31 fejezet(+18)

647 16 0
                                    

Szombat 
Reggel 9-kor mindenki szokásosan ébredt . Összekaptuk magunkat és a nappaliban kávéztunk .
-Ma mit csinálunk ? -kérdezte Louis Harry-től ,aki épp ásított egyet mellettem . 
-Apámnak írtam,de azt mondta ma nem kell bemenjünk . Szállít ,majd hozza az ígért pénzt . 
Ezután egyet filmeztünk ,majd ebédeltünk. Des is meghozta a pénzt ,amit el is osztottunk .Elég szép kis összeget kaptunk fejenként. Megérte .
Utána Zayn fejéből kipattan az az ötlet,hogy ők pasis napot tartanak . Mi lányok rábólintottunk , és mi is megszerveztük a csajos napunkat . Mindenkinek kell ilyen néha . 
3 óra lehetett ,mire a csajokkal leléptünk egy állatkertbe ,míg a fiúk elfoglalták magukat . Beérve az állatkertbe ,eldöntöttük ,hogy igen is megnézünk minden állatot . 
-Kell szóljak Louis-nak ,hogy kell nekem egy csimpánz .-szólalt meg Eleanor . 
-Minek az neked ? Louis nem elég majom ?-kérdezte Perrie viccelődve,mire mind a 4-en felnevettünk . Megnéztünk minden állatot ,közben fényképeztünk is és lassan már fél 7 volt ,így elindultunk haza . 
Mikor beléptünk az ajtón , a fiúk épp énekeltek,mire csatlakoztunk hozzájuk .Harry a szemembe nézve énekelte a You&I című számuk refrénjét , és amikor befejezte , megcsókolt , amit viszonoztam . Utána anyu hívott ,hogy lépjünk át hozzájuk Harry-vel . Ami azt illeti , rég nem találkoztunk,mert amikor lett volna lehetőség vagy én , vagy ők dolgoztak . 
7-kor mentünk és fél 9-kor jöttünk . Utána vacsiztunk ,majd mindenki bedőlt az ágyba . 

Vasárnap
Ma van Jess , Niall és Eleanor szülinapja . Érdekes mi ? 
Reggel 10-kor keltünk. A szülinaposok javában aludtak ,így gyorsan Perrie-vel összeszedtük magunkat , és elmentünk tortát venni ,amíg a többiek ébredeztek . 
Amikor megvoltunk , felhívtam Harry-t ,hogy mi a helyzet .
-Szia kicsim .Merre vagytok ?-szólt bele ,mire válaszoltam .
-Sziaa .Tortát veszünk a szülinaposoknak .
-Áá tényleg .Amúgy Liam-el beszéltük mi is ,hogy kellene egy buli és ott majd odaadjuk az ajándékokat is .-mondta .
-Ez jó ötlet. 10 perc és ott vagyunk , addig tartsátok őket az emeleten ,hogy tudjuk a tortát lerakni a nappaliban .
-Rendben .-mondta ,majd elköszönve egymástól,kinyomtuk . 
Mikor megérkeztünk ,kiszállva a kocsiból kivettük a csomagtartóból a tortát , és gyorsan mentünk is be ,mivel már ősz fele járt az idő , és elég hűvös volt . A nappaliban lecuccoltunk , körbeálltuk a kis asztalt,majd Zayn szólt,hogy lejöhetnek . Mikor leértek ,azonnal kezdtük énekelni a Boldog szülinapot című számot ,mire mindhárman meghatódtak ,majd a dal végén szerre megöleltek . 
-Úristen srácok , köszönjük .-mondta egyszerre Eleanor és Jess,mire Niall is megszólalt . 
-Köszönjük szépen tényleg . De most már ehetünk ? -érdeklődött ,mire mind felnevettünk . Perrie-vel hoztunk tányérokat ,kést , és kanalat ,majd a szülinaposok vágtak mindenkinek egy egy szeletet  .Torta evés után pedig még beszélgettünk kicsit ,majd mindenki ment ajándékot venni .Persze nem szóltunk ,hogy buli lesz . Az meglepetés . 
Ajándék vásárlás közben én vettem  Eleanor-nak egy parfümöt ,mivel imádja azokat , Jess-nek egy blúzt ,amire a legjobb közös képünket nyomtattattam , meg egy napszemüveget ,mivel ő az övét eltörte a napokban , és Niall-nek vettem egy cuki bögrét és csokit . Ajándék vásárlás után a cég fele vettük az irányt , és a hátánál lévő kis raktárépületet feldíszítettük kicsit , leraktuk az ajándékokat , raktunk be harapnivalót meg piát , amit Liam és Zayn vett ,aztán bezárva az ajtót , visszamentünk a házhoz . Lassan már este 7 volt . Épp a nappaliban ültünk ,amikor Louis megszólalt .
-Na szülinaposok ! Öltözzetek fel szépen ,van még egy meglepetés . 
-Még egy ?-csillant fel a szemük.
-Biza .Úgyhogy mindenki mars készülődni. -kacsintott Liam .
Gyorsan letusoltam ,hajamat kivasaltam,felraktam egy leheletnyi sminket ,majd felvettem egy farmer szoknyát egy sötétkék hosszú ujjú blúzzal+fekete bőrdzseki . Szettemet kiegészítettem egy vastag, magas sarkú bokacsizmával ,mivel már hidegebb volt,hisz ősz van és fázós a lábam .Elégedetten pillantottam a tükörbe . Ekkor Harry hátulról átölelt . Rajta egy kék farmer volt egy fehér inggel meg a barna bakancsával kiegészítve . 
-Gyönyörű vagy .-suttogta a fülembe ,mire kirázott a hideg . Szembefordulva vele ,azonnal megcsókoltam ,amit viszonzott . Kezét lejjebb csúsztatta a fenekemre ,amibe aztán  bele markolt.Jól eső sóhaj hagyta el a szám .
- Az enyém vagy .-mosolygott rám édesen ,miközben magához húzva megölelt .
-Tiéd .-mosolyogtam fel rá ,mire adott az orromra egy puszit . 
-Hé gerlepár ! Jöttök ? -nyitott be az ajtón Perrie ,mire felkuncogtunk , és elindultunk . 
Az én, és a Louis autójával mentünk . Az út közben elkötötték a fiúk a szülinaposok szemét ,így mikor odaértünk sem tudták , hogy hol vagyunk . Mikor beértünk a raktárépületbe,Harry felkapcsolta a villanyt , Liam , Louis és Perrie levették róluk a kendőket ,mire egyszerre elordítottuk magunkat ,hogy boldog szülinapot . Nagyon meglepődtek ,minek következtében jött a nagyölelés .Utána jött az ajándékozás , aminek szintén nagyon örültek ,ezt követte pedig a hatalmas buli . Ismét jól szórakoztunk ,akár csak az én szülinapomkor. Lassan éjjel  3 óra lehetett ,de mi még mindig talpon voltunk .Egyszerűen mind imádtunk bulizni . Épp Jess-el koccintottunk ismét ,miközben megéreztem magamon Harry tekintetét . Gyorsan kiürítettem a shot tartalmát ( igen , vodka :)) ) ,majd odasétáltam Harry-hez,aki a falnak támaszkodva megnyalta az alsó ajkát .Szemei csillogtak az alkoholtól. Odaérve hozzá ,azonnal megcsókoltam,amit viszonzott . Egy  pörgős latin(spanyol) szám következett ,minek hatására elkezdtem mozgatni a csípőm ,aztán a fenekem . Mindig is azt mondták ,hogy jó vagyok a táncban ,amit bulik alkalmával mindig is kihasználtam. Ez sem volt másképp .Megfordultam , majd Harry ágyékához nyomtam a fenekem ,közben  ritmusa mozgattam azt . Eléggé felhúzhattam ,mert kezdtem érezni kemény férfiasságát . 
-Szívesen megnézném milyen színű a fehérneműd .-suttogta a fülembe,mire felkuncogtam .
-Lépjünk le .-mondtam,mire perverz mosolyra húzta a száját ,sőt a szemei jobban felcsillantak . Összekulcsoltuk a kezünket,majd otthagyva a társaságot ,bementünk a cég épületébe,mivel volt Harry-nél kulcs , és felmentünk egyik szobába . Bezárva az ajtót azonnal nekem esett. Gyorsan megszabadultunk a cipőktől ,majd az ágyra fektetett . Csókokkal hintette be a nyakam ,majd egy kis helyen meg is szívta . Kezei a szoknyám alá vándoroltak ,mire megéreztem ujjait nőiességemnél . 
-Imádom,hogy miattam vagy nedves .-mondta,miközben beharaptam az alsó ajkam . Megszabadítottam az ingétől ,mire ő is lekapta a szoknyám és a felsőm. Közben csókolóztunk , és hol én , hol pedig ő szívta a nyakam . Ezután róla is lekerült a nadrág ,így már csak boxerben volt , én meg fehérneműben . Levettem a melltartóm ,mire a melleimet kezdte markolászni . Sóhajok hagyták el a szám ,mikre megszólalt .
-Nem bírom .Akarlak . -mondta, miközben megharapta  a nyakam . Felnyögtem . Gyorsan elővett egy óvszert ,majd boxerétől megszabadulva ,felhúzta magára . Megszabadított az alsóneműmtől is .Én akartam felül lenni ,így lovagló ülésben lassan ráereszkedtem . Mikor megéreztem ,azonnal mindketten felnyögtünk . Belemarkolt a fenekembe ,miközben megcsókoltam és lassan elkezdtem mozogni rajta . Szaporán kezdtük venni a levegőt és sóhajok meg nyögések hagyták el a szánkat .Kis idő múlva fordított a helyzetünkön ,így már ő volt felül . Pár percre rá , én egy sikollyal , ő meg egy hangos nyögéssel jeleztük ,hogy felértünk a csúcsra . 
-Isteni vagy .-mondta ,miközben lemászott rólam és az óvszert eldobta . Utána befeküdt mellém és közelebb húzva magához ,megcsókolt . 
-Jöhet egy következő menet? -kérdeztem vigyorogva  felnézve rá ,mire kissé meglepődött ,hisz soha nem volt második menet. Tudtam ,hogy tetszeni fog neki ,hisz azonnal perverz mosoly terült el az arcán . Kb 10 percet pihentünk ,aztán jött a második menet ,amiben kipróbáltunk 2 új pózt is .Utána már hullák voltunk visszamenni a többiekhez ,így félig felöltözve , elnyomott az álom.Fél álomba még hallottam pár sikolyt ,gondolom a többiek is kihasználták az alkalmat . 
 


♡Veszélyes♡ ―𝘏𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘦𝘴Where stories live. Discover now