Vervolg -39 -Ik voel me vereerd

297 5 0
                                    

P.o.v. Charlotte
In plaats van samen lunchen hebben ik en Quinn besloten samen ergens wat te gaan drinken. De plannen zijn een paar keer veranderd, lunchen kwam hem niet zo handig uit met werk. Ik zucht als ik voor mijn kledingkast sta, wat ga ik aandoen? Ik pak een lange strakke broek en een zomers topje voor erop. Voor de zekerheid pak ik ook maar een vest, dat is nooit onverstandig. Als ik ben aangekleed begin ik aan mijn make-up.

Niet lang nadat ik helemaal klaar ben wordt er aangeklopt. 'Hey.', zeg ik zodra ik de deur open doe. 'Hey, Charlotte.', zegt Quinn. 'Gaat alles goed?', vraag ik. 'Ja hoor, met jou?', vraagt hij lief. Ik knik en doe de deur achter me op slot. 'Is het goed als we met de fiets gaan?', vraagt hij. 'Tuurlijk.', zeg ik en we lopen naar buiten. 'Ik besef me net dat mijn fiets nog op school staat.', zeg ik ongemakkelijk. 'Oh... wil je achterop?', vraagt Quinn. 'Ja hoor.', zeg ik.

We zitten in een niet al te drukke bar aan een tafeltje. 'Wat wil je te drinken? Dan kan ik het halen.', vraagt Quinn. 'Uhh... een droge witte wijn.', aarzel ik. 'Ga ik halen.', zegt hij met een glimlach waarna hij wegloopt. Hij komt terug met twee glazen wijn. 'Dankjewel.', zeg ik en ik glimlach naar hem. Ik neem een slokje van mijn wijn. 'Lekker hoor...', zeg ik om de stilte te doorbreken. Quinn neemt ook een slokje. 'Jawel, heb je er verstand van?', vraagt hij. 'Oh nee, ik weet wat ik zelf wel en niet lekker vind door het een keer te proberen.', zeg ik met een lach. 'Op die manier.', lacht hij. 'Ja, wat weet jij ervan dan?', vraag ik. 'Heel weinig, ik drink maar zelden.', zegt hij. 'Oh, ja ik ook niet veel hoor.', zeg ik. 'Het is gewoon zo ongezond en ik ben vaak met de auto, dan kan het sowieso niet.', zegt hij. 'Dan is het wel verstandig.', zeg ik. 'Echt maar een paar keer per jaar een beetje.', zegt hij. 'En die speciale gelegenheid is nu, met mij?', vraag ik met een lach. 'Ach ja het is ook mooi weer.', zegt hij en hij haalt zijn schouders op. Ik lach. 'Ik voel me vereerd.', zeg ik. 'Gelukkig maar.', zegt hij ook met een lach.

Ik kijk Quinn aan, soms doet hij me echt een beetje aan Luc denken. Waarom weet ik niet precies. 'Wat is er?', vraagt hij en ik schrik op uit mijn gedachten. 'Oh niks...', zeg ik. 'Heb je nog wat gedaan vandaag?', vraagt Quinn. 'Niet veel, ik was met Daniël, jij?' 'Ik ben nog even op kantoor geweest om wat op te halen, maar verder ook niet veel.', zegt hij. 'Waar is je kantoor?', vraag ik geïnteresseerd. 'In de stad, niet ver van waar we sushi hadden gegeten toen.', legt hij uit. Ik knik. 'We hebben volgende week feest op kantoor.', vertelt hij. 'Oh leuk, waarom?', vraag ik. 'Bedrijf bestaat nu tien jaar, er is een groot feest op het kantoor zelf. Zou je mee willen?', vraagt hij. Oh uh... als zijn date? 'Uhh... ja...', aarzel ik. 'Ja?', vraagt hij. Ik herpak mezelf. 'Ja graag.', zeg ik.

Het was echt een gezellige avond en we lopen samen naar zijn fiets. Ik stap achterop en doe mijn arm om hem heen om me vast te houden, met mijn hoofd leun ik tegen zijn rug aan. Na kort fietsen zijn we al weer thuis. 'Dankjewel.', zeg ik als we af zijn gestapt en Quinn de voordeur openmaakt. Hij kijkt me aan en glimlacht, ik kijk hem diep in zijn ogen aan en kom dichterbij. We sluiten onze ogen en onze lippen raken elkaar, het loopt uit op een geweldige zoen. Wauw, wat kan deze jongen zoenen...

Na een tijdje laten we elkaar los en ik kijk hem nog altijd dromerig aan. Hij glimlacht weer. 'Zullen we anders gewoon naar binnen gaan?', stelt hij voor met een lach. Ik knik en we verbreken het oogcontact nu we naar boven lopen. We stoppen voor zijn verdieping. 'Dus...', begint hij en ik kijk weer in zijn mooie ogen. 'Dus...', zeg ik hem na. Hij komt weer dichterbij en we zoenen nog een keer, zijn handen gaan al snel richting mijn billen en die van mij hangen in zijn nek. 'Wil je mee naar binnen?', vraagt hij nu we elkaar weer los hebben gelaten. 'Uhh...', stamel ik. Wil ik mee naar binnen? Nee, het is te vroeg om met hem naar bed te gaan. 'Sorry.', zeg ik zacht. 'Oh... geen probleem...', zegt hij ook zacht. Ik probeer te glimlachen naar hem. 'Dankjewel voor de leuke avond.', zeg ik zacht. 'Jij ook bedankt, Charlotte.', zegt hij lief en hij komt dichtbij om me een zacht kusje op mijn wang te geven.

'Hij heeft me uitgenodigd voor een feest op zijn werk.', zeg ik tegen Daniël nu we in de kantine zitten op school. 'Wat voor feest?', vraagt hij. 'Het bedrijf bestaat zo veel jaar, tien volgens mij.', zeg ik. 'Hmm... hij neemt het wel serieus dan.', zegt Daniël. 'Wat moet ik op zo'n feest? Ik ken daar niemand, iedereen is sowieso een stuk ouder dan mij.', zeg ik met een zucht. 'Nodigde hij je uit voor of na jullie zoenpartij?', vraagt hij. 'Het waren twee losse zoenen en een kusje op mijn wang.', verdedig ik mezelf. 'Oh ja? Hij nodigde je uit in zijn appartement meid.', lacht Daniël. 'Hij vroeg me daarvoor al mee naar het feest.', zeg ik snel. 'Ben benieuwd, wanneer is het feest precies?', vraagt hij. 'Vrijdagavond.', zeg ik. 'Oké...'


.

Love the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu