Flört

49 4 0
                                    

"Eğer burda adamı yoksa seni göremez, rahatla artık" Stan oturduğu sandalyede huzursuz ama bir o kadarda rahat bir şekilde öne eğildi.

"Takip edilmeme büyüsünü ile yaradığına emin misin?" çünkü sessizlik büyüsünden sonra en çok kullanacağım ikinci büyü olacak.

"İşe yaradı ama neden bu kadar rahatsızsın anlamıyorum."

"Klaus bizi burda görürse neler olacağını tahmin edebiliyor musun?" gözlerindeki gülümseme solduğunda siparişlerde yeni gelmişti.

"Bundan korkmanın nedeni kocanın seni görmesi mi düşmanının seni görmesi mi?" doğruya ben içimdeki korkuyla Stan'ın düşman tarafta yer olduğunu unutmuştum.

"Benim için ikisi de yanı şey. Unutma Klaus hala içinizdeki casus olduğumu sanıyor"

"Doğru. Bu arada geçenlerde benden meclis üyelerinin zaafları hakkında bilgi istemiştin"

"Evet, yeni kurulacak olana katılmak istemeyip düşman olurlarsa kullanmak için" Aslında elime geçtiği an kullanacağım şeyler ama senin bilmene gerek yok. Cebinden çıkardığı küçük kağıtları bana uzattığında bazı sayfalarda fotoğraflar görmüştüm.

"Hepimizin ki tam liste burda." kısaca göz attığımda kendisi de dahil herkes vardı. İncelemeyi sonra yapmak için onu cebime sıkıştırdım.

"Diğerleri yeterli olurdu"

"Aslında kendimi koyma nedenim beni tanımanı istememdi" Harika flört aşamasına başlamıştı bile.

"İyi düşünmüşsün" kısaca gözlerine bakıp önümdeki yemeklere döndüm. "Ben kahve alsam daha iyi"

"Nerina bariz bir şekilde cadılığın vampir yanını bastırdı, yemek yemek zorundasın."

"İştahım yok"

"Lütfen biraz olsun ye şunları. Bitkin görünüyorsun" susması için kabul edip zorlayarak olsa da birkaç bir şey yedim. "Klaus'un evden gideceğini söylemiştin. Eve dönmeden önce"

"Evet, işinin ne dolduğunu söylemedi"

"Orası umrumda değil. Neden hala o evdeyken sen de oradasın?"

"Çünkü o evde çocuklarım var. Ben yokken başlarına ne geliyor bilmiyorum."

"Bizimle de kalabilirler" gözlerimi devirip yemeyi bıraktım.

"Tüm düşmanlarının rahatça öldürmesi için mi? Hiç sanmıyorum"

"O zaman tamamen güvenli ve kimsenin kolay kolay ulaşamayacağı bir yerde ev buluruz, orda yaşarsınız en azından bir süre"

"3 tane ergeni bir dağ başında yaşamaya zorlayabilir misin sence? Ayrıca okulları ve arkadaşları var. Şimdilik en güvenli yer ev"

"Güvenliği ben devralırım, okullarına da devam edebilirler hatta yaşıtları olan genç cadıları da çevrelerine yerleştirebiliriz" sağ dizim titremeye başlayınca kendimi sakinleştirmek için bir şeyler yapmaya çalıştım.

"Şimdilik gerek yok. Başka konuya geçelim mi?"

"Tabiki mesela yüzündeki kızarıklığı ve elindeki yarayı sorabilirim"

"Küçük bir kaza oldu" elimdeki sargıyı çekiştirip dizlerimin üstüne koydu. "Vampirler Nelina'nın yaşadığına dair söylentileri duymuşlar."

"Benimde kulağıma geldi ama pek ciddiye almadım" Eğer onu benden önce bulurlarsa her şey batardı.

"Ciddiye al. Destekçileri ortadan kalkmış olabilir ama kuytu köşelerde saklanan var mı bilmiyoruz."

ECNADEYNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin