42- Foutje van het hotel

925 13 0
                                    

P.o.v. Jess
Ik word wakker en ik merk dat ik wel erg dicht tegen Charlotte aan ben gaan liggen in mijn slaap. Ik kijk naar beneden, ik heb mijn arm stevig om haar heen liggen en ze slaapt vredig. Na een tijdje val ik weer in slaap.

'Jess?', hoor ik ver weg. 'Hmm...', reageer ik. 'Zet die wekker uit.', zegt Charlotte duidelijk ook nog moe. Nu hoor ik het gepiep van de wekker ook. 'Nee, doe het zelf...', zeg ik moe en nog half in slaap. 'Nee het is jouw telefoon.', zegt ze. 'Hmm...', reageer ik weer.

'Was dat een ja?', vraagt ze. 'Hmm...', reageer ik en ik slaap door. Ik slaap rustig verder.

'Kut, kut uh... word wakker!', hoor ik Charlotte vaag zeggen. 'Jess!', hoor ik weer. Ik open mijn ogen. 'Wat is er?', vraag ik moe. 'Jess haal je arm weg!', zegt ze gestresst. 'Is dat het enige?', vraag ik moe. 'Nee want we gaan te laat komen als we nu niet opstaan.', zegt ze nog steeds gestresst. 'Dan komen we te laat, blijf lekker liggen.', zeg ik. 'Nee we kunnen niet te laat komen dadelijk komen we in problemen!', zegt ze.

'Helemaal niet.', zeg ik zuchtend. 'Oké dan blijf jij liggen, maar ik wil er nu uit. Dus haal je hand weg.', zegt ze. 'Jezus man waarom ben je zo gestresst?', vraag ik chagrijnig. 'Omdat we anders te laat komen.' Ik zucht en haal mijn arm weg.

P.o.v. Charlotte
Jess heeft me eindelijk los gelaten en ik spring uit bed. Ik loop haastig naar mijn 2 koffers, die ik echt moet gaan uitpakken. Ik pak mijn spullen eruit en loop snel naar de badkamer. Ik douche snel en kleed me daarna aan.

Ik loop haastig terug naar de kamer om mijn toiletspulletjes te pakken. Jess ligt op bed met zijn handen achter zijn hoofd. Hij lacht. 'Wat?!', vraag ik gestresst. Ik kan echt niet te laat komen op de eerste dag dat we op buitenlandse reis zijn!

Hij lacht. 'Doe rustig joh.', zegt hij. 'Nee.', zeg ik en ik zoek naar mijn borstel. 'Rustig.', zegt hij en hij stapt uit bed. Jess komt voor me staan en legt zijn handen op mijn schouders. 'Ik heb hier geen tijd voor.', zeg ik. 'We hebben nog 10 minuten voor we beneden moeten zijn voor het ontbijt. Dus rustig maar, het enige wat je hoeft te doen is je haar kammen. Make-up heb je niet nodig dus kam rustig je haar dan kleed ik me aan.', zegt hij geruststellend. Ik knik.

Ik pak mijn borstel en loop naar de spiegel. Ik borstel mijn haar door. Als ik klaar ben loop ik de kamer weer in. 'Ik ben bijna klaar.', zegt Jess. 'Oké.', zeg ik en ik doe mijn horloge om en mijn oorbellen in.

Hij loopt naar de badkamer en doet wat met zijn haar. 'We kunnen gaan als je wilt.', zegt hij. 'Oké dan gaan we nu.', zeg ik. Hij houdt de deur voor me open en ik stap de kamer uit. Hij doet de deur op slot nu we allebei op de gang staan.

We zijn beneden aangekomen in de ontbijtruimte. 'Hey Charlotte.', zegt Madison die al samen met Sophie aan een tafel zit. 'Hai.', zeg ik en ik loop er heen. Jess loopt achter me aan. Hij doet de stoel voor me naar achter en ik ga zitten. Hij komt naast me zitten.

'Jess wat doe je?', vraagt Madison. 'Gewoon. Ik ga lekker eten.', zegt hij en hij haalt zijn schouders op. 'Met ons?', vraagt Madison. 'Ja, wat is het probleem Madison?', vraagt hij. 'Niks, alleen waarom?'

Samuel en Oliver komen ook aanlopen. 'Hey Lot en uh ja de rest.', zegt mijn broer. 'Hai jongens.', zegt Samuel. 'Hey.', zegt Jess terug. Oliver gaat tegenover me zitten en Samuel naast hem.

'Lot met wie slaap je op een kamer eigenlijk?', vraagt Oliver. Ik slik. Uh ja Oliver, het zit zo... ik slaap dus met Jess op een kamer en ook in 1 bed. 'Met mij.', zegt Jess. 'Wat hoezo?', vraagt Oliver geschrokken. 'Foutje van het hotel.', zegt Jess terwijl hij zijn hand op mijn been legt.

Ik schrik van zijn actie en sla zijn hand weg. Hij grijnst naar me. 'Charlotte wij gaan eten halen ga je mee?', vraagt Sophie. Het is een ontbijtbuffet. 'Ja is goed.', zeg ik en ik, Sophie en Madison staan op.

'Wat is dat tussen jou en Jess?', vraagt Sophie. 'Niks?', vraag ik. 'Je merkt zelf toch ook wel dat hij heel anders doet?', vraagt Madison. 'Jawel, hij doet wel anders. Ik weet ook niet wat het is.', zeg ik. 'Jullie zaten gisteren echt schattig in de bus tegen elkaar aan te slapen.', lacht Sophie nu. Ik word rood. 'Ik was heel moe.', zeg ik. 'Geef toe, je vindt het gewoon lekker slapen tegen Jess aan.', lacht Sophie. Ik lach. 'Ja dus.', zegt ze.

'Moeten we echt terug naar hen?', vraag ik. 'Jij hebt ze zelf bij ons gebracht.', zegt Madison met een lach. We zijn weer terug bij onze tafel en gaan zitten. Ik begin te eten. De jongens zijn ook eten gaan halen blijkbaar. Ze zijn terug en gaan zitten.

'Oliver... ik moet je zo meteen even spreken oké?', zeg ik. 'Ja is goed.', zegt hij terug. Ik heb mijn eten op en Oliver had het ook al op. 'Lot kom even mee dan.', zegt hij en we staan op en lopen naar de gang.

'Lot wat is er?', vraagt hij. 'Luc belde mij gisteren.', begin ik. 'Waarom, op het feest heb je toch nog een keer duidelijk gemaakt dat je hem niet meer wilt?', vraagt hij verbaast. 'Ja maar daar belde hij niet voor. Annabel, zijn zus, is ernstig ziek. En hun ouders gaan ook scheiden.', zeg ik rustig.

Annabel paste vroeger best vaak op ons. 'Fuck, Annabel?!', zegt hij duidelijk van streek. 'Ja, Luc vroeg of ik het je wilde vertellen.', zeg ik. 'Kom hier.', zegt hij en hij omhelst me. 'Zorg dat er niks met jou gebeurd.', zegt hij lief.

'Wat een slet, eerst gaat ze allemaal klef doen met Jess in de bus. En nu staat ze Oliver te knuffelen.', horen we een meisje zeggen. 'Ja en weet je wat ik gehoord heb? Jess en Charlotte slapen op 1 kamer.', zegt een ander meisje.

Mijn broer laat me nu los en draait zich boos om naar de meisjes. 'Ten eerste, Charlotte is mijn tweelingzusje dus deze omhelzing was gewoon normaal. En ten tweede, Charlotte is dus echt absoluut geen slet. Ik ben namelijk de slet van ons tweeën.', zegt hij. Om dat laatste moet ik lachen, dat is namelijk wat ik tegen hem zei terwijl we ruzie hadden.

Love the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu