T"Julia, hajde odvešću te kući"
Ja"Ne... Ja... Sama ću.."
T"Julia, mnogo se treseš..."
Ja"Super sam"Nakon što to izgovorim, moja ravnotežna u nogama se izgubi.. Sve je bilo crno pred mojim očima. Osećala sam se kao da sam u paklu.
*Josh P.O.V.*
Ja"Thomas, reci im da spreme auto"
L"Kuda ćeš sine? Ostani sa majkom tvog deteta... Nju... Nek odvede Thomas"
Ja"Ne znam koliko si svesna, ali ja ne mogu da dišem bez nje"
L"Stvarno ne znam šta ti je lepo kod nje"
T"Nemojte sada da se raspravljate, već je stavite na kauč i umite je malo"
Ja"Donesi vode onda"Čim je spustim na dvosed, brzo joj sklonim kosu sa lica i vodom koju mi je Thomas predhodno dodao je umijem. Samo par sekundi kasnije se probudila, ne znajući gde se nalazi. Samo što otvori oči, brzo joj pružim vodu, gde uzme gutalj i vrati mi čašu. Gledala me je tako da mrzi svaku moju pojavu...
*Julia P.O.V.*
Sva mokra u licu otvaram oči, gde primetim Josh-a i Thomas-a pored mene. Zašto me je spasio... Kako uopšte ima obraza da me pogleda...Ja"Sklanjaj se od mene"
J"Možeš li barem da me saslušaš?"
Ja"Ne mogu, pusti me sad"
J"Julia, ja sa tom devojkom nisam imao ništa!"
Ja"Kako je onda trudna?!"
J"Ko zna šta je radila za pare"
M(Mishele)"Nemaš pravo da me nazivaš kurvom"
J"Ja nisam rekao, to što si se pronašla nije moj problem"Nervozno ustanem sa dvoseda i brzo izadjem iz kuće. Brzim hodom izadjem iz dvorišta, te peške krenem do stana. Ne mogu da ga slušam... Ne mogu više ni da ga pogledam... Kako ima srca da uopšte bude sa mnom, dok mu je tamo neka devojka trudna... I dalje sam u šoku i neverici....
*Sat vremena kasnije*
Snažno kucajući Anne o vrata, nakon 5 minuta se ista i otvore.
A"Omg, šta se desilo?"
Ja"Anne, umirem..."
A"Udji brzo"
Ja"Zašto mi se ovo dešava!"Uplakano udjem unutra i rančić bacim po strani. Sednuvši na pod, ruke stavim na lice. Nisam mogla više da razmišljam.... Oči su mi bile suve od toliko plakanja...
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...