Oblačim jaknu i izadjem iz stana. Jako uplašena njegove reakcije, ipak odlučim da odem kod njega i suočim se sa realnošću... Ovo mi je jedini izbor koji imam. Ne želim više da plačem, misleći da me vara ili da ima dete sa nekom drugom ženom.
Peške hodajući do njegove kuće, po kiši, shvatila sam nešto. Shvatila sam da ne trebam uvek da mislim na najgore. Uvek mislim na najgore, kada se ustvari desi nešto zbog čega želim da me nema.
Stigavši pred njegovu kapiju, obezbedje me zaustavi. Mokra do gole kože im objasnim situaciju, gde me puste. Sve što sam bila bliža vratima, to je bio veći osmeh na mom licu. Nešto se dešavalo sa mnom. Srce bi mi kucalo jako ubrzano.
Ušavši u istu, osetim toplotu na mojoj koži. Pomalo uplašeno napravim dva koraka i pogled usmerim prema dnevnoj sobi. U istoj se nalazio on... Gledao je u plafon i razmišljao... Samo nakon par minuta, izadjem pred njega, te kada me primeti, polako ustane sa dvoseda i pogleda. Videla se tuga u njegovim očima. Gledajući se u oči, napravim blagi smešak.
Od koraka do koraka, dodjem do toga do brzog hodanja, sve dok mu nisam prišla i iste sekunde ga gurnula na dvosed. Sednuvši kod njega u krilo, skinem jaknu sa sebe i istu bacim po strani. Čim je bacim pogled vratim na njega i snažno nam spojim usne. Uzvraćao bi mi poljubce, nežnije nego ikad.
Svoje ruke bi držala u njegovoj kosi, dok bi on svoje držao na mojoj zadnjici. Strasno ljubeći me, slučajno mu ugrizem usnu, gde se nasmeje. Posle par minuta ustane sa dvoseda, zajedno sa mnom pridržena na njegove kukove, se popnemo na sprat. Mogla sam osetiti sreću u njegovom poljubcu...
Čim udjemo u sobu, baci me na krevet. Polako stane iznad mene i nežnim pokretima ruke mi skine brtele od majice sa ramena. Skinuvši majicu, ostanem samo u brushalteru, gde nežno krene da me ljubi po vratu. Trnci bi me prošli telom. Kroz par minuta se iz ležećeg položaja namestim u sedeći, gde mu polako skinem majicu... Nakon što mu skinem majicu, opet me gurne na krevet i krene gladno da me ljubi. Osećala sam strast u poljubcu, koji bi mi pružio...
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...