98. deo

98 3 0
                                    

Plakajući u Josh-ov krilu i zaspim, gde mi prestane bol. Zaspala sam u Josh-ovom naručju. Samo par minuta kasnijr bi nas pokrio, te i on zaspao.

*Sat vremena kasnije*

Gledajući ispred sebe, mogla sam videti samo maglu i kapljice kiše kako su padale sa neba. Oluja nas je stvarno zadesila ovo veče... Isto veče kao i kada sam upoznala Josh-a. Zajedno sa njim sam uporno gledala ispred sebe, sve dok nisam primetila ugušena svetla sa ostrva. Jako srećno stanem na noge, te pogledam u Josh-a. Snažno ga zagrlim i od sreće krenem da skakućem.

Kada smo se malo više približili, mogla sam primetiti moje roditelje, koji zbunjeno gledaju u jahtu. Nisu bili sami. Oko njih su se nalazili i braća. Kiša je uveliko padala, što bi im jako smetalo.

Onako srećno, zajedno sa Josh-om izadjem iz jahte, gde me svi prepoznaju. Svi su mi se u sekundi približili i zagrlili. Jako su mi nedostajali.

Ja"Možete li da pozovete ostale? Moram nešto da vam kažem" kažem srećno
M(Majka)"Naravno. Neka ih neko pozove"
Xx"Evo ja ću"
Ja"Super! Samo požuri"
Xx"Hoću sestro"

Radosno čekajući da se svi skupe, stanem ispred Josh-a i onako mokra do gole kože ga pogledam ravno u oči. I dalje sam osetila tu ljubav koju sam mogla videti par dana nakon što se slučajno pojavio ovde.

Ja"To veče, kada si se slučajno nasukao na moje ostrvo je bilo nešto najlepše u mom životu... Najlepši trenutak koji sam doživela za svojih 24 godine. To veče sam te upoznala i ti mene..... Iz te slučajnosti je došlo do toga da budemo vereni. Samo želim da ti kažem da sada nećeš upoznati samo jednu princezu.... Već dve"
J"Samo malo da razmislim.... Ti...."
Ja"Da..."

Srećno skočim na njegove kukove i lagano nam spojim usne. Došao je i taj dan... Dan kada je saznao da će postati otac. Dok mi je uzvraćao poljubce, oko nas su se čuli žvižduci i tapšanje. Pored toga sam čula i majčino plakanje, jer će napokon postati baka i dobiti unuka... Mislim da je bila najsrećnija žena na svetu.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now