Hisler

53 3 0
                                    

Bu şerefsiz adam benim kardeşimle evliydi inanılır gibi değil. Eleanor'a daha önce ismini sorduğumu hatırlıyorum ama hiçbir zaman bahsettiği adamın bu olduğunu düşünmemiştim.

Peki diğer soru, Klaus bunu biliyor mu? O adada onu öldürdüğünü biliyorum bunda zerre pişmanlığım yok ama onları araştırırken ablamı ve yeğenimi öğrenmiş miydi? Kapıda varlığını hissedince telefonu kapattım. Bekle... Varlığını hissetmek mi?

Kalkıp etrafa baktım, sesini dinledim bunları duyamadım ama yakınlarda olduğunu hissediyordum.

"Seni hissettim" bunu nasıl yapabildim! Sanki vücudumda bir damar çıkmışta gidebildiği kadar uzağa gitmişti. Tekrar yerime oturduğumda kapı yavaşça açıldı. Alec durumu ve dün geceki gerginlik yüzünden onu hissetmenin ve doğru çıkmasının verdiği mutluluğu yüzümden silip önüme döndüm.

"Kiminle konuşuyordun?" bir şeyi de duyma zaten.

"Kendimle" Ne dediğini anlamadım ama mıraldınıp bardaktaki kanı kafasına dikti. "Alec'i kiminle evli olduğunu biliyor musun?"

"Alec kim?" unutmuş olmasına imkan yoktu sadece sinir etmek istiyor. Gözlerimi devirdiğim anda küçük bir kahkaha attı. "Doğru senin ilk aşkın, evet biliyorum senin ablanla" bunları bana söylememesi mi gerekiyor yani neden böyle şeyleri saklıyor ki?!

"Ne zaman öğrendin?"

"İlk aşkın olduğunu öğrendikten sonra ama baştan söyleyeyim o zamanlar Eleanor'un kardeşin olduğunu bilmiyordum sadece evli ve bir kızı olduğunu öğrenmiştim sonrasında da öldü zaten" En azından sakladığını inkar etmedi. Tanrım bu adam standartlarımı çok düşürüyor.
"Adamın sizi aileye ilgisi varmış anlaşılan"

Tepki vermeden kendime kahve alıp tekrar yerime döndüm. Film yarıya kadar gelmişti konusundan bir şey anlamasamda bakışları üzerimde olan Klaus'tan kaçmamın en kolay yolu buydu.

"Ne oldu üzüldün mü?" bakmadan cevap verebilirim. Sadece dün gecenin intikamını alıyor.

"Neden üzülecek mişim?"

"Sonuçta bir zamanlar aşık olduğun, gelecek kurmak istediğin, hayaller kurduğun adam kardeşinle evliymiş"  sinirlenmemeliyim. Söylediklerinin gerçek olmadığını o da biliyor yoksa bu kadar rahat söyleyemezdi. "Ve kızına senin adını vermiş, belki gerçekten de sevmiştir seni"

"Kızına ismimi veren annesiydi ve ölüp gittiği için sadece mutluyum özellikle kardeşim adına"

"O zaman sıradaki haberi iyi dinle" bardağını heyecanla bırakınca göz ucuyla ona baktım. "Kardeşinin şu an kiminle sevgili olduğunu da öğrendim"

"Klaus neden kardeşimle ilgilendiğini açıklar mısın?" keskin küçük bir kahkaha atıp eliyle sus işareti yaptı.

"Haberi dinle. Senin kardeşin son 1 haftadır, ölü kocasını aldattığı adamdan ayrılıp amcamla çıkmaya başlamış" dediklerini zihnimde yerleştirmeye çalıştım. Hangi amcası?

"Hangisi?" gözlerini devirip hızla yanıma geldi.

"Senin favorin, Halbert ile"

"Ciddi misin?" ses çıkarmadan sadece başını sallamakla yetindi. Gözlerini gözlerime dikse de kulakları kalp atışımdaydı. "Nerde ve nasıl tanışmışlar ki? Annem bu ilişkiye onay vermez"

"Anneni bilemem ama eğer amcam kardeşine sana karşı hisleri olduğunu söylediyse ki söyleyeceğinden eminim senin onayını isteyecektir" Hala kalp atışımı dinlediği için sinirlenmiştim ama derin bir nefes alıp elini tuttum ve göğüsümün üstüne koydum.

ECNADEYNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin