P.o.v. Charlotte
Aangezien mijn plannen met Quinn zijn gecanceld, kan ik best met Jess naar het terras voor één drankje.
Één drankje.
Één drankje werden twee drankjes, twee werden er drie en drie werden er vier. Wat er toe leidt dat ik inmiddels aardig aangeschoten ben.
'Weet je nog op de middelbare school, toen je net verhuisd was?', begint Jess. Ik lach. 'Dat is wel even geleden, Jess.' 'Ja oké... maar...' 'Maar wat?', vraag ik lachend. '...maar... je bent nog steeds hetzelfde meisje als toen.', zegt hij kalm. 'Meisje?', lach ik. 'Ja, meisje.', zegt hij. Ik kijk hem vragend aan, ik begrijp niet helemaal wat hij bedoelt. 'Hetzelfde meisje als waar ik verliefd op werd.', zegt hij. 'Uhh...', stamel ik. Is Jess nog steeds verliefd? 'Wat ik wil zeggen is dat je niet veel bent veranderd en ik blij ben dat we weer tijd door brengen samen.', zegt Jess als hij zichzelf herpakt. 'Jij bent wel wat veranderd.', zeg ik. Hij lacht. 'Hoe dat zo?' 'Je bent wat volwassener geworden.', zeg ik. Weer lacht hij. 'Klopt, wel een beetje.', zegt hij. 'En je ziet er een beetje anders uit.', zeg ik. 'Oh...vertel.', zegt hij. 'Ouder.', zeg ik en ik bekijk hem. 'Jij ziet er ook anders uit, echt oud... is dat een grijze haar?', zegt hij voor de grap. 'Grappig hoor.', lach ik en ik doe mijn haar snel goed.
Hij kijkt naar me zonder wat te zeggen.
Zou zijn vader al gezegd hebben wat er met hem is? Nee vast niet, anders vertelde Jess het me wel.
'Wat is er?', vraagt Jess en ik schrik op uit mijn gedachten. 'Niks.', zeg ik en ik glimlach naar hem. 'Excuses, we gaan zo sluiten, kan ik jullie nog een laatste drankje aanbieden?', vraagt de serveerster bij onze tafel. Ik kijk om ons heen en het hele terras is al leeg. 'Oh...', lach ik en ik kijk Jess aan. 'Nee hoor, heb je de rekening voor ons?', vraagt Jess. Ze knikt kort en loopt weg. 'Dat had ik dus niet door.', lach ik. 'Ik ook niet.', lacht Jess en hij krabt in zijn nek.
Ik kijk dromerig naar hem, wat een mooie jongen.
Misschien is het de drank, of misschien is dat een makkelijk excuus.
Jess glimlacht naar me en doet mijn haar achter mijn oor. 'Zullen we maar eens gaan dan, Lotje?', vraagt hij en hij staat op. Hij steekt zijn hand uit, ik leg mijn hand erin en sta ook op. We lopen hand in hand naar zijn fiets.
'Jess...', begin ik nu we bij zijn fiets staan. 'Ja.', zegt hij terwijl hij zijn fiets losmaakt. 'Jess.', zeg ik nog een keer. Hij komt omhoog en kijkt me aan. Ik verdrink in zijn prachtige bruine ogen. Ik kom dichterbij en we zoenen. 'Charlotte.', zegt hij als we elkaar los laten. Ik zucht tevreden. 'Kom.', zegt hij en ik stap achterop zijn fiets. Ik heb mijn armen stevig om hem heen. Via deze route komen we eerst langs Jess' appartement waarna we verder kunnen richting mijn appartement. 'Jess, mag ik hier slapen?', vraag ik zonder er over na te denken nu we zijn straat in. 'Als je dat wil.', zegt hij. 'Ja.', zeg ik en hij stopt bij zijn huis. We stappen af en staan voor zijn voordeur. 'Lotje...', begint hij. 'Stt...', zeg ik en ik zoen hem. We komen los en hij kijkt me aan, hij bijt op zijn lip en zijn blik gaat over mijn gezicht. Hij doet de deur open en we lopen naar boven zijn appartement in.
Hij legt zijn sleutels neer en doet zijn jasje snel uit. We komen weer dichter bij elkaar en zoenen weer. Tijdens het zoenen doet hij mijn vestje bij me uit. We laten elkaar heel even los om op adem te komen en gaan snel verder. We lopen langzaam richting zijn slaapkamer. 'Charles... is... weg...', zegt Jess hijgend tijdens het zoenen en we gaan verder. Ik doe zijn shirt bij hem uit. Ik laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. 'Wauw...', zeg ik zacht. Ik maak de knopen van zijn broek los en Jess pakt de rits van mijn jurkje en ritst hem open. Ik laat mijn jurkje vallen en we staan tegen over elkaar in ons ondergoed. We zoenen weer en belanden op bed.
*je weet zelf ook wel wat er gebeurd*
Ik word wakker en open mijn ogen, ik lig in de slaapkamer van Jess. In de armen van Jess. 'Hey... goedemorgen.', zegt Jess met zijn ochtendstem. Ik draai me op mijn rug en kijk hem aan. Ik realiseer me wat we gisteravond hebben gedaan.
Ik heb geen spijt...
Toch?
'Hey.', zeg ik als ik mezelf herpak. 'Lekker geslapen?', vraagt hij. Ik knik. 'Mooi zo.', zegt hij als hij op staat.
Ik staar naar het plafond, terugdenkend aan gisteravond. Ik heb geen spijt.
Toch?
Nee. Ik heb geen spijt.
Ik zucht.
'Wil je wat eten?', vraagt hij als hij terug komt met een bakje fruit. Ik kom overeind en glimlach naar hem. 'Dankjewel.', zeg ik zacht.
Super lang niks geschreven sorryyyyyy
X
JE LEEST
Love the badboy
RomanceAls Charlotte verhuist, komt ze al snel de badboy Jess tegen. Jess krijgt altijd alles wat hij wil, inclusief meisjes. Charlotte is alleen niet zo gediend van zijn spelletjes en geeft dan ook niet zo snel toe. 'Hey schatje.', zegt Jess naast me. 'No...