95. deo

91 3 0
                                    

Ja"Josh? Gde si?"
J"Evo me još uvek u firmi. Što pitaš?"
Ja"Ja sam još uvek kod Anne i sutra ona i ja idemo do tržnog centra... Nadam se da ti ne smeta"
J"Zašto bi mi smetalo, idite slobodno"
A"Julia, gde ti je test?" rekla je malo glasnije, dok sam pričala sa Josh-om.

Kada je shvatila da pričam sa njim i da ju je čuo, iznenadjeno stavi ruke na usta.

J"Kakav test?"
Ja"Hahaha, ma došla je mala sestričina od Anne, pa nam je donela svoj test iz škole gde je dobila 5 hahaha"
J"Stvarno? Dodjite u firmu"
Ja"Doćiću ja kasnije, a Anne i njena sestričina će ostati u stanu"
J"Dobro... Vidimo se kasnije"
Ja"Ajde, ljubim te"

Prekinem poziv, te šokirano pogledam u Anne, koja mi se izvinjavala. Znači ne može da ćuti... Imala je sreće, pa sam našla izgovor.

A"Aaa izvini"
Ja"Imaš sreće pa sam smislila izgovor"
A"Sutra ujutru idemo kod lekara. Samo da si trudna"
Ja"Bože, kao da si ti trudna, a ne ja"
A"Pa da hahahha"

*Sutradan*

Nakon što se nadjem sa Anne ispred bolnice, sa prevelikom tenzijom udjemo unutra. Nisam znala šta da očekujem... Čekajući na ultra zvuk, Anne i ja bi pričale kako bi bilo da sam trudna i kako bi Josh reagovao.

Kako bi uopšte rekla Josh-u da sam trudna? Da li on uopšte želi sad dete ili ne... To pitanje bi me mučilo nedeljama unazad. Anne mi je uporno govorila da će prihvatiti dete, jer ću ga ja roditi, a ne neka njegova bivša.

Ako sam trudna, odvešću nas na ostrvo gde smo se prvi put i upoznali i tu mu reći. Ostrvo je mesto gde sam upoznala ljubav mog života i mislim da je to pravo mesto za nešto takvo.

*20 minuta kasnije*

Nakon 20 minuta sam bila prozvana. Jako nestrpljivo je i Anne ušla sa mnom u sobu. Stajala je u ćošku i pažljivo me posmatrala sa prevelikim osmehom na licu. Kroz telo su mi prošli trnci. Osećala sam preveliku napetost...

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now