Mislim da je ovo druga najlepša stvar koja mi se desila u životu. Prva je ta kada sam upoznala Josh-a.... Svoju prvu i pravu ljubav. Nisam verovala u ljubav na prvi pogled. Mislila sam da se to ustvari dešava samo u filmovima, ali pogrešila sam. Druga najlepša stvar u mom životu treba tek da se desi... Barem mislim da će da se desi.. Već par dana razmišljam o toj čuvenoj trudnoći, zbog koje bi ceo internet goreo. Mislim da još uvek nisam spremna.. Nisam spremna za takav deo života. Iako imam 24 godine, i dalje mislim da sam nespremna. I da se to desi, mislim da bi bila najsrećnija žena na svetu, jer bi rodila andjela čoveku kojeg volim i kojeg ne želim da izgubim. Nekako, jedna strana mene to želi, a jedna misli da sam ja još uvek mlada za to. Pored toga, ne bi znala kako bi Josh reagovao na to, jer je on hladnokrvan skoro prema svima, iako se ne čini tako. Ne znam njegovo mišljenje o tome. Možda bi trebala da pošaljem Thomas-a da razgovara sa njim. Njemu bi sve reko, jer su poput braće.
Ja"Je l' Thomas u firmi?"
J(Josh)"Ja mislim da jeste. Što?"
Ja"Ma trebam nešto da razgovaram sa njim u vezi posla"
J"Ne lažeš me?"
Ja"Ne, ne. Doćiću večeras. Ne brini"
J"Dobro..."Nekako zbunjeno zbog cele situacije, izadjem iz kuće i brzim koracima se spustim do izlaza iz dvorišta.
Xx"Izvolite gospodjo"
Ja"Nema potrebe, ićiću autobusom"
Xx"Gospodin Josh mi je rekao da vas ja odvezem"
Ja"Uff, dobro"*Pola sata kasnije*
Brzim hodom ulazim u firmu, gde se svi pogledi zadrže na meni. Popnem se na sprat, te istim korakom dodjem ispred Thomas-ove kancelarije. Čim otvorim vrata, moj pogled se nadje na Anne i Thomas-u, koji su se iz nekog groznog razloga ljubili... Zbunjeno iskrivim glavu, te sednem na fotelju.A"Šta ćeš ti ovde?"
Ja"Treba mi pomoć od Thomas-a"
T"Zašto od mene?!"
Ja"Zato što ima veze sa Josh-om"
A"Dobro..."
Ja"Inače, za takve stvari postoji kuća u kojoj ima soba za takve trenutke, a ne kancelarija"
T"Kao da Josh i ti se nikad niste ljubili u njegovoj kancelariji"
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...