33- Je gaat te veel om met Jess

843 14 0
                                    

P.o.v. Charlotte
Het is zaterdag ochtend en ik sta op het hockeyveld. De eerste helft is voorbij en ik loop het veld af.

De tweede helft is gespeeld. We hebben helaas verloren met 3-4. Ik heb wel 2 van de 3 goals gemaakt, dus ik ben wel tevreden.

Ik kleed me om in de kleedkamer. 'Charlotte!', roept een meisje uit mijn team. 'Ja?', zeg ik terug. Iedereen is inmiddels stil. 'Wat is dat nou tussen jou en Jess?', vraagt ze. 'Er is niks tussen mij en Jess.', zeg ik.

Heel het team kijkt me aan. 'Jawel, of is het jullie geheim?', vraagt ze. 'Er is geen geheim, want er is ook niks.', zeg ik. 'Charlotte je kunt echt niet liegen.', lacht ze. 'Maar we willen gewoon weten of Jess beschikbaar is, want als hij iets met jou heeft dan doen we niks met hem.', zegt ze namens het hele team.

'Hij is beschikbaar denk ik. Hij heeft in ieder geval niks met mij.', zeg ik en ik ga verder mee omkleden. Ik doe mijn shirt uit. 'Oh my god Charlotte! Ik snap wel dat Jess je zo graag wil! Hoe train je je buik?', vraagt ze.

Telt veel eten en geen oefeningen als training? 'Uh niet... en Jess heeft het nog niet gezien. Dus hij weet niet eens hoe mijn buik eruit ziet.', zeg ik ongemakkelijk. 'Aha! Nog niet gezien zeg je! Dus hij gaat het wel nog zien.', roept ze blij.

'Uh... nee...', zeg ik nog ongemakkelijker. 'Oké, oké, als je dat wil geloven...', zegt ze. Ik doe mijn shirt aan. 'Maar Charlotte, als jullie niks hebben wat is het dan? Zijn jullie nu friends with benefits?', vraagt een ander. 'Wat?! Nee!', zeg ik.

Ik doe mijn hockeyrokje uit en doe mijn joggingbroek aan. Ik pak mijn tas in. 'Doei.', zeg ik. 'Doei Charlotte!', roepen er een paar aardig. 'Doe de groeten aan Jess!', roept er een. Ik zucht en stap vervolgens het kleedlokaal uit.

Ik doe mijn oortjes in en zet mijn muziek aan terwijl ik naar mijn fiets loop. Ik fiets naar huis.

Als ik thuis kom begroet mijn moeder me. 'Hey! Hoe ging je wedstrijd?', vraagt ze. 'We hebben verloren met 3-4, ik heb 2 keer gescoord.', zeg ik en ik loop langs haar naar binnen. 'Wat is er nou?', vraagt ze.

Wat er is? Nou, er zit een jongen achter me aan die eigenlijk heel fout is, maar toch ook heel leuk. En zowat ieder meisje wilt hem en iedereen denkt dat er iets is tussen ons. Terwijl we allemaal weten dat Jess niks om me geeft, maar dat hij het alleen wilt doen met me en daarna dumpt hij me net als ieder ander meisje.

'Niks.', zeg ik inplaats daarvan. Ik loop naar mijn kamer en pak ondergoed en kleding voor de rest van de dag. Ik loop mijn badkamer in en kleed me uit. Ik zet de douche aan en ik stap eronder.

Als ik er genoeg van heb stap ik onder de douche uit en droog me af. Ik doe mijn ondergoed aan. Ik kijk in de spiegel. Zo mooi ben ik helemaal niet. Zo groot zijn mijn borsten niet en zo groot zijn mijn billen ook niet. Waarom wilt Jess me?

Ik zet de gedachtes van me af en kleed me aan. Ik doe mijn haar en loop daarna mijn kamer in. Ik ga maar eens beginnen aan mijn huiswerk.

Na een tijdje kijk ik op mijn telefoon. Ik heb een paar berichten en wat snapchats. Waarschijnlijk zijn de snapchats niet zo heel speciaal en alleen maar een foto om de snapstreak bij te houden.

Ik ontgrendel mijn telefoon en lees eerst mijn berichten.
Madison: hey heb je zin om morgen langs te komen?
Ik: ja is goed wie komen er nog meer?

Verder heb ik ook nog een bericht van Nils.
Nils: hey wil je morgen wat doen samen?
Ik: sorry heb al wat afgesproken, ander keertje?

Ook wat berichten van Oliver.
Oliver: Lot waar ben je?
Oliver: ik zweer het, ben je bij een jongen blijven slapen?
Oliver: laat maar, je hebt waarschijnlijk een wedstrijd
Oliver: hoe laat ben je thuis?

Ik sta op en loop naar Olivers kamer. Ik klop op de deur. 'Wie is daar?', vraagt hij. 'Ik ben het, kan ik binnen komen?', lach ik. 'Ja kom maar. Doe de deur achter je dicht alsjeblieft.', zegt hij terug en ik doe wat hij zegt.

Oh oké, Oliver ligt niet alleen in bed. Er hangt een meisje naast hem. 'Ik heb een klein probleempje.', zegt Oliver. 'Oliver, what the fuck?! Mam is thuis.', zeg ik. 'Sttt.... ik weet het. Daarom ik heb je hulp nodig. Kun jij mam even bezig houden in de keuken dan kan ik uh... hoe heet je ook al weer?' 'Sanne.', zegt ze. 'Dan kan ik Sanne de deur uit laten.', zegt hij.

'Wat je kent haar naam niet eens meer?! Wat krijg ik ervoor terug?', vraag ik. 'Je gaat te veel om met Jess.', lacht hij. 'Wat?! Hoezo dat nou weer?', vraag ik. 'Je wilt er meteen iets voor terug. Maar zie dit als een vriendendienst.', zegt hij. 'Oké, dit is de laatste keer Oliver.', zeg ik.

Love the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu