodtuk ,bár a nagy havazás és a hideg  miatt nem is volt kedvünk kimozdulni. Reggel szokásosan megreggeliztünk ,kávéztunk ,majd a nappaliban heverésztünk egészen ebédig ,majd miután ettünk ,mindenki elvonult a kis kuckójába és aludtunk egyet . 
Társaságunk délután 5-kor ébredt . Kicsit összekaptam magam és átugrottam anyuékhoz ,ahonnan este 8-kor jöttem el ,majd a többiekkel vacsiztunk és dőltünk ki ismét. Említettem már ,hogy imádunk mindannyian aludni ? Szerintem igen .:)) 

Hétfő
Hát hogy is mondjam ?! Ma reggel sikerült szerencsésen elaludnunk mindannyian .Nem tudom ,hogy hogyan hoztuk össze ,de Des 10 órakor az ajtón dörömbölt . Harry persze a zajra egyből felpattant ,majd lesietett az emeletről ,hogy ajtót nyisson .Persze akkor eset le neki ,hogy elaludtunk ,amikor az apjával találta szembe magát .
-Mókusok ki a házból !-ordított fel az emeletre a főnökünk ,mire mi kipattanva az ágyból ,katona sorrendben sorakoztunk a nappaliban . 
-Ma milyen nap van ? -kérdezte tőlünk kicsit idegesen ,de tudtuk ,hogy nem haragszik ránk ,csak szívat .
-Hétfő uram!-szólalt meg előre Niall.Ezt persze kicsit viccesnek találtuk és majdnem elröhögtük magunkat ,de próbáltunk komolyak maradni azért. 
-És hol szoktatok lenni 8 órakor ?-folytatta Des a vallatást .
-A cégnél .-válaszolt Zayn .
-És most hol vagytok és miért?-jött az újabb kérdés ,mire Liam is megszólalt. 
-Itthon és azért,mert elaludtunk.
-Irány öltözni akkor .Fél 11-re érjetek be .-adta ki a parancsot a főnökünk,majd nevetve megrázta a fejét ,majd távozott .Mi persze szakadtunk a röhögéstől.  
-Melyik idióta nem kapcsolt ébresztő?-kérdezte nevetve Harry .
-Én azt hittem ,hogy lesz legalább vasárnap 2 .-rántott egyet a vállán Eleanor ,mire  ismét  felnevettünk ,ezután meg gyorsan szaladtunk elkészülni .10 perc alatt elkészültünk és autókba ülve , pontban fél 11-kor a cég előtt parkoltunk . Kissé dideregve léptünk be az épületbe ,mivel az időjárás még mindig kegyetlenül hideg volt.
-Na végre.Csüccs .-köszöntött minket ismét Des ,mire mi leültünk a szokásos helyünkre a nagyterembe . 
-Ma mit csinálunk ? -érdeklődött Harry az apjától ,aki rögtön válaszolt is a kérdésre . 
-Ma megismeritek a másik új szállítót.Elmondok pár infót róla . Nos ,a neve Gregor ,30 éves ,tipikus rossz fiús kinézete van ,de majd meglátjátok .Eléggé veszélyes fickó,többször is elkapták a rendőrök ,de mégis valahogy sikerült megszöknie ,így még mindig működik a cége . Ember ölésben is eléggé jártas ,szóval nem ajánlom ,hogy valamelyik beszóljon neki,mert az is lehet ,hogy golyót kap a fejébe .Asszem röviden ennyi .-vázolta  fel a tudnivalókat .
Mi némán bólintottunk ,majd oszoltunk az ebédlő fele ,mivel reggelre nem is ettünk semmit ,Gregor pedig csak 2 óra fele jött volna . 
Hamar elütöttük az időt és már fél 2 is volt .Persze a találka a szokásos raktárnál volt ,mivel egy kisebb árut is szállítottak ,így összekapva magunkat a raktár fele vettük az irányt . 
Pontban 2-kor érkeztünk meg .Leparkoltunk ,majd be mentünk a helyiségbe ,ahol cseppet sem volt melegebb .Ekkor egy kisebb teherautót pillantottunk meg ,ami pár perc múlva már a raktárban parkolt +2 terepjáró is .
-Üdvözöllek Des .-köszöntötte a főnökünket egy szokásosan tetovált,kigyúrt ,közepes magasságú , kék szemű és barna hajú ,viszonylag jó képű , enyhén borostás férfi . Igen.Tipikus rossz fiú. 
-Szervusz Greg .Örülök ,hogy idetaláltál .-fogott kezet Des a vendégünkkel ,majd folytatta ,miközben a többi ismeretlen kipakolt . 
-Ők itt a legjobb embereim .-mutatott felénk,mire az új személy alaposan szemügyre vett minket .Rajtam elidőzött kicsit a tekintete ,amit Harry észre is vett ,majd megfogta a kezem és az ujjait az enyéimre kulcsolta .Gregor gondolom vette az adást,mert elkapta a tekintetét rólunk ,majd elvette a kis boritékot Des-től ,aki időközben átnyújtotta azt neki . 
Ezután félre vonulva beszéltek még négyszemközt ,majd odaintve hozzánk beült a teherautóba és kihajtott az épületből ,az emberei meg követték őt . Hát hogy is mondjam ,nem valami barátságos teremtés . 
-Na akkor ez ennyi lett volna .-csapta össze a tenyerét ,mire mi bólintottunk ,majd beszállva az autókba visszamentünk a céghez ,ahol kicsit edzettünk még . 
Délután 6-kor estünk be a közösház küszöbén ,majd gyorsan mindenki vonult zuhanyozni .Ezután a nappaliba letelepedtünk egy egy bögre kávéval ,és lelkileg készültünk a holnap szállításra Fredericonak .
Kis beszélgetés után eljött a vacsora idő ,így a csajokkal szokás szerint összedobtunk valamit ,majd evés után mindenki vonult a szobájába . Harry-vel kicsit még majomkodtuk egymással ,ezalatt párnacsatát értek ,mivel nem voltunk álmosak ,majd végül annyira lefárasztottuk egymást,hogy fél 12-kor elaludtunk. 

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now