Klaus öylece durup benden cevap beklerken ben de beynimin içinde söylebileceğim şeyler arıyordum.
"Nerina! Tik tak!"
"Kimse yoktu burda" yalan için özür dilerim Klaus ama daha büyük sorun yaratmaktansa bu sorunla uğraşmayı tercih ederim.
"Dakikalardır düşündün ve söyleyeceğin yalan bu mu?Açıkçası kendimi aptal gibi hissettim."
"Hislerini bilmem ama gerçekten burda kimse yoktu sana bunu kim söylediyse..."
"Fazlasıyla güvendiğim biri"
"Demek gerçekmiş... Bu dünyada güvendiğin biri varmış ha"
"Senin aksine bana hiç yalan söylemeyen biri"
"Ve bunun anlamı güvenme seçeneğini ondan yana kullanacaksın demek oluyor sanırım... nedense hiç şaşırmadım"
"Er ya da geç kim olduklarını öğrenirim..." adım adım bana yaklaşınca geri çekildim "Bedelini onlarla beraber ödemeden önce son şansın."
"Burda kimse yoktu Klaus"
Bakışlarını etrafta gezdirirken orda olduğunu unuttuğum şeyi görmüştü.
"Peki bunun burda ne aradığını söyler misin?!" sandalyenin altında unuttuğum tek ipi çekip çıkarmıştı. İpten gelen kokuyu inkar edemezdim ama eğer o korkulardan birinin Alexandre'a ait olduğunu anlarsa her şey ortaya çıkardı.
"Bilmiyorum! Klaus o soruyu benim sormam lazım sanırım!" beni hafifçe itip her yeri aramaya başlamıştı. Başka bir şey bulamayacağını bildiğim için rahattım. Tabi bu yatak odasına girene kadardı.
"Sen yıkanmadığına göre burdaki suların sebebi ne olabilir? Nerina önce ipler sonra bu mantıklı bir şey söylemenin tam zamanı!"
"Bilmiyorum Klaus geleli sadece 10 dakika oldu"
Sanırım panik olmamın nedenini, burda bir şeylerin dönmüş olmasından korktuğum için diye düşünmüştü. Korktuğum kısmı doğruydu.
"Pekala hadi eve gidelim, burda bir şeye dokunma ve eşyalarını al"
"Neden?"
"İncelenmesi için birilerini gönderirim" Alexandre'a haber vermem lazım.
"Bana güvendin yani sonunda" Tanrım lütfen kavgaya dönüşmeden mesaj atacak kadar zamanım olsun.
"Şu an güvenliğiniz daha önemli benim için"
"Dedi bir zamanlar düşman tarafından kullanılacağını düşündüğü eski sevgilisini eve getiren adam. Kesinlikle haklısın 'güvenlik önemli' değil mi?" kulübeden çıkıp o bana açıklama için cümleler hazırlarken Alexandre'a kısaca anladı yazıp mesajı sildim.
"Nerina çocukları evde yalnız bırakamazdım"
"Benimle dalga mı geçiyorsun?! Ne yani onları yalnız bırakabilsen başka yerde mi görüşecektin?"
"Görüşme zaten planlanmıştı"
"Vazgeç Klaus bu konuda berbatsın!"
...
Eve geldiğimizde hafiften yükselmeye başlayan sancıları durdurmak için ilaçları içtim. Geldiğimizde çocuklar film izliyordu, onlara katılmak için üstümü değiştirip yanlarına geçtim.
"İyi misin anne?"
"İyiyim Nim"
Ne kadar filme odaklanmaya çalışsamda Maggie olayı ve Silaas'ın buluşma sözü aklımdan çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECNADEYN
FantasyGeçmiş ve gelecek, aralarında bulunan zamanın kayıp insanları, kaybolan hayatlar, kaybolmak istenilen hayatlar, sessiz fırtınalar, öldüresiye nefret, nefretten doğan aşk, yüz yılları hiçe saydıran saniyeler, yıkılan imparatorluğun sebebi olan ve yen...