Udjemo u dnevnu sobu, gde zateknemo njegovu majku kako gleda nešto na telefonu. Nije ni primetila da stojimo pored nje.
J"Mama?"
L(Lejla)"Hm... A tu ste... Dobro... Josh, pokaži Julii vilu"
J"A zašto ja?"
L"Šta? Ako ti dodjem videćeš zašto ti"
Spustim glavu i krenem neprimetno da se smejem. Presmešni su.
J"Hajde Julia"
Ja"Dobro..."
Polako sam išla za Josh-om, koji mi smoreno pokazivao kuću. Nije bio raspoložen nimalo. Malo ubrzam korak i uhvatim ga za ruku.
Ja"Šta je bilo?"
Zbunjeno se okrene i pogleda me nekako mekano.
J"Ma ništa"
Ja"Kako ti kažeš" kažem tiho.
J"Hoćeš sa mnom do firme, tata me je zvao i rekao mi da dodjem"
Ja"Meni je sve jedno"
J"Hajde onda idemo"
Okrene i krene na sprat. Nisam zbala šta da radim, jer im je kuća prevelika i... Ja"Josh!" krenem da vičem.
Ja"Josh!"
J"Molim?!"
Ja"Nisi mi pokazao sobu"
J"Dodji gore"
Krenem uza stepenice, te stanem pored njega. Rukom mi pokaže kuda trebam da idem. Bila je malo zavučena, što mi se dopalo. Ne želim da im smetam.
J"Ajde presvuci se i dodji dole, pa idemo"
Ja"Važi" kažem.
Krenem prema sobi, gde ugledam bela vrata. Uhvatim kvaku i otvorim vrata. U tom trenutku udjem u sobu. Sobu koju sam mogla samo zamisliti. Bila je neverovatna i nekako previše za mene. Polako ulazeći u sobu, moj šok prekine Josh, koje je naglo ušao u sobu.
J"Hajde požuri"
Ja"Evo, evo"
Pogledam ga oštrim pogledom i zatvorim vrata.
*2 sata kasnije*
Sedim u kancelariji Josh-ovog oca, čekajući da Josh dodje. Čekajući ga, na vrata je ušla Alija. Tražila ga je. Bila je poprilično sredjena i srećna.
A"Julia? Šta ćeš ti ovde?"
Ja"Josh mi je rekao da podjem sa njim...."
A"Aha... Jesi čula novosti? Josh i ja smo se pomirili?"
Ja"Stvarno? Jako mi je drago" kažem malo tiše.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...