P.o.v. Jess
Ik rijd naar Charlottes huis, we gaan samen naar de verjaardag van Timo. Zouden haar ouders thuis zijn? Zo ja, wat zou haar vader van me vinden? Vindt hij het wel goed wat er tussen mij en Charlotte is?Ik schud de gedachtes van me af en loop naar de deur, ik bel aan en wacht even. 'Hey Jess.', zegt Oliver. 'Hey.', zeg ik. 'Lot is bijna klaar hoor.', lacht hij. 'Mooi zo, ga jij niet?' 'Misschien straks nog even, maar je brengt haar toch weer terug straks?' 'Ja tuurlijk ik breng haar terug straks, is er iemand thuis dan?' 'Weet ik niet zeker. Ik geef Lot wel een sleutel.'
We praten nog even en dan zie ik Charlotte de trap aflopen. Ik val stil en mijn mond gaat een stukje open. 'Wat is er?', vraagt ze bezorgd. 'Je... je ziet er... prachtig uit...', stamel ik. Ze glimlacht breed. 'Dank je.', lacht ze. 'Gaan we?' Ik knik.
'Lot neem een sleutel mee voor het geval ik niet thuis ben straks.' 'Pap en mam komen overmorgen pas thuis toch?', vraagt ze. 'Ja dan pas.', zegt hij. 'Doei Oliver.' 'Doei Lot.'
We zijn bij Timo's huis aangekomen en we lopen naar binnen. 'Hey Timo! Gefeliciteerd maat!', roep ik naar hem over de muziek heen. 'Hey Jess thanks man!', roept hij terug en we geven elkaar een manhug. 'Dus wie is dit?', vraagt hij grijnzend doelend op Charlotte. 'Ik ben Charlotte.', stelt ze zichzelf voor. 'Ik ben Timo.', zegt hij met een grijns.
'Je hebt een vriendin maat.', lach ik naar hem. 'Als je ooit open staat voor een trio weet je me te vinden.', knipoogt hij. 'Ze heeft een vriend.', zeg ik. 'Hoeft hij niks van te weten.', lacht hij. 'Hij weet er al nu al van.', zegt ze en ze haalt haar schouders op. 'Hoe dan?' Ik sla mijn arm om haar schouders heen. 'Omdat ze mijn meisje is.', zeg ik trots. Ze kijkt me glimlachend aan. 'Ja daarom.', zegt ze nog.
'Goed gedaan hoor Jess.', lacht Timo. 'Weet ik, heeft ook genoeg moeite gekost.', lach ik. 'Ja is je eigen schuld.', zegt ze en ze kijkt me aan. 'Hoezo?', lach ik. 'Omdat jij na twee dagen of misschien zelfs na één dag zei dat je met me naar bed wilde.' 'Ik ben veranderd dat weet je toch?', vraag ik nu serieus. 'Ja tuurlijk weet ik dat.'
Ik en Charlotte gaan even wat drinken halen. Er komt een meisje op me af. 'Hey Jess ik heb je echt al lang niet gezien.', zegt ze en ze drukt zich tegen me aan. Ik zucht. 'Klopt, laten we daar nog langer van maken.', zeg ik en ik draai om.
Ik zie Charlotte praten met een meisje. Oh no... dat is Lara. Lara valt op meisjes en als ik het goed zie probeert ze Charlotte te versieren zonder dat mijn lieve, naïeve Lotje dat door heeft.
Ik loop er heen en ga er bij staan. 'Hey Jess.', zegt Charlotte als ze me ziet. 'Dit is Lara.' 'Ja ik en Jess kennen elkaar.', zegt Lara. 'We wonen vlakbij elkaar.', leg ik uit. 'Oké, heb je drinken gepakt Jess?' 'Ja hier heb je Bacardi-cola.', zeg ik, ik weet niet of ze hiervan houdt eigenlijk. 'Oh wordt het zo'n soort feestje.', zegt ze met een lach. Ik schrik. 'Uhh... vind je het erg dan? Moet ik gewone cola voor je halen?', vraag ik meteen. 'Nee ik vind dit veel lekkerder.', lacht ze.
'Lotje kom je?', vraag ik. 'Ja is goed, ik spreek je nog wel.', zegt ze glimlachend naar Lara. 'Je weet dat Lara op meisjes valt en je probeerde te versieren toch?', vraag ik nu we weg zijn bij haar. 'Oh...', zegt ze. 'Maar kom daar zijn wat vrienden van me.'
'Hey Jess lang niet gezien!', groeten een paar vrienden van me. 'Hey jongens!', zeg ik terug. Ik heb Charlottes hand stevig vast. Ik weet hoe mijn vrienden zijn, Charlotte is mooi en dat zien zij ook wel. 'Hai.', zegt Charlotte een beetje ongemakkelijk. 'Hey.', krijgt ze flirterig terug. 'Boys.', zeg ik en ik steek mijn hand in de lucht waarmee ik Charlottes hand vast heb, zodat ze kunnen zien dat we hand in hand staan. 'Wist niet dat je daar aan deed Jess?', lacht er één. 'Deed ik ook niet maar heb een uitzondering gemaakt voor Charlotte.', zeg ik trots.
JE LEEST
Love the badboy
RomanceAls Charlotte verhuist, komt ze al snel de badboy Jess tegen. Jess krijgt altijd alles wat hij wil, inclusief meisjes. Charlotte is alleen niet zo gediend van zijn spelletjes en geeft dan ook niet zo snel toe. 'Hey schatje.', zegt Jess naast me. 'No...