"Louis gerçekten kıskanman hoşuma gitti sen benim için çok değerlisin ama hayatlarımızı bize bakan erkekler yüzünden daha çekilmez hale getirmek istemiyoruz. Bunu sana açıklıyorum çünkü evdeki kadın nüfusu fazla kardeşlerin ne kadar büyümüş olsalarda yıllar geçtikçe daha da büyüyecekler her seferinde onların ne giydiğini kimlerle konuştuklarını takip edemezsin. Bunu bilsen iyi olur çünkü ilerde aşık olduğunda gerçekten aşık olduğunda işine yarayacak. "
" Ne yapmamı istiyorsun?
"Güvenmelisin. Sen yanlarında yokken bile doğru şeyi yapacaklarına inanmalısın"
"Ya yapmazlarsa?"
"Kardeşlerine karışmanın belirli bir sınırı var ama hayatına girecek olan kişiye yapabileceğin tek şey hayatında çıkarmak olur"
Tanrım kendi ellerimle ikinci bir Klaus büyütüyorum.
"Yine de sana babamdan başkasının bakmasına izin vermem" En azından babası gibi tehdit etmiyordu. Yanağını öpüp geri çekildim.
"Buna bende izin vermem meleğim, inan bana"
Cassie onu görebileceğimiz bir yerde oturduğu için o kalkana kadar bekleyip onu izledik.
"Eve geldiğimizde babam Halbert Amca hakkında bir şey diyordu"
"Silaas konusunda bana yardım ederken yaralanmıştı bende durumunu merak ettim."
"Babam seni ondan hep kıskanıyordu zaten" bunu gülümseyerek söylesede sormak istediği bir şey vardı. "Nim bu konuda yıllar önce olan bir olaydan bahsetmişti."
"Hangisini?"
"Babamla kavga ettiğinizde size Halbert amcanın yardım ettiğini" O günü nasıl unuturum. Daha kötüleri de olmuştu ama o günün verdiği gerginlik çok başkaydı.
"Bu doğru ama bence babanın ve amcasının arasında benden çok öncesinde yaşanan bir olayın etkisi"
"Anne bir soru sorabilir miyim?" soracağı şeyi kendi içinde hazırlamaya çalıştığı belliydi.
"Tabi meleğim"
"Babam dışında birinden hoşlandın mı?"
"Evlenmeden önce evet ama çocukça şeylerdi şimdi sadece hatırlayıp güldüğüm birkaç anı" iğrenir gibi bir ifadeye bürününce onu kendime çektim. "Ne oldu? Babandan önce bir kalbim olmadığını mı düşünüyordun?"
"Evet. Tam olarak öyle düşünüyordum" sesindeki şaşkınlık bunu onaylıyordu.
"Ciddi misin?"
"Evet anne doğdun büyüdün ve babamla evlendin bu sıralamaya inanıyordum. Ne demek başkasından hoşlanmak?"
"Hayatım o zamanlar babanın varlığından bile haberim yoktu."
"Bu nasıl bir bahane?"
"Louis şaka yapıyor olsan iyi olur"
"Dalga geçiyorum anne ama cidden başka adamları senin yanında düşünmek..."
"Hey sadece sizinle aynı yaşlardaydım"
"Arkadaşlarımı düşününce bu daha kötü oluyor."
"Tamam bu konuyu kapatalım"
"Bence de."
Cassie nihayet yavaş yavaş toplanmaya başlayınca rahat blr nefes aldım.
"Peki babamlayken?"
"Anlamadım?"
"Anne, babamla çokta iyi anlaşamıyorsunuz" cümlesini devam ettirmeye çalıştı ama sadece çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECNADEYN
FantasyGeçmiş ve gelecek, aralarında bulunan zamanın kayıp insanları, kaybolan hayatlar, kaybolmak istenilen hayatlar, sessiz fırtınalar, öldüresiye nefret, nefretten doğan aşk, yüz yılları hiçe saydıran saniyeler, yıkılan imparatorluğun sebebi olan ve yen...