Xx"Idemo, pre nego što neko dodje"
Ja"Ovamo je izlaz"Obe potrčimo prema izlazu, gde nas presretne još jedan čovek. Zbunjeno gledajući se, žena do mene skupi pesmnicu i udari ga posred lica. Čim padne, preskočimo ga i odjednom se nadjemo na napuštenoj livadi, kojoj nema kraja. Jedino što bi me usrećilo, jeste to da sam slobodna.
*Josh P.O.V.*
T(Thomas)"Alo, brate smiri se, naćićemo je"
Ja"Kad! Policija ne reaguje! Kakva je ovo država! Hajde kreni"
T"Kuda?"
Ja"Moramo da je nadjemo što pre"
T"Toliko je voliš?"Sa osmeh odmahnem glavom i dodam po gasu. Ne mogu da razmišljam bez nje. Koliko god ja bio hladan, njen pogled otopi tu santu leda u meni.
*Julia P.O.V.*
Ja"Inače, kako se zoveš?"
Xx"Jassie, ti?"
Ja"Julia, imaš prelepo ime"
J"Hvala ti..."
Ja"Jako mi nedostaje..."
J"Ko?"
Ja"Moj dečko.. Bukvalno.. Osećam težinu u stomaku kada nisam pored njega"
J"Jaoo to je tako slatko... Moj muž i ja smo se upoznali na ostrvu, tj. Ja sam sa roditeljima slučajno zalutala baš na njihovo ostrvo"
Ja"Ček, ček, nadam se da sam dobro čula... Upoznali ste se na ostrvu?"
J"Daa, sada imamo zajedničko dete"
Ja"Ja sam odrasla na ostrvu. Uz svoje najbliže, sve dok on nije došao i učinio to da sada ne mogu da dišem bez njega"
J"Mislim da ćete imati lepu ljubavnu priču"
Ja"Nadam se"Nasmejem se i ruke smestim u dzepove svog teksas šorca. Vreme je postajalo sve hladnije i hladnije, a livada se činila sve većom i većom. Pričajući sa Jassie, iza nas smo začule pucaj iz pištolja. Iste sekunde sam shvatila da nas i dalje traže. Moje srce bi kucalo jače nego ikada. Plašila sam se da nam se nešto ne desi. Sve što sam htela da iuadjemo iz ove proklete livade, to je ista ona bila sve veća i veća.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...