Tehlikelidir

43 4 0
                                    

Nihayet planlanan tatile çıkmıştık. Ben sadece biz olacağız diye düşünmüştüm ama diğerleri de geldiği için mutluydum. Özellikle onlar ikizlere bakmama yardım ettiğinde.

"Hayatım o küçük şeytanı göndermek için geç değil"

Evet birde Yul'da bizimle gelmişti. Nim'in korkuları ve kabusları onu da etkiliyormuş nasıl oluyor bilmiyoruz ama bunu hissediyordu. Tabi zklaus buna inanmadığı için Jasper ile Nim'in kabus gördüğü bir zamanda onun hislerini ve aklını kontorul etmişlerdi. Buraya geliş biletini de öyle kazanmıştı.

"Nim onun yanındayken daha güvenli hissediyor"

"Hey o zaten güvenli hissedebileceği tek yerde"

Sinirle elindekini üzerine geçirdi. Bende onun saçlarını düzeltip haline güldüm.

"Evet tabiki öyle ama sonuçta o da onun...."

"Hiçbir şeyi"

"Yakında büyüyecek"

"Hayır Louis bir kız arkadaşı edinmeden o küçük Şeytan benim meleğime yaklaşamaz"

"Benim oğlum daha çok küçük!"

"Nasılmış?"

"Sen kazandın"

Aşağı indiğimizde Nim lobide bikinisini halasına gösteriyordu.

"Nim için hırka aldın mı?"

"Saçmalama Klaus "

Kucağında tuttuğu Cassie'yi diğer tarafına alıp ondan saklanmaya çalışan Nim'i kucağına aldı.

"Boşuna debelenme küçük prenses bugün babandan ayrılmıyorsun"

Onlar giderken bende köşede beni bekleyen Ale'ye gittim.

"Üstündeki çok güzel olmuş"

"Rosa seçti"

"Evet zevki güzeldir, hadi gidelim"

Elimi tuttuğunda gülümseyerek bakmaya başladı.
Sahile indiğimizde herkes denizdeydi.

"Yüzmek ister misin?"

"Bilmiyorum ki"

"İstersen öğretebilirim" Klaus büyük ihtimalle suya sokunca ağlayan küçük kızını susturamayınca bana getirmişti.

Ale bana bakıp başını hayır anlamında sallarken Klaus bu sefer Louis'i kucağına aldı.

"Yoksa sende Nerina teyzen gibi korkuyor musun?"

"Söylemek zorunda değildin ayrıca ağlatıp getirme çocukları"

Ale onun elinden tuttuğunda Klaus onu da kucağına alıp suya girmişti. Bende her yerinden su akan küçük kızımı kurulayıp gölgeye çektim.

"çok tatlı bir bebek"

Kafamı gölgeye kaldırdığımda 35 40 yakında bir kadının bize baktığını gördüm.

"Teşekkür ederiz"

"Benim adım Emily "  kadın elini uzattığında kızımı arkaya çekip elini sıktım

"Nerina"

"Ve bu küçük canavar....?"

"Lily Cassie"

"Cassie, sen çok güzel bir bebeksin"

Onu sevmek için elini uzattığında Cassie hemen elini tutmuştu.

"Sizi sevdi"

"İlk bebeğin mi?"

"Hayır bir ablası ve ikiz erkek kardeşi var"

ECNADEYNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin