P.o.v. Jess
'Ze is echt lekker man.', zegt Tommy terwijl Charlotte weg loopt. Ik kijk haar na. Ze heeft een prachtig lichaam en zo'n mooi gezicht.Ik zie Oliver een beetje boos kijken. 'Haha Oliver vindt jij van niet dan?', vraag ik lachend. 'Nee hou je bek over Charlotte.', zegt hij en hij staat op. Hij loopt weg.
'Wat is zijn probleem?', vraagt Samuel. 'Weet ik veel, hij vond het wel goed dat Jess haar wegbrengt. En hoezo moest hij haar weg brengen?', vraagt Tommy. 'Weet niet ik vraag haar wel wat er zit tussen hen in de auto.', zeg ik.
P.o.v. Charlotte
Nog een kwartier en dan moet ik met Jess in een auto gaan zitten. De rest weet het nog niet. Ik bel Anna straks wel en vertel het dan. De bel gaat. Shit. Ik loop naar mijn kluisje. Ik doe mijn kluisje dicht en daar staat Jess.'Dus kom je?', vraagt hij. 'Ja.', zeg ik zuchtend. Hij legt zijn hand op mijn rug en loopt met me naar zijn auto. 'Je hebt een auto?', vraag ik. 'Ja ik heb ook mijn rijbewijs wil je het zien?', vraagt hij. 'Ben je oud genoeg dan?', vraag ik verbaast. 'Ja ik ben 17, ik mag gewoon rijden.' 'Kan je echt rijden?', vraag ik een beetje ongerust. 'Heb wat vertrouwen in me oké, tenzij jij me wil begeleiden.', zegt hij met een grijns. Ik stap in en we rijden weg. Ik heb het adres al verteld. (A/n voor het verhaal even mag hij al rijden, maakt verder niet heel veel uit.)
'Waarom breng je me naar huis?', vraag ik. 'Voor Oliver.', zegt hij. 'Waarom zou je dat doen voor mijn broer?' 'Je broer?', vraagt hij geschokt. 'Ja mijn broer, wie dacht je dan?' 'Je vriendje of zo? Wacht dit verklaard het wel.' 'Nee ik heb geen vriendje. En wat verklaard het?' 'Het verklaard een hele hoop. Maar mooi dat je geen vriendje hebt.' 'Wat is daar zo mooi aan voor jou?', vraag ik. 'Dan ga je niet vreemd en krijg ik geen boos vriendje achter me aan.' 'Hoezo een boos vriendje achter je aan?' 'Ja na de nacht die wij samen gaan doorbrengen in mijn bed. Gebeurt soms hoor dat meisjes vreemd gaan.' 'Oh uhm oké...', zeg ik maar.
'Dus heb je vanavond wat te doen?', zegt hij met een grijns. 'Ja vanavond wel ja.', zeg ik. Ik ga echt niks met hem doen! 'Wat dan schatje?' 'Ik ga uiteten.'
We zijn er. 'Mooi huis.', zegt hij. Hij staat stil voor de poort. 'Ja bedankt voor het thuis brengen doei.' 'Graag gedaan, trouwens doe vaker korte broekjes of jurkjes aan.', zegt hij. 'Waarom?', vraag ik. 'Je benen zijn mooi en ik kijk graag naar mooie dingen. En ik hou van kort.', zegt hij met een foute grijns. 'Uh oké doei.', zeg ik en ik stap uit. 'Ik zie je morgen wel weer op school schatje.' 'Noem me niet zo.' 'Oké schatje.'
Ik loop naar binnen en Jess is inmiddels weg gereden. Ik pak wat te drinken en een koekje. Nee niet 1 koekje, het pak zeg maar. En na 4 koekjes heb ik genoeg. Heb ik niks anders in huis?
JE LEEST
Love the badboy
RomanceAls Charlotte verhuist, komt ze al snel de badboy Jess tegen. Jess krijgt altijd alles wat hij wil, inclusief meisjes. Charlotte is alleen niet zo gediend van zijn spelletjes en geeft dan ook niet zo snel toe. 'Hey schatje.', zegt Jess naast me. 'No...