29 fejezet

498 15 0
                                    

Csütörtök 
Reggel egyedül ébredtem az ágyban.Harry biztos lent volt már a konyhába  . Rápillantottam az órára,ami 8-at mutatott . A fürdőben gyorsan összekaptam magam ,majd felvettem egy szürke futót ,meg egy fekete ujjatlan blúzt ,majd elvéve a telefonom , lementem a konyhába . Harry épp reggelit csinált Jess és Perrie társaságában . Eleanor és Louis kivételéve mindenki lent volt már. 
-Jó reggelt .-köszöntem a társaságnak.
-Jó reggelt .-köszöntek vissza .
-Szia kicsim .-köszöntött Harry is egy csókkal. Eközben lejöttek Louis-ék is ,így reggelizhettünk . 
-Főnök ma lesz valami program ?-kérdezte Zayn Harrytől.
-Apám nem mondott semmit ,szóval ma lazulunk .-vonta meg a vállát. 
-Nekem van egy ötletem .-szólalt meg Liam ,miközben lenyelt egy falatot a reggeliből .
-Éspedig ? -fürkészte Jess a barátját ,mire az válaszolt.
-Este mehetnénk bulizni .Rég nem voltunk.Emlékeztek ? 
-Igazad vagy .Utoljára akkor voltunk ,amikor megismertük Vikit és Jesst.-mondta Louis is .
Így hát reggeli után eldöntöttük ,hogy ma este bulizni megyünk . 
A nap hátralévő részében tényleg csak lazultunk ,mivel Des végül azt mondta ,hogy nem kell ma melózni . A lányokkal úgy döntöttünk ,hogy mégis bemegyünk a cégnél lévő edzőterembe ,amíg a fiúk itthon elvoltak . 12-re vissza is értünk ,így jöhetett az ebéd . Azután a nappaliban ülve kávéztunk és csekkoltuk a közösségi oldalakat . 3 óra volt ,így mindenki ment és kialudta magát ,hogy este ne szédelegjünk,hanem érezzük jól magunkat . 
Este 7-kor keltünk fel , így lassan mindenki kezdett készülődni  . Miután Harry is letusolt , én következtem . Utána megszárítottam a hajam , kivasaltam és egy kis sminket is raktam fel . Kilépve a fürdőből , Harry  épp öltöződni kezdett . Odasétáltam a szekrényemhez ,de nem igazán tudtam ,hogy mit vegyek fel . 
-Harry!Segíts .-nyafogtam ,mert nem tudtam ,hogy a piros pántos csipkés szűk ruhámat vegyem , vagy esetleg egy farmer szoknyát és hozzá valamilyen blúzt . 
-Mondjad baba .-jött oda hozzám és megölelt .
-Melyiket vegyem fel ? -tartottam fel a kezeim ,amiben az említett ruhadarabokat fogtam . 
-A piros csipkést ne . Nem akarom ,hogy valaki rád másszon .Te csakis az enyém vagy .-mondta durcásan ,de közben annyira édes volt . Odahajoltam hozzá , és hosszasan megcsókoltam .
-Hallod ,ha így folytatjuk nem megyünk bulizni.-húzta perverz vigyorra a száját.
-Bolond .-csaptam rá a mellkasára , majd én is öltözni kezdtem . 
Végül a farmer szoknya maradt , egy kissé mély dekoltázsú fekete hosszú ujjú blúzzal .Szettem kiegészítettem egy fekete magassarkúval és a fekete bőrdzsekimmel ,amibe bele raktam a telefonom , a pénzt és zsepit . Elégedetten néztem a tükörbe ,mire Harry megköszörülte a torkát . Ő egy fekete farmert választott egy fehér inggel . 
-Gyönyörű vagy .-jött közelebb hozzám ,majd adott a homlokomra egy puszit ,mire elmosolyodtam . Kézen fogva lementünk a társasághoz ,akik már csak ránk vártak . A csajok is kitettek magukért. Már 9 óra volt , így azután eloszolva ,beszálltunk ki a Harry ,ki a Louis autójába . Menet közbe döntöttük el ,hogy hova menjünk .Fél órás út után megérkeztünk egy klub helyiséghez .Kiszállva az autókból ,befele vettük az irányt . Elég jó buli volt bent . Kis idő és ivás után eléggé felszabadultunk . A csajokkal épp a táncparket közepén voltunk,amikor hátulról valaki megfogta a fenekem .Azt hittem Harry ,így megfordultam,de egy idegen vigyorgott rám . 
-Szia cica . Van gazdád ? -kérdezte ,miközben éreztem a  tömény alkoholt rajta .Válaszoltam volna,de egy hang megelőzött.
-Igen van .-mondta Harry,miközben odalépett hozzánk . 
-Akkor nyomhassuk hármasban is .-vigyorgott tovább az idegen .Ekkor Harry behúzott neki . Na tessék . Az kis barátunk azonnal padlót fogott . Nagy nehezen felállt ,majd ellődörgött mellettünk ,az orrát törölgetve ,amiből folyt a vér. 
-Harry nem kellett volna ennyire felpofozd .-szólaltam meg.
-De rád akart mászni .-mondta idegesen,miközben  a hajába túrt .
-Hé , nyugi ,most már leszállt rólam.-mondtam ,majd megcsókoltam hosszasan . Viszonozta ,így ezután már nyugodtabb volt . Ezután ittunk még egy kicsit és buliztunk még .A csapatunk egy kis kört alkotott ,és úgy táncikáltunk , közben meg figyeltem Harry-t ,hogy nem-e pofoz valakit közben . De nem . Lassan már a fiúk annyira voltak, kivéve Louist ,hogy ideje volt indulni . Kb. éjjel 4 óra lehetett,amikor a társaságunk kilézengett az autókhoz . Louis nem ivott sokat , szóval ő tudott vezetni . Viszont ,amikor Harry autójához értünk , nem volt sehol ,pedig nekem azt mondta ,hogy kint meg vár , mert nem volt jól ,így kellett a friss levegő . Hívtam ,de nem vette fel . 
-Hé Viki .Hol van Styles?-kérdezte Zayn .
-Gőzöm sincs .-mondtam tanácstalanul és kezdtem kissé aggódni. 
-Megnézem bent .-ajánlotta fel Liam ,mire bólintottam . 
-Hagyd csak .Megvan .-mondta Perrie,mire Liam megállt.  Perrie két autóval arrébb mutatott .Harry volt az ,aki alig tudott állni , és egy szőke csaj .Kinézetre azt mondanám,hogy ribanc . Néztük ,ahogy a csaj rámászik Harry-re aki eltolta magától.Büszke vagyok rá . Épp indultam feléjük ,amikor a csaj egy újabb próbálkozásból , megcsókolta a barátom .Viszont ez nem tartott sokáig,mert a szőkeséget a hajától fogva húztam hátra.
-Viki ,megmagyarázom .Ő húzott ide és semmi sem történt .-kezdett magyarázkodni Harry ,de hittem neki ,hisz mind láttuk,hogy nem történt semmi .Némán bólintottam ,majd a szőkeség fele fordultam,akinek időközben elengedtem a haját . 
-Pattanj le a pasimról .Foglalt .-mondtam neki szemrebbenés nélkül .A csaj nem mondott semmit ,csak hamar elhúzta a csíkot .Ennyire ijesztő volnék?  Ekkor odaléptem Harry-hez és megcsókoltam . 
-Szeretlek .-mondtam elválva tőle .
-Én is szeretlek .-válaszolta,miközben a homlokát az enyémnek támasztotta .Csillogtak zöld íriszei és kissé piaszagot árasztott . 
-Sosem csalnálak meg .-mondta mélyen a szemembe nézve .
-Igen tudom és láttam is .-húztam mosolyra a szám ,mire az alkohol hatására idétlenül elvigyorodott ,de még így is édes volt . 
-Gerlepár , indulhatunk ?-kiáltott Niall ,mire segítettem Harry-nek és az autók fele mentünk .Így nem vezethetett ,ezért aki még  nem ivott sokat , az Eleanor volt ,így ő vitt minket Harry autójával . Mikor haza értünk ,átöltözünk ,lemostam a sminkem , majd azonnal bedőltünk az ágyba. Viszont azt nem sejtettük,hogy mi vár ránk holnap....

♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang