P.o.v. Charlotte
Ik word wakker met hoofdpijn, misschien was het een wijntje te veel gisteren. Ik strek me even uit en kijk om me heen. Jess ligt nog vredig te slapen op de bank. Ik pak mijn telefoon erbij.Quinn: Goedemorgen Charlotte 😊
Ik: Goedemorgen Quinn 😊
Quinn: Heb je een beetje lekker geslapen? Wat zijn je plannen voor vandaag?
Ik: Ik ga met vriendinnen nog wat doen denk ik en ga in de loop van de middag naar huis.
Quinn: Oh leuk, veel plezier!
Ik: Dankjewel, ga jij nog iets doen?
Quinn: Straks komt een vriend eten.
Ik: Veel plezier xJess staat op en loopt vermoeid naar de badkamer. Even later komt hij terug. 'Hey Lotje.', zegt hij met zijn schorre ochtendstem en een knipoog. 'Hai.', zeg ik ook nog een beetje vermoeid. Waarom staat Jess alleen in zijn boxer? En waarom blijf ik kijken? 'Kun je het zien?', vraagt hij na een tijdje met een lach. Ik kijk snel weg. 'Blijf maar lekker liggen, ik ga douchen.', zegt Jess met een lach en hij loopt de badkamer in.
Er klopt iemand op de deur. 'Ja.', zeg ik. Madison doet de deur zachtjes open en kijkt rond. 'Hij is douchen.', zeg ik en ik ga rechtop in kleermakerszit zitten. 'Oké dan.', zegt ze met een glimlach en ze stapt bij me in bed. 'Wacht hebben jullie hier samen geslapen?', vraagt ze langzaam. 'Nee hij lag op de bank.', zeg ik. 'Oh oké dan is het goed.', zegt ze met een zucht. 'Wat doe je hier eigenlijk? Je vriend bleef toch slapen?', vraag ik. 'Ja, hij is in de douche.', zegt ze. Ik knik. 'Dus zullen we Sophie nog vragen om wat te doen voor je gaat?', stelt Madison voor. 'Ja leuk, dat had ik ook al gedacht.', zeg ik blij. Madison pakt haar telefoon erbij en appt Sophie al.
Jess komt de badkamer uit met alleen een handdoek om zijn middel. Ik hap naar adem. Wauw. Jess knipoogt naar me. 'Jess doe iets aan!', zegt Madison. 'Als jij van mijn bed af gaat.', zegt hij. 'Charlotte zeg er iets van!', zegt Madison. Ik lach. 'Ik blijf gewoon lekker liggen in dit heerlijke bed, zoek het samen maar uit.', zeg ik en ik laat me achterover weer op bed vallen. Jess lacht. 'Slaapt het nog fijn, ja?', vraagt Jess. 'Heerlijk, ik neem hem mee naar huis.', zeg ik met een zucht. 'Ja Madison ga eraf, jij mag hem in ieder geval niet hebben.', zegt Jess. 'Ik wil hem niet hebben, ik wil niet weten wat hierop is gebeurd.', zegt Madison. 'Veel en bij de minstens de helft was Charlotte aanwezig.', zegt Jess met een grijns. Ik doe het deken over mijn gezicht. 'Charlotte!', gilt Madison. Ik hoor Jess lachen. 'Madison als jij weg gaat kan ik me aankleden.', zegt hij. Even later hoor ik de deur dichtvallen.
'Het is veilig hoor, ze is weg.', zegt Jess en ik haal het deken van mijn gezicht. 'De helft?', vraag ik spottend aan Jess. 'Minstens de helft.', zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. 'Je reputatie deed toch anders voorkomen.', zeg ik. 'Dat komt omdat ik altijd bij de ander afspreek.', zegt Jess met een knipoog. 'Omdat?', vraag ik. 'Omdat je dan zelf weg kan gaan wanneer je wil.', zegt hij simpel. 'Maar ik mocht wel hier komen.', zeg ik. 'Ja jij wel.', zegt hij met een knipoog en hij pakt zijn kleren.
'Wat gaan we doen vandaag?', vraagt Jess vanuit de badkamer. 'Ik ga wat doen met Madison en Sophie, jij?', vraag ik. Het blijft even stil. 'Uhh... ik ga wel naar Samuel dan.', zegt hij. 'Hoe laat wil je weer naar huis gaan?', vraag ik. 'Zullen we rond een uur of vijf naar huis gaan?', stelt hij voor als hij aangekleed de kamer in komt. 'Ja is goed.', zeg ik.
Eenmaal aangekleed en klaargemaakt zit ik inmiddels aan tafel te lunchen met Madison en Sophie. 'Dus ik hoorde dat jij weer in Jess' bed lag.', zegt Sophie en ze kijkt me aan. 'Wat is daar gebeurd?', vraagt ze erachteraan. 'Heel veel, bij minstens de helft was Charlotte.', zegt Madison. 'Vannacht is er niks gebeurd.', zeg ik met een lach en Sophie begint ook te lachen.
'Dus jij en Quint?', vraagt Sophie. 'Quinn.', verbeter ik haar. 'Laat een foto zien.', zegt Madison. Ik knik en pak mijn telefoon erbij om zijn Instagram te laten zien. 'Niks liken!', zeg in streng. 'Oeh hij is knap!', zegt Sophie als ze door zijn pagina scrolt. 'Skip Jess, ga voor hem.', zegt Madison streng. 'Ik doe mijn best.', lach ik. 'Maar we doen het rustig aan en kijken waar het schip strandt.', leg ik uit. 'Verstandig.', zegt Sophie.
JE LEEST
Love the badboy
RomanceAls Charlotte verhuist, komt ze al snel de badboy Jess tegen. Jess krijgt altijd alles wat hij wil, inclusief meisjes. Charlotte is alleen niet zo gediend van zijn spelletjes en geeft dan ook niet zo snel toe. 'Hey schatje.', zegt Jess naast me. 'No...